Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou, hier nog alles rustig hoor. Gisteren 40 weken. Ben heel benieuwd hoe lang ik over tijd ga lopen. Tsja... niks aan te doen he.
    Gelukkig weinig last verder van klachten, alleen wat bekkenpijn als ik te veel heb gedaan. Dus dat wordt bankhangen vandaag. De kids zitten op het kdv.
    Rottig dat veel van jullie wel van die vage klachten hebben. Maakt het allemaal niet makkelijker he zo op het laatst.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook weer wakker :) Afgelopen nacht beter geslapen dan de nacht ervoor, wel weer ff wakker om half vijf en kon niet meer in slaap komen door de vogels die lekker gingen fluiten en Ukkie die ineens niet meer lekker lag , maar toch wel weer in slaap gevallen. Tot half 9 toen ineens de bel ging, waren de mannetjes die een rolluik kwamen ophangen. Alleen waren ze heel fijn anderhalf uur te vroeg :(:( Ik naar beneden in mn badjes die niet meer dicht gaat hahaha. Ze zullen wel gedacht hebben!

Verder wilde ik vandaag weer eens de boel stofzuigen en de ramen zemen ( je moet wat he) en dan denk ik dat ik vanmiddag aan de enveloppen ga beginnen. Lekker buiten in de tuin met een frisje.... En ze komen vanmiddag om een wespennest te verwijderen... zit mooi in de spouwmuur bij Ukkie zn kamer naast het kozijn! Hadden die rolluik - mannetjes net opgemerkt. Gelukkig voordat die kleine er is, moet er niet aan denken dat ze gaan uitvliegen en door het raam naar binnen vliegen bij die kleine op zn kamer!

Asje, spannend hoor! Missch heb je heel snel je kleintje in je armen! Ik kan niet wachten totdat die van ons komt haha, wil nou weleens weten of er een jongen of een meisje in me zit!!

Fijne dag vandaag meiden en Sharon werkse nog ff vandaag! Succes!! xx sas

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    zooo we zijn weer klaar voor vandaag! wat een heeeerlijk weer! net ff langs de boer gereden voor wat plantjes, die ga ik zo de grond in duwen :D
    nou Asje, spannend hoor! hoop dat het doorzet en dat je snel je kleintje in je handen hebt... niet dat het komt en gaat zoals bij velen hier! ik rijd sebiet ook nog even voor een speelhuisje voor mijn zoontje :) kantie lekker klimmen en glijden enzo :D voor de rest niets speciaals van plan vandaag! morgen gaan we babyshoppen :D

enveloppen liggen bij mij al klaar. ik heb alle adressen in de pc gezet en ze rechtstreeks op de enveloppe gedrukt! is heel leuk (roze) geworden :) is is een keer wat anders he :) ook zitten de postzegels er al op, dus straks enkel het kaartje er nog maar in en huppa op de post! pff begin het nu toch wel beu te worden hoor... het wachten dan he want voor de rest heb ik nergens last van! maarja, ik moet me er maar bewust van zijn dat dit wel eens de laatste x zou kunnen zijn en er daarom extra van genieten..

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Phoe, ik zit ook echt te wachten. Had ik helemaal niet van mezelf verwacht en had ik ook niet zo bij mijn eerste. Maar ik ben er klaar voor! Alles is in principe gepoets, enveloppen liggen klaar, kaartje is klaar om afgedrukt te worden, alles in huis.. laat maar komen!

Asje, dat klinkt wel als weeen... Ik ben begonnen met buikweeen maar rugweeen kan volgens mij net zo goed!!
    Hoop dat het doorzet!

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    thanqs voor je advies!

Nog allemaal even geduld meiden, we zijn op het laatst! Dus dat betekent dat we allemaal niet zo heel erg lang meer moeten wachten hihi. :D

6. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Hoi,
    heb de hele dag die weeën gehad, komen ook nog niet vaker. Steeds om 5-6, soms 4 en soms 7 minuten. Beetje vaag dus.. Heb zo'n lijstje wanneer te bellen en dat is als ze om de 3 min komen. Maar denk dat ik toch ff bel, misschien wil ze dan toch even checken. Wat zouden jullie doen?

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier Sassie live vanuit de achtertuin :):):) Heerlijk weer is het zeg!! Net heerlijk onder de douche geweest nadat ik gestofzuigd heb. Van ramen zemen is niks gekomen, in plaats daarvan de koelkast schoon gemaakt en de vriezer ontdooid ;);) Schoonmaakdrang? Ikke? Hoe kom je erbij hahaha.

ANYWAY :), factortje 30 op onder het zonnescherm met een heerlijke karaf koud water en een koel briesje op de louncheset is het goed uit te houden :) Whahah ik zou bijna mn voicemail aanpassen: hoi dit is de voicemail van saskia, ik kan nu niet opnemen want ik lig in de tuin terwijl ik wacht op ons kleine lieve wondertje.

En nu aan de slag met de envelopjes! Morgen definitieve proefdruk afgeven en dan is dat ook allemaal gedaan... goh zou blijft er echt weinig over om te doen ;)

En Asje, je kan altijd ff bellen al is het maar om het even te melden en om je zelf gerust te stellen toch? Kun je gelijk vragen of dit het begin is of dat het gewoon echt nog oefenween zijn. En misschien komt ze wel even kijken of je al ontsluiting hebt of dat het al week is. Succes!! En spannend hoor!

xxx sas

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Dat klinkt verleidelijk, ik ga ook nog maar even buiten zitten met mijn boek. Net even lekker geslapen op de bank wordt ik weer wakker gebeld! grr.. Ons ventje slaapt nog dus neem het er nog maar even van.

Asje, ik zou gewoon even bellen hoor, de verloskundige heeft nu nog dienst en vind ze vast niet erg en jij weet waar je aan toe bent! oh oh spanned! Volgens mij ga jij gewoon als tweede bevallen!

9. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Net toch maar gebeld. Ze zei dat er soms een lange aanloop is, maar dat er een goede kans is dat het vannacht door gaat zetten. En dat ik het nu even van me af moet zetten, even niet timen etc. Dus ben maar een was in de machine gaan stoppen :) En nu maar afwachten.... Geniet allemaal van het heerlijke weertje! Ga ik ook doen.

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hééé toch niet weer een nacht bevalling he! je moet ons nog wel even iets laten weten als het echt doorzet hoor :D anders kom je pas over 3 dagen weer online met de meededeling dat je kindje er is! zitten wij 3 dagen in spanning :D:D nou ik wens je alvast heel veel succes!!! ik hoop voor je dat het doorzet!

effe egoistisch nu: IK WIL OOOKKK!!! :p

11. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames ,spannend allemaal zoals ik het hier lees! Ik mag nog even wachten haha... maar tegen die tijd, meld ik zeekr het grote nieuws! :D

Vandaag lekker even gewandelt, en heerlijk gerelaxed in de tuin! Heerlijk he dat zonnnetje...mmm...

Succes meiden!!

X

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Nou Asje, SUPER SPANNEND!!! En wel gelijk ff melden dan hé ;)
    Voor de rest zijn we niet nieuwsgierig hoor :D

Hey Sharon, als het zo gaat bij jou als bij Asje, dan ben jij morgen aan de beurt ;)

Hier vanavond rustig avondje, ga zo lekker bankhangen en heerlijk op tijd naar bed. En dan de ultieme test van het rolluik vnnacht: slaap ik door die gezellige vogeltjes heen vannacht om half vijf ??? Wespen in ons nestje moeten ook verdwenen zijn... das ook wel weer een geruststelling.

Fijne avond ladies!! Morgen als ik me goed voel naar Ikea... boxkleedje ruilen...

xxx sas

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nou ik hoop niet dat het morgen al komt hoor! ik wil morgen nog ff gaan babyshoppen had een super mooi foto album gezien en is tegelijk een baby dagboek weet je wel! echt zo'n ouderwets album met van die schutbladen tussen en dan om de zoveel bladzijden met een foto's, een blad met allemaal vragen wat was het geboortegewicht, kleur haar, kleur ogen, lengte,...
    kga er gelijk 2 kopen, dan schrijf ik die van jamie helemaal over want is maar zo'n simpel saai ding :D

had daarstraks wel wat last van krampen maar weet daar de reden wel van. vriendlief was de wegkwijt en we kwamen ergens op een boereweg terecht met allemaal hobbels en kuilen... ik denk dat ons beebje bijna een hersenschudding heeft :D nouja, bij wijze van spreke dan he :D maar denk dat het daar van was. alles weer rustig nu! btw. hoop dat het nog een weekje blijft zitten... niet dat ik doorwerk tot 39 weken en dat het bij 39,1 toch maar besluit te komen.... dan heb ik niets aan mijn weekje verlof gehad :p

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier weer met voorweeen op bed.

15. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    spanned allemaal!

16. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Oeh Asje en Daisy spannend! Ik hoop dat het doorzet meiden (en dat wij gauw volgen hihi!)

Hier heel de dag bezig geweest, pfff het lijkt steeds erger te worden zo op het eind. Ik heb energie teveel hihi, misschien omdat als ik niets te doen heb ik alleen maar op de baby aan het wachten ben.

Het voelt na al die maanden zwangerschap zo onwerkelijk dat het nu bijna is afgelopen.

Ik heb hier het hele huis schoongemaakt, langs de verloskundige geweest, daarna met mannetjelief geshopt en daarna nog eens uitgebreid gekookt. De dagen vliegen zo voorbij.

ps; Verder is mijn menstruatiekramp helemaal verdwenen. Ik heb alleen harde buiken en meer slimy afscheiding. Dus ik ben benieuwd hoelang ik over tijd ga lopen.

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Goedemorgen allen :)

Zijn er al baby's geboren???

Hier gisteravond last van harde buiken... was een rotgevoel haha. Ze kwamen steeds ff terug. Ukkie was ook rustig gisteren de hele dag... in tegestelling tot woensdag, heeft ie de hele avond liggen rondwoelen daarbinnen. Dus ik kijk vandaag even aan, anders bel ik ff de verloskundige. Beter een keer teveel dan een keer te weinig. Voor de rest aardig geslapen, hoop straks ff naar ikea te kunnen.
    Manlief, vanmorgen voordat ie naar zn werk ging, maakte die me wakker: en hoe is het? Heb je nog ween?? Anders ga ik niet naar mn werk vandaag hahahah. Het was half 7.... ik lag heerlijk te slapen. Hij werd er maar zenuwachtig van gisteravond!

Sharon, als je kleintje nou eerder komt, kun je er wel langer van genieten ;) Hersenschudding van die kleine al over ;) hihi. Leuk die fotboeken he? Ik zoek ook nog een leuke. Maar wil ook de echo foo's erin plakken. Verder zet ik regelmtig een blogje op hyves, dus wil die ook in dat fotoboek plakken. Ben overal een beetje aan het neuzen. Heb nog niks gevonden. Ik heb wel een zwangerschapsdagboek bij gehouden.

Sralend, spannend hoor! Je weet dat het elk moment kan komen nu, maar toch ook weer niet....

Het weer ziet er niet zo mooi uit als gisteren hier... meer alsof er een regenbuitje komt.... we zullen het wel zien.

Fijne dag vandaag allemaal!! xxx ss

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    goeiemorgend dames! wat een heerlijke nacht. maar 1x eruit om te plassen en heb zoonlief ook niet gehoord! nu zitten we lekker aan de vers afgebakken broodjes :)
    het weer ziet er hier al goed uit. ze hadden wel gezegd dat het sochtends een beetje grijs zou zijn en dat dat weg zou trekken en het super mooi weer ging worden! ik ben benieuwd! hoop van wel, dan kan ik mijn zwangerschapsrok ook nog eens aan!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier ook alles lekker rustig, behalve de kleine dan, haha!! Ben nu wel echt af aan het tellen hoor, want wil nu wel eens weten wie alles zo verbouwd.
    Energie is hier ver te zoeken en vooral 's ochtends ben ik niet te genieten of vooruit te branden!!! Poetsen en opruimen heeft bij mij ook geen prioriteit, bij onze dochter overigens ook niet. Mijn vriendin heeft er wel last van, dus schoon wordt het vanzelf, haha!!!
    Grijs is hier al weg getrokken en als ik dadelijk gestofzuigd (moet wel met 2 katten!) heb en gedouched, ga ik lekker in de tuin zitten. Dochtertje is op kdv, dus lekker rustig dagje vandaag!!

twinny

20. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier ook nog niks. En dan ook echt helemaal niks, geen krampje of wat dan ook. Duurt nog wel ff denk ik.
    Vandaag maar weer lekker gaan genieten van het zonnetje. Heerlijk weertje zo he.

Deel Deze Pagina