Hier ook nog een BIB. Heb wel weer achterlijk veel last vanmijn rug Kan weinig tot zeer weinig. Stralend is trouwens aan het bevallen!!
Hoi meiden Zwangerschapsdementie gaat trouwens niet over na de bevalling!! Was ik hier al komen vertellen dat we afgelopen dinsdag ouders zijn geworden van een stoere knul met de naam Kaj? Het was een geplande keizersnee en alles is prima verlopen. Sinds vrijdag zijn we al thuis aan het genieten...... Iedereen die nog niet bevallen is: heel veel succes..... twinny
Twinny, gefeliciteerd!! Kaj, superleuke naam, origineel! Stralend aan het bevallen? Spannend!! Gelukkig voor dr dat het spontaan op gang gekomen is. Ik ben benieuwd! Hier afgelopen nacht eindelijk weer eens een beetje normaler kunnen slapen. Ik werd om half 3 wakker van vuurwerk naast mn raam... hart sloeg 3x over, maar wel weer in slaap gevallen (dat vond ik wel wonderlijk) en om half 6 werd ik wakker van ongelooflijk indalingsween/oefenween, geen idee wat het waren, maar ook daar viel ik weer bij in slaap en uiteindelijk werd ik om kwart voor 9 wakker. Wat ik dan weer minder prettig vond, was dat ik een enorme vieze zooi in mn onderbroek vond toen ik naar de wc ging vanmorgen... bleghhh !! En het erge is, het voelt nog steeds alsof het loopt... een loopdoos ipv loopneus! Dus volop voorbereiding... ben benieuwd! Nog tien dagen tot 9 juni! Aszz wat vervelend van die pijn in je rug! Lekker een warme douche nemen en manlief lief aankijken voor een massage hihih Ik deed gisteren een laat middagtukkie en had mn tonen uit van mobiel. Toen ik wakker werd had ik 3 gemiste gesprekken en 2 smsjes: je bent toch niet aan het bevallen he?? Ik zet weleens een blog op hyves en heb daar nu ingezet: wij bellen jullie wel! Je mag gerust bellen zo is het niet, maar niet als ik een x de telefoon niet opneem gelijk denken dat we bezig zijn en ook niet elke dag bellen om te vragen of het er al is... Mn schoonmoeder zei ook nog vrijdag: gaan jullie bellen als het begonnen is? Dacht echt bij mezelf wat denk je zelf hahah. xxxx sas
Bellen als het begonnen is... ja daaaggggg.... tenminste hier wel. Niemand hoeft het te weten. Vervelende is alleen dat als je al kids hebt, je die dus onder moet brengen, dus er is altijd wel iemand die het weet. En als het inleiden wordt dan weet ook de helft het of die raden het zelf al
ik heb gezegt dat we bellen als het er is. ik ken mijn moeder, vorige x belde ik haar om 6u smorgens ofzo om te vertellen dat we aan de gang waren (dat wou ze graag weten) uur later zat ze in het ziekenhuis dus deze x bel ik pas als het er is! tis voor hun 1uur rijden dus dan hebben ik, mijn man en mijn zoontje nog een uurtje de tijd om ff te genieten en kan jamie al effe wennen enzo hier trouwens nog niks.... vanochtend gesext je hoort wel is dat dat het in gang zet... nix... ananas op.... nix
En??? al baby's geboren?? weten we al iets meer over stralend? ik ben het wachten echt wel beu nu vandaag is mijn tante langsgeweest en ze had de nieuwe bekleding van mijn wieg bij! als ik hem zo zie staan in de woonkamer ben ik helemaal verliefd en word ik alleen maar "nog" ongeduldiger!! hier fototje:
Mooie wieg! En nee, wij hebben nog niks van Stralend gehoord bij de mei mama's. Hoop dat ze lekker aan het genieten is. Ik ga zo maar weer in bad, mijn ribben hebben het weer lekker te verduren.
En hier ook niet. Ik had van tevoren echt niet gedacht dat ik overtijd zou lopen. Eerder dat ik twee weken te vroeg zou bevallen ofzo... Wat moet ik nou met al die tijd?
Hallo meiden, jullie zijn wel lekker aan het wachten met zn allen zo he! Mooie wieg Sharon! Echt heel snoezig!! Ik zal ook een skijken of ik ene fotootje kan uploaden van kinderkamer. Hier ook niks hoor... ukkie is momenteel heel rustig. Vannacht weer lekker geslapen, wel eruit om te plassen, maar vrij snel elke keer weer in slaap gevallen. Dus energie genoeg om eens ff de badkamer een soppie te geven xxxx sas
Nou 40 weken vandaag!! Ben eigenlijk wel trots, gewoon het verwachtte termijn netjes vol gemaakt Blijkbaar doet mijn baby ( en mijn lichaam ) het erg goed Maar nu mag 'ie wel komen hoor...
Hey Meiden, Afgelopen donderdag 27-5 ben ik om 22.24 uur bevallen van een prachtdochter (met 37 weken 5 dagen). We hebben haar Lilly genoemd. Het was een verschrikkelijke bevalling van 30 uur. Mijn vliezen waren namelijk woensdag om 17.00 uur al gebroken waarna de weeen gelijk begonnen. Paar nachtjes in het ziekenhuis geweest ivm langdurig gebroken vliezen en Lilly werd een beetje geel. Gister zijn we fijn naar huis gekomen. allemaal heel veel succes de laatste loodjes en de bevalling hoop dat het voor jullie voorspoediger gaat als bij mij. Ik hou het in de gaten.b Liefs
Twinny, heel erg gefeliciteerd met je zoon!! Hij is op dezelfde dag geboren als mijn zoon Keetling, jij ook heel erg gefeliciteerd. Je hebt het eerste meisje van dit topic Geniet er allebei lekker van meiden. Ik ben benieuwd hoe het met stralend gaat en wat ze heeft gekregen. Voor de rest, hou nog even vol. Vooral jij Vera, wat moet jij het zat zijn. Ik denk dat ik mijn naam ga veranderen van Jsvlinder in Jshuilie. Leuk hoor die kraamtranen Vandaag kreeg Jathan dat hielprikje en ik moest harder janken dan hij. Och wat is dat toch zielig. Nou ja het hoort erbij, maar leuk is anders.
@twinny en keetling: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! geniet ervan! @vlinder.... kraamtranen, vorige x geen last van gehad! morgen moet ik weer naar de gyn als ze er nog niet zou zijn... heb de afspraak gelukkig kunnen verzetten naar een ander uur. moet nu om 16u daar zijn ipv 18.30u! hoop dat de gyn mij kan zeggen dat er al wat weeënactiviteit is (wat ik wel denk want volgens mij heb ik al wel harde buiken gehad af en toe) en dat ik al paar cm ontsluiting heb (net als bij jamie had ik 3cm ) spannend hoor!
Proficiat Keetling. Geniet ervan! Net bij de VK geweest. Strippen ging niet. Helaas. Baarmoedermond was nog te onrijp en zat nog te hoog. Zeer waarschijnlijk gaat het nu niet meer spontaan gebeuren en wordt het dus inleiden. Heb er net al wat tranen om gelaten. Het is zo'n teleurstelling dat het toch heel anders loopt dan ik had gehoopt.
Keetling, van harte gefeliciteerd!! Wat een lange bevalling zeg... was je niet helemaal op?? Nu in ieder geval genieten van je meissie en een fijne kraamtijd gewenst! Die heb je wel verdiend na zo'n prestatie! Vera vera vera, het duurt maar en het duurt maar! Stiekem hoop ik toch voor je dat het toch nog spontaan komt! Vandaag of mrogen ofsow! @ Sharon: harde buiken... ik vind het moeilijk om te bepalen of ik harde buiken heb of niet, want soms heb ik het idee dat het Ukkie is die zich zo nu en dan afzet binnenin, dan wordt mn buik ook zo hard! @ Aszz: benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren! Dat overtijd lopen is zo vervelend omdat je toch hoopt dat het met 40weken geboren wordt. Ik heb mezelf erop ingesteld dat het weleens langer kan gaan duren, als ik iedereen hier zo hoor..... Het is mijn eerste en alles gaat via het boekje zegt elke VK bij de controles, dus het zal ook wel heel keurig overtijd geboren gaan worden hahaah. xxx sas