Hallo allemaal! Vandaag 37+1 weken zwanger, uitgerekende datum is 30 mei. Ik voel me redelijk goed, wel erg moe maar ik heb dan ook nog een frummel omlopen van 2 jaar! Wie is nog meer ongeveer 37 weken zwanger en wil samen aftellen? Groetjes Butterfly * ik hoop dat onderwerp hier goed staat..*
Ikke! Ook op 30 mei uitgeteld. Wij hebben een kleintje rondlopen van bijna 3, dat is inderdaad wat vermoeiender. Sinds vorige week heb ik pas verlof, en ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik niks "hoef".
Hier ook aan het aftellen. Ben 39 weken. Heb er twee rondlopen (1,5 en 3 jaar). Het is toch wel heel anders verlof dan eerst vind ik.
Clau, toevallig ook op 30 mei, spannend hé? Heb je alles al klaar? wij hebben het weekend het bed op klossen gezet, ziekenhuis ed klaargezet zodat het maar mag komen! Vera, 2 kleintjes lijkt me helemaal vermoeiend! Zie dat je jongste ook nog maar 1,5 is. Gaat je oudste nog slapen 's middags? Dat vind ik het grote voordeel van mijn zoontje meestal slaapt hij 's middags nog wel even dus kan ik ook even rusten.
Jaaa, ik ben ook 37 weken en 1 dag zwanger, ben 1 dag na jullie uitgerekend: 31 mei. Het is mijn eerste en kan me voorstellen dat het behoorlijk zwaar is met nog een kleintje thuis. Ik vind het nu al zwaar worden! Het bed ook dit weekend op bierkratjes gezet (wat hoog!!), vandaag tas klaarzetten. Box al neergezet, kunnen de katjes vast wennen (en het is ook wel erg leuk om te zien staan ). Wij zijn er wel klaar voor!!
Ik doe ook mee! Vandaag precies 37 weken zwanger! Het begint nu echt spannend te worden zeg... Heb ook al een kleintje van 3 rondlopen, dus het is wel anders dan de eerste keer. Mijn vriend zit momenteel thuis helaas (WW) dus hij helpt heel veel met alles, en dat is toch stiekem wel heeuul erg fijn op dit moment...
Ik moet nog 3 weekjes langer dan jullie, maar wil graag mee kleppen d'r zijn nogal wat openstaande forums waar iedereen elkaar erg goed kent voel ik me net zo'n indringer. Ik heb er hier 1-tje rondlopen van 2 jaar, echt een drukte maker, maar vandaag is hij lekker op de creche heerlijk!
Ik ben vandaag, net als Minyaweth, precies 37 weken. Kom ook gezellig meekletsen. Het is mijn eerste, dus heb het een stuk rustiger dan de meeste hier Kan niet wachten tot mijn kleintje er eindelijk is, ben zo benieuwd naar hem.
Gezellig!! Spannend allemaal hé, toen ik zwanger was van de eerste was ik veel meer bezig met de laatste weken. Toen was ik er met 37 weken echt helemaal klaar voor en dacht echt dat het elk moment kon gaan beginnen. Uiteindelijk precies op de uitgerekende datum bevallen. Nu heb ik veel meer zoiets van het duurt nog zeker 3 weken, maar betrap mezelf er toch wel steeds meer op dat ik 's nachts wakker lig en lig te denken of ik overal aan gedacht heb! Ik ben erg benieuwd, kan me gewoon weer niet voorstellen dat we er straks een kleintje bij hebben. Ondankt dat ik het al een keer mee heb gemaakt kan ik me er niet een voorstelling van maken! Zal nu even verder met het uitmesten van de keukenkastjes! Als er straks anderen in mijn huis rondlopen wil ik het wel een beetje netjes hebben!
hier nog 4 weekjes en 1 dag... sinds 3 dagen met verlof en het is heel raar dat ik me super goed voel, maar niet naar mn werk hoef. Straks maar ff wat dingen ebdenken om te gaan doen xx sas
Hier ook nog 3 weken te gaan. Kan niet wachten tot hij er is, ben zo nieuwsgierig. Het rommelt ook al flink, vruchtwater is minder en heb het ook wel een beetje gehad. Maar goed, hij komt als hij er klaar voor is natuurlijk. Ik beweeg wel wat extra, even sexen , stofzuigen en de hond lekker uitlaten.
hoi meiden Ik tel ook mee af. Nog ff-tjes en nummertje 2 mag komen. Heb kleine van bijna 3 rondlopen en was toch allemaal stuk vermoeiender dan de eerste zwangerschap....... zeker omdat mevrouw niet meer wil slapen tussen de middag sinds ik zwanger ben!! Heb al 2 wkn verlof, dat is wel lekker twinny
Gezellig! Allemaal dames die bijna uitgerekend zijn... Spannend wordt het nu hé?! Hebben jullie ook zo onwijs veel last van nesteldrang? Ik poets me een slag in de rondte... en ik vind het héérlijk Nu ook alweer lekker druk met wasjes draaien (heb zo ineens de was op de rit... ráááár!) kamer afstoffen, stofzuigen en dweilen, vanmorgen bed al bevallingsproof gemaakt en 'vlies-breek-proof', bedjes verschoond... straks nog even lekker alles afstoffen boven en ik voel me een gelukkig mens Zal mij benieuwen of ik dit na de bevalling ook zo houdt... hahahahahaha Nu even een kopje koffie (beetje last van harde buiken... raar joh ) en straks weer lekker verder!
hoi Nee heb helemaal geen last van dat soort nesteldrang. Zijn eerder de onbenullige dingen die ik nu gedaan wil hebben. Me auto is bijvoorbeeld zo smerig en de trapmatjes zijn aan vervanging toe, hihihi!! Gelukkig heeft partner wel last van nesteldrang, haha! twinny
@butterfly, nee, de oudste slaapt niet meer tussen de middag. De jongste gelukkig nog wel. Dat is ook meteen de grootste druktemaker,dus ff rust.... Nesteldrang, weinig last van nu. Beide andere keren wel gehad. Ik wil het wel wat opgeruimd en schoon hebben, maar toch wat anders dan echt maar willen poetsen. Heb ook niet zoveel puf ervoor. Ben blij als ik nu met die twee kids de dag redelijk doorkom. Heb zo snel last van mijn bekken nu... grrr... En maagzuur.... is vast herkenbaar. Gets... Ben wel nieuwsgierig aan het worden naar de kleine, maar ben het nog niet echt zat. En dat heb ik toch wel een beetje nodig om er echt voor te kunnen gaan merk ik. Zie wel wat op tegen de bevalling. Jullie?
Nesteldrang, ja het bestaat, ben ik ook achter gekomen! Vind het tutten in de babykamer heerlijk. As we speak is het laatste wasje voor hem klaar, dus kan ik zo weer heel fijn minitruitjes en minibroekjes ophangen en blij dat ik ervan word Hebben jullie de tas al volledig ingepakt? Want als ik de lijst bekijk moet je ook 2 sets nachtkleding en kleding voor erna. Nu heb ik maar 2 positiebroeken, dus het ligt eraan welke schoon is Maar denk dat ik er van alles op het laatste moment bij prop. @Vera, maagzuur heb ik al de hele zwangerschap, hmpf.... en dat is nu inderdaad niet anders. Dat ben ik echt wel zat, van mij mag de kleine wel wat sneller komen. Zie niet op tegen de bevalling, maar heb het ook nog nooit meegemaakt. Laat het gewoon op me af komen en we zien wel
Mijn tas staat al een paar weken klaar maar bedacht me vanacht dat ik maar wat warmere kleren er in ga doen...... Had verwacht dat het al wat beter weer zou zijn
De tas staat hier sinds het weekend klaar, ik heb er één zwangerschapsbroek in. Gewoon een lekkere makkelijke pyamabroek. Je wilt eerst toch even niks anders dragen! Ik ga er vanuit dat als ik naar het ziekenhuis moet ik de volgende dag weer naar huis mag en zo niet dan haal manlief wel wat meer kleding op. Hier geen last van nesteldrang, bij de vorige echt ontzettend (toen had ik ook niks anders omhanden) en nu ben ik blij dat ik inderdaad de dag om krijg en ook nog het een en ander gedaan heb!