Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Phoe, hier ook niks. Zon breekt nu wel door dus straks maar even in tuin zitten. Ik heb het alleen zo gehad, kan bijna niks meer en dat terwijl ik mij vorige week nog goed voelde. Net 3 minuten gefiets, 4 dingen gehaald bij de supermarkt en ben helemaal gebroken! Ben er klaar mee!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    erg herkenbaar Butterfly, moeten er maar aan toegeven.......

hier ene erg pissig dat ik aan het stofzuigen ben. moest er gewoon meestoppen, want uk komt bijna door me middenrif naar buiten gestampt!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook geen baby...

4. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Hee meiden,
    wat een dag en nacht achter de rug... Weeën volgden elkaar steeds vaker tot 's nachts om de 3 min. Toen verlos gebeld, die gevoeld: net een vingertopje, niks dus... En dat na zoveel pijn! Zij stelde voor om naar ziekenhuis te gaan voor pethidineprik om
    te slapen (inmiddels al 24 uur weeën en geen slaap). Daar aan ctg: baby deed t goed en weeenactiviteit was goed te zien.
    Na half uur prik erin waar ik slecht op reageerde: zweten, overgeven, hartkloppingen.. Wel nog 2 uur geslapen, maar weeën kwamen er duidelijk doorheen. Uiteindelijk was ontsluiting iets verder naar 1 vinger en zijn we naar huis gestuurd, allebei totaal gesloopt.
    Het kan dat het doorzet de komende dagen of dat het weg gaat en later weer begint. Nu heb ik nog steeds weeen, maar minder, dus heb ook al geslapen en dat blijf ik rest van de middag/avond hopelijk doen :)
    Baal flink, nog geen kind in mijn armen. Dacht echt dat het zover was.
    Al met al lang verhaal geworden :)

alles hopelijk goed met de rest? Ik ga nu weer pitten, gaaap.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Oh Asje, wat rottig zeg. Ik hoop eigenlijk voor je dat het ff stopt zodat je kan bijkomen. Of dat het echt goed doorzet, want dit is ook niks.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hèè asje, balen zeg! hoop dat je vannacht weer ff op krachten kan komen en dat het dan echt goed doorzet! ik gun het je van harte!
    ik vandaag gebabyshopt... maar niet echt wat gevonden. was eigenlijk opzoek naar een babydagboek en babyalbum 2-1 van het merk henzo... niets gevonden. ga ze is een mailtje sturen!
    voor de rest vandaag af en toe wel wat krampjes gehad maar kan mss van het indalen zijn... vanavond zet ik voor de laatste x mijn wekker: JOEEHOEEWW!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ow Asje, wat rottig zeg! Niks dat het zo lang duurt zeg! Dan kan het beter inderdaad of gewoon doorzetten of stoppen.Je bent al kapot voordat het begint!

Hey Sharon, kun je niet op bol.com of op de site van henzo vinden wat je zoekt?

Hier uiteindelijk toch mooi geworden en warm, heel erg warm! Heb al zo'n last van opvliegers!! Wat ik nog het ergste vind is dat ik zo'n zweet muts heb hahaha. En omdat ik laatste tijd veel afscheiding heb, moet ik wel een inlegkruisje in want anders kan ik om de zoveel tijd een schoon onderbroekje aandoen... dus nog meer zweten daaronder ;)
    Gisteren al alle rolluikjes, luxaflexjes en zonwering naar beneden en het huis gestofzuigd in mn onderbroek hahaha :) Herkenbaar??

xxx sas

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Haha.. hier ook erg warm hoor, puf puf.. Maar vind het wel lekker! Op deze manier kan ik lekker in de tuin een boek lezen in het zonnetje, heerlijk!

Asje, wat super vervelend en wat raar dat ze je weer naar huis hebben gestuurd. Als het vannacht niet over gaat zou ik gewoon weer bellen en zeggen dat je het niet meer trekt. Misschien mag je dan aan de weeenopwekkers en kan het doorzetten!

Hier nog steeds rustig maar ben zelf zo onrustig! Ik wil mijn baby, dat onrustige gevoel stijgt me soms naar de keel..
    Hopelijk hoeven we allemaal niet zo lang meer te wachten.

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey sas, ik heb al op internet gekeken maar kan niets vinden! heb Henzo zelf een mai gestuurd met de vraag of er nog een soortgelijk album is (2-1) of dat ze mss nog ergens een versie hebben liggen ofzo. ben benieuwd! wil dat boek echt :D heb al op marktplaats gekeken maar kan ik ook niets vinden.

heb weer krampjes... net grote boodschap en zag wat bloed op het papier, helder rood, ook toen ik langs voor af poetste.. tamponproef gedaan, zat niks op.. mss wat gescheurd of wat te hard gevreven ofzo? ben benieuwd :) vind het nu wel spannend worden met die krampjes hihi

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Butterfly,
    vind het ook wel lekker dit weer. Maar ik zit niet zo graag stil... beetje energie teveel hahaha en dan dat vieze zweetgevoel daar beneden.... Pas als ik dan gedouchd heb en het weer lekekr schoion en fris voelt, heb ik weer een goed gevoel!

Ik had ook al ff voor je gekeken Sharon op henzo site enz, maar kon ook niet zo gauw vinden wat je zocht. Missch heeft henzo wel een goed alternatief, je kunt het altijd proberen toch?

Ik denk dat ik vanavond lekker rop tijd mn bedje induik, gooi ik de tv nog ff aan boven en dan hoop ik op een lekker nachtje. Overigens had ik vanmiddag toen ik op de bank wilde slapen ook harde buik, maar had meer het idee dat het van Ukkie kwam die anders ging liggen...
    Ukkie was trouwens gelukkig weer ouderwets druk vandaag, zat weer lekker te swingen met zn kont in de lucht hahaha.

Fijne avond nog dames! En Asje heel veel sterkte! xx sas

11. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Asje bah wat vervelend! Hoop ook dat je vannacht op krachten komt en dat het dan lekker doorzet.

Hier nog steeds geen babietje, dus we gaan op naar de 1-dag over tijd!!

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    goeiemorgen allemaal! vandaag voor de wekker wakker! kon er moeilijk uit pff maarja, tis de laatste x en moet maar tot haf 2 dus valt mee he! ben dat werken nu wel beu hoor!
    vannacht goed geslapen. nergens last van. ook was mijn inlegkruisje vanochtend kurkdroog dus niets aan de hand! njah, zal je zien. kom ik vanmiddag thuis van laatste dag werken en begint het :p weg verlof :D

ben benieuwd of het bij jou nog heeft doorgezet Asje! wie weet is jou verhaal: buik weg, baby bij!
    nou, ik ga snel eten en dan ben ik ook weg! ik kom vanmiddag nog ff checken!
    Stralend: wanneer moet je weer naar gyneacoloog?? mss willen ze wel strippen of inleiden?? :p

13. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Goedemorgen. Hier een vrij goede nacht gehad. Maar 1x wakker om 2 uur om te plassen en in totaal een uur of 7 geslapen :)
    Nu lekker weekend met mooi weer :)

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nog geen baby, wel goed geslapen.

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Meiden,

zo te zien hebben we allemaal een goede nacht gehad, das positief toch?
    Stralend, 1 dag overtijd, heel erg spannend! Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten! Maar misschien vind de ooievaar vandaag jullie huisje wel :p
    Sharon, werkse vandaag! Nog 1 dagje en dan heerlijk genieten van je, kan wel zeggen, welverdiende verlof!! En het kan alle kanten op he... bedoel zjn er zat die overtijd lopen!

Heb Asje nog niet gezien. Denk dat die, als het gelukt is, heerlijk nog even op dr bedje ligt te slapen! OF anders lekker met dr kleintje ligt te knuffelen!! Hoop het laatste voor dr! :):)

Ik ga zo ff boodschappen doen met manlief, die gaan nu echt niet meer alleen hahah. Druk weekendje hier, komen wat vrienden eten en ff langs schoonouders enz. Je kent het wel al die "verplichte" feestdagdingen.

Geniet van het mooie weer dames!! xxx sas

16. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Vandaag lijkt mij een mooie dag om te bevallen, ik hoop dat de baby het ook begrijpt! :p

@ Sharon. Vanaf 1week overtijd mag je hier bij ons aangeven als je ingeleidt wilt worden, maar ze laten je niet langer dan de 42weken lopen in verband met de meerdere risico's.

Ik voel mij lichamelijk nog superfit, dus ik heb aangegeven (ook al ben ik zo nieuwsgierig en kan ik eigenlijk niet meer wachten hihi) dat ik niet laat inleiden tot het echt moet.

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Nu lekker genieten van het weertje dames!

18. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Groot gelijk hoor Stralend. Liever alle kans op natuuurlijk bevallen dan inleiden.

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Nog geen nieuw babie nieuws?

Sharon: nu hopelijk gaan genieten van je verdiende verlof......

Herkenning in de zweetmuts:D:), ook de inlegkruisjes. Begin altijd te twijfelen als ondergoed dan wel nat is langs inlegkruisje...... vruchtwater? Maar inleg kruisje zou dan toch ook nat moeten zijn.....

Hier wordt baby langzaam wat rustiger, heeft natuurlijk ook minder plek, dat is te merken en te voelen.
    Kunnen jullie ook de hele baby voelen liggen? Mijn buik tekent soms echt helemaal af!

Nog ff genieten van het heerlijke weer. Zit nog altijd buiten..........

grtjs
    twinny

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wordt nu elke ochtend met natte benen wakker, dan dat plastic op mijn matras. Vraag ik me dan ook steeds af, zweet? of...

Deel Deze Pagina