Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @Vera! allereerst gefeliciteerd!! Eeeiiinnndelijk is hij daar dan!! geniet er maar van, laat je maar eens flink betuttelen je hebt het verdiend!! maar he! wat vind ik het jammer dat we geen naam mogen weten hihi :) ben ik altijd zo nieuwschierig naar :D ik ben altijd veel TE nieuwschierig (volgens vrienden en familie)

ik lig nu lekker op de bank met doosje pringles en glas cola! heb ik wel verdiend vind ik, zware dag vandaag... morgen word er niet veel gedaan denk ik, even wat oppervlakkige schoonmaakjes (stofzuigen enzo) voor de rest lekker zonnen en mss nog wel ff zwemmen als het zwembadje al wat opgewarmd is!~ow en mss bevallen??? :D zou ik ook wel fijn vinden!

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Vera gefeliciteerd!
    Meiden, hoe dan ook de datum komt ook voor jullie steeds dichter bij en die kindjes komen echt wel!! Spannend hoor!
    Hebben jullie trouwens nog meer kinderwensen?
    Sinds deze kleine boef geboren is wil ik absoluut nog een derde kindje, het is echt zo leuk!! Genieten!

3. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    joehhhoee ik mag over drie weekjes thuis bevallen,
    sorry moest er even uit... begin het een beetje zat te worden;)

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van mij even een kort introductie. Ik ben 33 en in verwachting van onze eerste. Mijn vriend is net terug van buitenlandtripje (werk) en ik ben blij dat hij weer thuis is! Wij hopen dat de kleine nog tevreden genoeg is om nog een paar weekjes te blijven zitten. Beetje kluspuinhoop(je) hier op zolder en werkkamer.

@Vera, van harte met jullie kleine!!

Fijne nacht allemaal! Wellicht morgen nog meer nieuw wereldwondertjes:D

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    goedemorgen dames, ik kom me hier maar weer melden he :)
    net mijn zoon afgezet op de creche! Drama!! hij heeft daar altijd zo'n moeite mee. mijn hart breekt als ik hem zo moet achterlaten.... aan de ene kant denk ik, neem hem lekker mee terug naar huis... aan de andere kant heb ik zoiets: als hij tot oktober niet meer naar de creche moet (tot dan heb ik zwangerschapsrust) dan is hij het helemaal ontwent... nu gaat hij 2 halve dagen per week. meestal als ik eenmaal weg ben stopt hij wel met huilen (zeggen de leidsters) maar voel me toch iedere keer weer klote bij het afzetten! het ophalen is veeeeel leuker, dan is hij helemaal buiten zijn zinnen: maaammmaaaa!!! :D zo blij dat hij me dan weer ziet... njah, vanmiddag haal ik hem weer op. eerst maar is effe goed poetsen... ik liep vanochtend de keuken in, mss wel 100000000000000 mieren!! en waar ze vandaan komen?? geen idee, maar ze liepen iig allemaal netjes naar mijn vuilbakje (terwijl daar toch iedere dag een nieuwe zak ingaat) zal vast iets lekkers hebben ingezeten :D njah, ik ga stoppen met zeuren en maar is aan de slag! tot straks :D

6. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Vera, eindelijk!!!:D Gefeliciteerd!!! Geniet lekker van je moppie, maar dat hoeft vast niet gezegd te worden;)

Sunshine, mijn baby was met 36 weken ingedaald en dat voelde ik ook niet. Het was op een zaterdag en ik zag mijn buik opeens zakken, heel gek maar wel leuk. Verder heb ik ook geen last gehad, dus wees blij en maak je geen zorgen:D

Manny, welkom:)

Sharon, "zeur" maar lekker hoor:D

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goeie morgen :)

Hier slecht geslapen, me kleine ventje ook een paar keer wakker geweest.. wij worden hier een beetje ziek geloof ik :( lekker he met dat lekkere weer?!!

@Sharon: Ik weet er alles van, als je je kleintje afzet bij de psz en ze gaan zo huilen :( mijn hart brak ook steeds. Ik heb hem er ook weer afgehaald (had ik liever niet gedaan natuurlijk) hij huilde als ik wegging en als ik terug kwam was hij nog niet stil geweest.. en hij huilt verder echt nooit! Maar goed hij is nu dus weer lekker thuis bij ons en na de grote vakantie proberen we het ergens anders ;)

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hallo meiden,
    ook ik meld me weer vandaga met Ukkie nog steeds in mij :) Hhihi, nou ja hij mag ook nog wel een paar daagjes bijven zitten volgens de uitgerekden datum... alhoewel ik wel heel erg benieuwd ben wat er al 39 weekjes binnenin mij zit....
    Mijn vriend zei gisteravond ik denk dat je vannacht om 5uur begint met bevallen whahaha, zeg tegen hem wel makkelijk dat jij dat weet, hoef ik niet meer zo lang te wachten. Ik werd wel wakker om 5uur, maar helaas... geen baby te zien hahaha. Had Que toch een betere vooruitziende blik :)

Sharon, lijkt me inderdaad heel erg rot om je kleintje zo achter te laten!! Voel je jezelf een beetje een "slechte" moeder..... Ik vind het nu al erg dat ik straks in augustus weer aan het werk moet en Ukkie achter moet laten. Nu gaat ie van ons niet naar een kdv, maar toch.... Ow mieren bah!! Daar kom je zo moeilijk vanaf. Ik heb ze momenteel in de wc?!?!?! Wat ze daar nou weer te zoeken hebben.... elke keer betrap ik er wel een paar op heterdaad!

Manny, ik slaap ook slecht de laatste weken... word er soms echt niet goed van en lig soms dagen acher elkaar 's ochtends om half 5 uren naar het plafond te staren omdat ik niet meer kan slapen....

Welkom Sunshine! Fijn dat je mannetjeweer terug is! Nu ff genieten nog zolang het kan!

Vandaag een goede dag en heb eens zin om het huis lekker eens te poetsen en wat wassen te draaien en de ramen te zemen en misschien dat knollenveld wat achtertuin en voortuin heet eens te ontruimen hahaha. Voor iedereen: fijne dag vandaag!! xx sas

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    zooooo zijn we weer :D net ff nieuwe lamp weeste halen, dat andere rotding weggegooid... iedere x als ik hem deed afstoffen viel er een (glazen) lampekap naar beneden, werd er gewoon strontziek van :D nu zo'n turks ding gehaald weet je wel, met zo'n stoffen rechthoekige kap :D die kan ik stofzuigen ipv afstoffen?? :D

nog ff over jamie, als ik die afzet aan de creche dan hangt hij echt aan mijn been: Mama meejjj!!! om te zeggen ik wil hier niet blijven, ik wil met jou mee! als ik heeeel veel geluk heb komt er net een trein af, dan is hij afgeleid en kan ik "ontsnappen". meestal huilt hij maar heel even. als ik hem ophaal dan merkt hij mij af en toe niet op omdat hij te druk bezig is met spelen :) dus ik weet wel dat hij het er leuk vind, hij zou het alleen nog leuker vinden mocht ik bij hem blijven :D

ik heb net ook lekker al mijn lakens gewassen die hangen buiten te drogen.

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    grrrrr ik denk dat ik maar onderduik totdat Ukkie geboren is!!! Heb vandaag al 4 (goedbedoelde) telefoontjes gehad terwijl ik toch naar mijn weten heel duidelijk geweest ben....
    Hoe dat ongeveer gaat:

En ben je al bevallen? ( nee nog niet, maar zodra het er is bel ik je op) OW daarvoor belede ik niet hoor, wilde even weten hoe het met je gaat vandaag. ( ja prima, heb vandaag een goede dag) Ow das wel fijn, ga je nog wat doen? ( ja ben eigenlijk best druk vandaag met ramen zemen, stofzuigen wasjes doen enzo) Ramen zemen? Maar je bent zwanger, je moet lekker van je rust genieten ( ik ben al 4weken thuis, de muren komen op me af, zie niemand doordeweeks, iedereen is aan het werk) Waarom bel je me niet op om te vragen of ik het wil doen? ( nou wanneer heb je ff tijd) Deze week niet, maar ik zal kijken of ik volgende week een keer kan, doe ik die ramen ff voor je. Ga lekker in de tuin in de zon zitten, zolang het nog kan. ( in de zon? als ik er alleen al naar kijk, breekt het zweet me uit) Nou dan lekker binnen op de bank met een tijdschrift ofsow of lekek rnaar buiten kijken. ( door ramen die zo smerig zijn dat ik me alleen maar irriteer zeker. Maar ik ga nu ophangen ga ik ff boodschappen doen op de fiets) Fietsen?? Kijk maar uit straks gebeurt er wat of val je ofsow! ( ik fiets al mn hele leven, dus zal het nu ook nog wel lukken) Nou als je maar voorzichtig doet, ik bel volgende week wel weer om te vragen hoe het gaat en niet vergeten te bellen als die kleine geboren is hé? ( nee hoor zla ik niet doen, fijne dag verder)

Jeetje.... volgens mij vind iedereen het beter dat ik, nu ik zwanger ben, 40weken stil op de bank moet blijven zitten... is allemaal goed en lief bedoeld hoor, maar zolang ik me goed voel en alles met die kleine goed gaat, kan ik toch best de dingen blijven doen die ik altijd doe. Ok, in februari heb ik de wintersport overgeslagen en mn skates staan al een tijdje ongebruikt in de kast, maar de rest? Verder is iedereen geloof ik bang dat ik ze vergeet te bellen als die kleine geboren is... weet heus wel dat ze het juist leuk en lief bedoelen, maar als je per dag 4x gebeld word en regelmatig een sms krijgt met de vraag is het er al? En dan is het nog niet eens 9 juni... ben benieuwd hoe vaak de tlefoon gaat als ik overtijd ga...

Sorry voor dit heeeeeeeeeeeeeeeeeele lange verhaal... maar word er echt een beetje gek van! xxx sas

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    we zijn er nog....

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij ook :)

Niet zo'n best nachtje gehad, maar we gaan vrolijk verder.... nog 4 dagen tot 9 juni :) .... maar heb nog niet het idee dat er veel gaat gebeuren in die 4 dagen tijd.

Het wordt warm, dus denk dat ik maar een beetje in en rond huis vertoef vandaag! Fijne dag vandaag !! xxx

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Je weet het nooit he :) Het kan zomaar in eens gebeuren..

Hier ook weer niet zo een best nachtje gehad, maar dat was eerder door de warmte dan door iets anders.
    Vandaag lekker rustig aan doen, met de kleine man de tuin in en kan hij even lekker badderen :D

Fijne dag allemaal!! Dat er maar snel weer wat babytjes geboren zullen worden ;)

14. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig, hebben we collectief een slechte nacht gehad. Ik geloof dat ik er wel 5 of 6 keer uit ben geweest. Om te plassen en om de longen uit mijn lijf te hoesten. Ja ja verkouden met dit weer. Hoe kun je het bedenken he:D

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kom me ook maar eens melden
    oo ben het zat aant worden
    loop vol met vocht maar goed kan je verwachten met dit weer ...
    dit is me 2de zwangerschap met de eerste beviel ik met 40+1 hoop nu dat het nog wat eerder kan zijn
    wil er volgende week vanagf zijn haha de 10de lijkt me een mooie datum

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Bo,
    ik zat ook aan de 10e te denken haha: 10-06-10... vond het wel een mooie en dan ga ik maar 1dag overtijd!

Mijn voeten doen gewoon zeer van de vocht... gisteren begon het pas 's avonds, maar vandaag heb ik het nu al... zo opgezwollen. Ben blij dat ik met mn blote pootjes heerlijk op de plavuizen kan wandelen hier...

Mannetje begint nu met stressen geloof ik.. zit al de hele ochtend te bekijken of echt alles wel klaar is voor de bevalling en of we alles hebben enz. Ow en of we wel genoeg te eten hebben voor die kleine voor als het niet lukt met de BV.... hangt ie nou voor met zn moeder aan de lijn ;)

Ik ga nu lekke rmet mn voetjes op de bank met een glas heerlijk koud water!! xxx sas

17. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hier afgelopen woensdag bevallen van een heerlijke meid! :) Inleiden is, wat Vera al zei, echt geen pretje. Gelukkig duurde de bevalling "maar" 13 uur...

Dames, geniet nog even van je rust! Straks zou je misschien willen dat je een paar daagjes in de tijd terug kon. :D

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wat een heerlijke dag vandaag!
    eerst even boodschapjes gedaan (bbq)
    daarna met man en zoonlief naar Seppe (klein vliegveldje) er stond daar een heeeeerlijk windje, paar bankjes enzo. lekker met de kleine gespeeld, gevoetbald en naar de vliegtuigen gekeken enzo. gewoon lekker relaxen...

daarna naar huis, jamie op bedje en lekker krantje lezen enzo in de tuin. lekker geBBQed en voor de rest helemaal niets gedaan!

had vanavond ineens een super kramp... ik dacht ja hoor, tis begonnen. aan de ene kant dacht ik: STOPPPPP! DAT DOET ECHT PIJN! aan de andere kant: EINDELIJK!

maar twas maar 1 kramp... (gelukkig???:D) nog op naar morgenvroeg!

19. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nog steeds Rond... en gezond !

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai dames, ik ben dus inmiddels bevallen van Noah!

Pfieuw was erg heftig. Bevalling ging top, maar daarna 2,5 liter bloed verloren omdat de placenta niet los liet. Die is operatief verwijderd.
    Nu is mijn HB nog erg laag, en ik heb er veel last van ( vooral hoofdpijn, verschrikkelijk ).
    Noah doet het goed. Het is een lekker ding die sprekend op zijn broer lijkt. Voeding loopt aardig, nog niet zoals het moet maar we gaan de goede kant op :D

Deel Deze Pagina