Bedankt dames. Ja, het was zeker snel en heftig, maar het pluspunt was daardoor wel dat ik niet meer naar het ziekenhuis moest Had medische indicatie, nu mocht ik toch thuisblijven en mijn mannetje deed het zo goed dat we daarna ook niet meer hoefde. Je spreekt Jathan inderdaad op zijn Engels uit. "Djeeten" Vind hem zelf ook erg leuk en stoer Hoop dat Jamie gelijk heeft en dat je straks ook lekker je kleintje in je armen mag houden Wat is dat toch heerlijk he je kleintje knuffelen, zucht. Ben helemaal verliefd!!!!
Vlinder gefeliciteeeeeeeerd met jullie zoooontje!!!!!! Hier helaas nog steeds niets aan het handje, ik wil ook zoo graag mijn kleintje knuffelen!
Lijkt me vreselijk als je over je datum heen gaat, ben je der eindelijk moet je nog langer wachten. Kan ook geen bemoedigende woorden vinden, het is gewoon K*T. Tuurlijk wil je lekker knuffelen
Hallo meiden, Hier ben ik ook weer... Afgelopen dagen wel meegelezen, maar had geen zin om te posten Voel me zo lamlendig en alles is me de laatste dagen te veel. Herkennen jullie dat? Nu een kleine opleving en gelijk maar lekker beppen Vlinder en Heart: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjers! Aszz: Grrrr.... wat balen dat het niet door wil zetten!!! Hopelijk vreet het niet te veel van je energie. Of ben je stiekem al aan het bevallen? Que: jeetje meid... ik schrik van je berichtje! Ik ga zo even je topic lezen! Hopelijk is het allemaal niet al te ernstig... Sas: dat niet lekker voelen en last hebben van diaree heb ik ook heel erg. Het zou er dus inderdaad wel bijhoren... (leuk soms joh, dat zwanger zijn ) Sharon: En? Had Jamie gelijk of loop je ook nog lekker rond en gezond? Bright: welkom bij de club! Uhmmm... volgens mij vergeet ik de helft weer... Hier gaat alles in elk geval nog steeds 'goed'. Hoewel ik het nu wel écht zat begin te worden, dat zwanger zijn. Ik verlang er naar mijn eigen lichaam straks weer terug te hebben, weer lekker te kunnen slapen, geen zere bekken meer te hebben, geen last van maagzuur, geen dikke opgezette poten meer te hebben... gewoon om kunnen draaien in bed Stel je voor... hahahaha... Ach, eigenlijk mag ik voor de rest helemaal niet klagen... Het zijn écht de laatste loodjes en begin sinds vorige week pas een beetje 'op' te raken. Nog netjes gedaan al zeg ik het zelf Ik ben benieuwd wie de volgende is dames... (ik hoop ikke )
hahaha... minyaweth... jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn. Al vind ik dat ik nu eerst mag, ben inmiddels 8 dagen overtijd. Morgen controle in het ziekenhuis en datum prikken om in te leiden
Ow Vera...dat zuigt helemaal! Nou, dan mag jij inderdaad eerst! Heb je wel verdiend Ik hoop dat je bevalling alsnog lekker uit zich zelf begint. Zo'n inleiding is ook niet alles....
Jamie heeft gelogen! ik loop nog steeds rond! nou dan mag het vannacht of morgen nog gebeuren... van het weekend niet want dan is mijn drukker dicht en moet ik tot maandag wachten met de geboortekaartjes.... Njah, we zien wel! tot morgenvroeg (denk ik), slaap lekker!
En? Zijn er nog spannende dingen gebeurd vannacht??? Vera, jij dan eindelijk of Stralend? Over dat maagzuur, het enige wat helpt is bevallen Ik heb nergens last meer van. Je krijgt er natuurlijk andere dingen voor terug, maar het maagzuur is als bij toverslag verdwenen Ach en de rest verdwijnt ook weer quote; Hier ben ik ook weer... Afgelopen dagen wel meegelezen, maar had geen zin om te posten Voel me zo lamlendig en alles is me de laatste dagen te veel. Herkennen jullie dat? Nu een kleine opleving en gelijk maar lekker beppen unquote. Dat ken ik en bij mij was het een goed teken. Het eerst allemaal zat zijn en niet lekker in je vel zitten. Daarna steeds energieker worden en een paar dagen later was Jathan er. Wie weet werkt het bij jou ook zo. Nou meiden zet hem op, het duurt niet lang meer. Nog ff en we kunnen allemaal met onze kleine man of vrouw knuffelen. En genieten van slapeloze nachten enzo
Nou Vlinder... laten we hopen dat het bij mij dan ook een goed teken is. Vanacht zo waar redelijk kunnen slapen... (voor het eerst sinds dagen) Vera, hier ook weer een nacht voor bij en nog steeds rond (en hopelijk gezond) Hoe laat heb je je afspraak vandaag? Hoe is het met de rest?
Hello dames, hier nog steeds een beetje gammel en vannacht weer een rotnacht gehad. Eindigde om half zes alweer beneden op de bank KLAARWAKKER met enorme honger voor de tv...... werd om 3uur wakker en toen niet meer kunnen slapen. Word vanavond een vroegertje kan ik je nu al vertellen hahaha. Jeetje he... nog steeds geen baby's? Ik hoop voor jullie Vera en Stralend dat het toch vandaag of morgen wel gaat gebeuren! Ik zal duimen voor jullie. En Minyaweth: kom op meid, nog heel ffies!! Ow en dat maagzuur... ik dacht dat het voorbij zou zijn als die kleine ingedaald was.... maar helaas. Hier ook weer VOLOP last van! Maar verder , afgezien van maagzuur en slecht slapen, geen klachten... hop dat het zo nog ff blijft!!! Fijne dag vandaag, Sassie gaat nog ff proberen om een tukkie te doen!!! xxx en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
goodmorning ladies! hier ook nog steeds een opgewekte bolle vrouw op de bank! heb vanochtend jamie met de fiets naar de creche gebracht! 20 minuutjes fietsen... mss maakt het wat los tot nu toe nog steeds helemaal niets... zal je zien dat ze van het weekend komt (op het moment dat ik geen geboortekaartjes kan laten drukken)
Morgen! Hier ook nog een BIB. Vanmiddag weer aan de CTG, en ze gaan kijken of ze me kunnen strippen. Vannacht wéér een hoop gerommel maar niks dat doorzet, ben best wel moe nu. En de kleine hier loopt de laatste paar dagen verschrikkelijk te etteren. Hij voelt gewoon dat mama dr energie op is, monster! Nu wil ik het huis poetsen, maar mijn rug doet echt achterlijk veel pijn. F*ck zooi allemaal.
ben net terug uit het ZH. Alles goed. We mogen zelf bepalen wanneer ze inleiden. Da's nieuw beleid. Tsja... heel fijn op zich, maar ja.... op basis waarvan maak je die keuze he.
Hoi Vera, ik persoonlijk zou zeggen zo snel mogelijk of je moest binnen nu en een aantal dagen een speciale dag hebben (geboorte datum van iemand dierbaar ofzo) wel leuk! nu weet je tenminste wanneer dat hij er zeker is! (tkan nog altijd spontaan beginnen he!) een bevalling die ingeleid word is meestal wel stuk sneller en heftiger!
Hoi meiden. Hier is het babietje ook nog steeds in mijn buik. De nachten zijn prima, ik slaap goed en voel niets. Geen pijn of gerommel. Ik ga een paar keer eruit voor een plasje, maar 2sec. daarna val ik alweer als een blok in slaap.
Zo, kom ook weer even buurten hier. En weer een baby erbij zag ik! Jsvlinder: gefeliciteerd met je zoontje!! Er worden wel steeds kereltjes geboren hier he, tijd voor wat meiden nu he! Voor de anderen: heel veel succes!!
Nou, bij de VK geweest en strippen ging niet. Mijn lichaam is nog niet echt klaar om te bevallen, dus dat maakt de keuze wanneer inleiden makkelijker, namelijk zo laat mogelijk. Geeft ook meteen de meeste kans op nog een natuurlijke bevalling. Sorry, dat ik verder niet heel veel inga op de verhalen van jullie, maar heb het inmiddels erg gehad met zwanger zijn en erg gefocusd om mezelf. Lijkt wel steeds erger te worden naarmate de tijd verder komt. Soort cocon lijkt het wel. WIl ook eigenlijk alleen nog maar thuis zijn en de rest... het zal allemaal wel. Terwijl ik normaal echt wel heel sociaal en meelevend ben :s
Vera, mss zit het er toch een beetje aan te komen dan... dat hoop ik tenminste voor je. ik merk nu ook wel aan mezelf dat het wel zat is geweest... vooral dat wachten zzz