Hallo allemaal! Vlinder gefeliciteerd! Hier gaat alles goed, Fedde drinkt echt geweldig! De borstvoeding is zo mooi op gang en op deze manier is voeden gewoon echt leuk! Kijk iedere keer uit naar de volgende voeding en dat was bij mijn eerste zoontje wel anders! Het is echt een pop en ben super gelukkig!! Qua bezoek hebben het rustig aangedaan en merk dat dat mezelf en mijn zoontjes erg goed doet. Heb zo veel meer energie dan de vorige keer en dat terwijl de nachten nog steeds erg rommelig zijn.. Mijn zoontje is ook behoorlijk jarloers en verdriet, dat is wel jammer. De bevalling: Zoals ik al schreef braken om half 10 spontaan de vliezen toen we op bed gingen, ongeveer 20 minuten daarna kwam de eerste wee opzetten. Meteen al behoorlijk pittig en om de 5 minuten, na een uurtje ging het over in 3/4 minuten en heeft mijn man de verloskundige gebeld. Ze was er om half 1 en heeft meteen de kraamzorg gebeld, uurtje later had ik al negen cm ontsluiting. Alleen die laatste centimeter of terwijl het randje waardoor ik nog niet mocht persen bleef erg lang staan. Dat duurde nog ongeveer een uur en dat waren echt hele gemene en pittige weeen. Gelukkig wel redelijk lange tussenpozen en in die tijd was ik ook volkomen relaxt.. viel soms gewoon bijna in slaap. Half drie mocht ik eindelijk persen en 2 persweeen later was mijn ventje geboren!! Ik was totaal uitgeput daarna, het ging allemaal zo snel en het was zo'n oerkracht. Echt ongelovelijk!! Een totaal andere bevalling dan de eerste keer, geen enkele overeenkomst. Meiden, succes! Zet hem op en jullie kunnen het! xxx
@ butterfly83, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE! en is best snel gegaan zoals ik het lees, super! Gelukkig dat alles goed is gegaan! en voor de andere dames die zijn bevallen ,ook natuurlijk VAN HARTE GEFELICTEERD!! ik moet as dinsdag naar de Gynaecoloog voor een echo, omdat de kleine nog niet is ingedaald. Had afgelopen woensdag controle bij de vk, en toen zei ze dat . misschien voor de zekerheid, best weer spannend!... geniet er lekker van dames!! x suzanne
Hier ff flink pijn gehad net.... ik lag vanmiddag ff op de bank te slapen, krijg ik weer dat ongesteldheidsgevoel. Ik werd er wakker van! Dat is weg gezakt en zat ik net te eten breekt het zweet me uit!!! Dus ik na het eten onder de douche.. Kom ik onder de douche vandaan, krijg ik me toch een partij steken/krampen... komt op en dan ging het weer en ook echt gemene steken. En alleen in mn schaamstreek. Dus ik probeerde te gaan zitten, maar dat ging geeneens! Gisteren bij de vk zei ze dat Ukkie beweeglijk in mn bekken lag... zou hij nu dieper gezakt zijn? Ik herken die ongesteldheidspijn van het indalen... alleen die steken niet. Nu is het inmiddels weer over.... Ik ga een bakkie thee zetten nu en dan lekker naar mn bedje Misschien is er morgen veel babynieuws hier te vinden... moet nu toch wel een keer iemand bevallen toch ??? xxxx sas
sassie, die steken herken ik wel van het indalen, dus dat kan heel goed. spannend Suzy die controle. sharon, ik hoop dat het idd voortekenen zijn. butterfly, fijn dat het zo goed gaat. Geniet er maar lekker van.
Goedemorgen deze vroege morgen..... alweer :x:x:x:x Ik wil niet zeuren/klagen, maar zit er echt ff doorheen. Het is vandaag alweer de zoveelste nacht dat ik wakker word en geen oog meer dicht kan doen!!! Vannacht was het 4uur toen ik wakker werd, had geen gevoel meer in mn vingers, was klaar wakker en wat ik ook deed of hoe ik ook ging liggen... ik kwam gewoon niet meer in slaap!! Om half 6 ben ik naar beneden gegaan omdat ik zo'n honger had dat ik er misselijk van werd.... en nu nog steeds niet moe, maar zou het HEERLIJK vinden om lekker in mn bed nog ff te kunnen soezen... Overdag zit ik in een overlevingsstand ofsow, voel me niet moe of lamlendig en functioneer eigenlijk gewoon. Ik voel me nu echt een beetje een aansteller omdat ik weet dat er vrouwen zijn die continu last hebben van hun rug of bekken en dergelijke, maar ik zou gewoon ZO GRAAG weer eens naar mn bed kunnen gaan zonder wakker te worden midden in de nacht en dan klaarwakker te zijn!! Ik heb ook al van alles geprobeerd: later naar bed (11 of 12 uur), 's middags niet slapen, thee met honing, paracetamol voordat ik ga slapen, lezen voordat ik ga slapen, in bed tv kijken voordat ik ga slapen... IK WEET HET GEWOON ECHT NIET MEER :x:x Ik ben nu 38 weken en een beetje zwanger, als dit zo blijft....geen idee hoe ik me over en paar weken voel.... Sorry hoor meiden, maar moest het gewoon ff kwijt.... xx sas
En hier ook weer een nacht voorbij Sassie, ik herken het. Vreselijk he, wakker worden op een onmenselijk tijdstip en niet meer kunnen slapen. Heel irritant. In elk geval weet je wel dat je de dag redelijk doorkomt met weinig slaap en dat je toch kunt functioneren. Dat heb je dadelijk ook als de kleine er is. Rottig als je al van alles hebt geprobeerd en niks helpt. Probeer in elk geval elke dag op een vaste tijd naar bed te gaan en op hetzelfde tijdstip op te staan. Middagdutje kan je gerust doen. Niet te veel zorgen maken meid over hoe dat je dit gaat volhouden. Per dag bekijken. Een paar weken geleden was ik ook helemaal op, maar nu gaat het eigenlijk heel goed.
Hey Vera... verdorie, loop je hier nog steeds? Tijd om te bevallen meid! Sas: way vervelend dat je zulke verrotte nachten hebt. Helaas kan ik je de hand schudden Wat ik vanacht toch had... ik ging ook door de grond van de pijn en moest er gewoon echt hard van huilen. Vigo werd wakker rond half 2 vanacht. Toen ik naar hem toe wilde gaan, ging het opstaan al heel moeilijk en ging met veel pijn (rechter heup/bekken) Er leek wel alsof er iets blokkeerde ofzo. Toen ik eindelijk stond en een stap wilde verzetten zakte ik toch een partij door dat been heen zeg! Iets knakte ook en het deed zo'n verschrikkelijke pijn. Kon me gewoon niet meer verroeren... Vriend schrok zich helemaal de pleuris natuurlijk. Daarna ook weinig tot niet meer geslapen... Sta nu net op, en die rotheup doet me nog steeds een verschrikkelijke pijn! Dit gaat geen fijn dagje worden geloof ik. Ben de laatste dagen echt kribbig en bitchy. Loop constant te snauwen en daarna 'sorry' te roepen... Bah! Zo, bakkie koffie zit er in, en ga nu maar eens even snel Vigo uit bed plukken! Iedereen een fijne dag en misschien tot later op de dag!
Auwie Minyaweth, dat klinkt pijnlijk. Jee... helemaal niet fijn en als je er al een hebt rondlopen al helemaal niet. Sterkte.
njah, vannacht een nachtje net als alle anderen... paar x eruit om te plassen maar voor de rest prima geslapen. vandaag een drukke dag, ff craenenbroeck daarna verjaardag en daarna nog naar opa en oma... zzz njah, zal vanavond lekker slapen denk ik... vandaag geen midagdutje tot vanavond maar weer.... ps. tziet er naaruit dat het mooi weer word vandaag!
Hey Meiden, thanks voor jullie berichtjes. Ben blij dat ik niet de enige ben! Elke keer als ik naar bed ga, weet ik gewoon dat ik niet langer door zal slapen dan tot een uur of 4, half 5.... Ukkie ook, want die word met mamma net zo hard wakker. Normaal gesproken val ik altijd heerlijk in slaap als ik die kleine voel rommelen, kan ik heerlijk ontspannen van worden, maar zelfs dat gaat niet... Ben indd blij dat ik op de dag wel redelijk normaal functioneer en niet moe ben. Maar ik wil niet om half 6 of 6uur in slaap vallen en dan tot 10 of 11 uur moeten slapen om bij te slapen. Minyaweth: zou die kleine ergens op gelegen hebben ofsow dat je daardoor pijn hebt? Of missch heb je zelf vannacht raar gelegen? Dan een rustig dagje voor jou, voor zover dat lukt met een kleintje rondlopend! Fijne dag vandaag !! xxx sas
Hier nog steeds BIB. Wel goed geslapen gelukkig! Verlies sinds gister allemaal bruine troep en zooi, maar dat zal wel komen omdat ze er met dr tengels in heeft gezeten.
Ow Stralend en Aszz, word toch wel spannend nu... misschien gaat het nu snel echt beginnen! Hier weer last van ongi gevoel.... blegh. Ben je niet ongesteld, maar heb je dat gevoel toch hahaha! Succes meiden!! xxx sas
Nou Stralend en Aszz, ik hoop dat het het begin is. Hier nog niets en ik begin aardig gefrustreerd en bozig te worden ervan. Kreeg net een algemene mail over de babydoos en dat ze me vast al mochten feliciteren.... grrrrr... nee dus. En dan die mensen die elke dag bellen "hoe is het"... pfffff. En dat straks iedereen weet wanneer ik ga bevallen mocht het niet vanzelf komen.... ook heel erg grrrr... Sorry voor het geklaag, maar ik ben het zo zat.
Nou het is hier nog steeds erg rustig hoor, denk dat het komt door het strippen/toucheren. Vanavond wel weer een flink stuk gelopen, misschien helpt het. Ik denk nog steeds dat 'ie 2 juni komt. Die datum heb ik nu al even in mijn kop zitten, dus wie weet Vera, ooh zo irritant. Hier ook al. Gister belde mijn broertje 3x !! Wij waren de kleine op bed aan het wieberen dus konden niet opnemen. Oh ben er ook zo pissig om geworden. Wat denk je zelf, als ik aan het bevallen ben neem ik echt niet op hoor! En dan heb ik helemaal geen zin in die stalker praktijken. Volgens mij durft hij niet meer te bellen hahahaha. WIJ bellen wel als de kleine er is.
haha bij mij is het vooral via msn. nog geen telefoontjes gehad, maar mijn nabije familie weet wel dat ik daar niet van gediend ben! vanochtend weer flink stuk weeste fietsen... ik dacht mss maakt het wat los... het enigste wat gebeurde was een enorme steek in mijn buik bij het afstappen... ik denk mijn buikspier verrekt ofzo voor de rest in de auto wel wat harde buiken, maar was niet pijnlijk... kan dat?? spande gewoon heel de tijd aan enzo.. af en toe een ongi gevoel maar niet om te denken: het gaat beginnen ofzo... we wachten af
Hier ook nog geen baby. Vandaag wel uitgeteld. Erg hè, die telefoontjes? Gisteren waren wij even een uurtje weg, gewoon 3 oproepen gemist thuis!!! En 2 daarvan belden later op de mobiel. Ik heb wel eens het idee dat anderen er nog drukker mee zijn dan wij zelf. Ik vind het wel jammer dat de baby er nog niet is, maar we kunnen toch niks anders dan afwachten.