Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zo ging het ook bij mijn eerste.. ;)

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Assz.....

Zijn jullie ook al weer thuis??

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook nog steeds verkouden, en zwanger.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Clau & Aszz van harte gefeliciteerd met jullie baby's!! Klinkt allebei inderdaad als zware bevalling. Maar het resultaat is je kindje in je armen kunnen houden! Geniet ervan!! We moeten gewoon geduld hebben, dan komen ze wel..... Hier ook nog steeds niks, maar goed, ik mag officieel nog 3 dagen :)

Hier weer een lekker druk weekend... geen tijd voor mezelf gehad om te relaxen. Wel een hoop lol, was net buurman & buurman hier, het een met het ander ging mis met het klussen hahaha. Maarja, tijd zat voor mij om te relaxen. EN ik kan eidenlijk mn raam open zetten om HEERLIJK door te laten waaien.... heb een rolhorgordijn gekregen. We zitten met de slaapkamer boven de uitbouw van de kamer en via de schutting kunnen er katten ed dus zo onze slaapkamer inwandelen... Van de week zat heel quasi nonchalant de neighbourhood - kitty in mn voedingskussen die bovenop mn bed lag:$:$ Hahah ik heb dat voedingskussen gekocht omdat ik het echt super vind... slaap er al zo lang mee. Blijkbaar vond die kat dat ook ;) Beetje jammer alleen dat ik heel mn bed weer kon afhalen en kon wassen terwijl ik dat 2 dagen eerder ook al had gedaan :x

Ik had vannacht om 4uur ineens zo'n kramp/harde buik/ongie gevoel! Duurde alles bij elkaar zo'n uur anderhalf uur, dus had ook al zo'n yes-gevoel... Maar Ukkie ligt nu wel weer een stukje dieper ingedaald, dus het was niet helemaal voor niets geweest!

Wij gaan door met afwachten!! xxx sas

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Clau en Aszzz, proficiat! Geniet ervan.

En de rest die nog moet, heel veel succes. en sterkte met wachten.

Hier gaat alles goed. Ff een ritme vinden en dat heeft natuurlijk tijd nodig. Gelukkig een hele fijne kraamhulp en we nemen veel rust. Daardoor gaat alles vrij relaxt. En kunnen we echt genieten.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @Assz gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! en wat een leuke naam weer! nu is het mijn beurt hoor! tword weer effe tijd voor een meisje nu :D... vandaag weer paar flinke krampen gehad.... maar is sochtend bv 1, smiddags 1 en savonds 1.... nooit kort op elkaar ofzo. wel harde buiken maar dat kwam door die hobbelweg denk ik :D morgen om 15u bij de gyneacoloog zijn... ben benieuwd of er al wat vooruitgang in zit! tot morgen ladies!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vera fijn dat je een goede kraamtijd hebt! Daar kijk je dan altijd met een goed gevoel op terug! Geniet er nog even van!

Sharon, vind ook dat jij nu aan de beurt bent! Jij wacht immers ook al een tijdje! Hoop dat je krampen een begin zijn en dat ze elkaar snel op gaan volgen of dat het in ieder geval voor een beetje ontsluiting zorgt dat ze kunnen strippen....

Ik ga hier ff lekker voor de tv hangen en dan lekker (hoop ik) slapen! Tot morgen!! xxx sas

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    we zijn er weer... vanmiddag om 3u bij de gyneacoloog zijn... ik hoop dat ik al wat cm ontsluiting heb of dat het al een beetje verweekt is enzo daar beneden. laatste dagen al wel iets meer last van afscheiding enzo... maarja, wil niet perse iets zeggen :) wait and see.... tot vanavond! ik houd jullie zeker op de hoogte!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Clau en Aszz : van harte gefeliciteerd!!!
    Geniet er van he, laat jullie lekker verwennen..

Sharon spannend hoor :D ik hoop dat je al ontsluiting hebt!
    Succes :)

Hier straks naar de vk en later ziekenhuis naar de chirurg, en wanneer nodig ook gelijk door naar de gynaecoloog.. ben benieuwd!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Goedemorgen dames,

vannacht last gehad van krampen en harde buiken, maarja trokken weer weg ;)
    Werd vanorgen wel onaangenaam verrast door slijm en oud bloed in mn onderbroek (sorry beetje onsmakelijk verhaal) Vriend gelijk: moet je de vk niet bellen, is dat wel goed. Dus zei tegen hem volgens mij kan het geen kwaad. Hij is wel met de auto naar zn werk gegaan, " ben ik snel weer thuis als je me nodig hebt"zegt ie. Schat is het ook hahaha.
    Moet wel zeggen dat ik bij elk toiletbezoek bang ben voor wat er misschien in mn onderbroek ka nzitten... ieuwwww!!

Sharon & Manny succes bij de vk en gyn! We horen wel wat ze te zeggen hebben! xxx sas

11. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Naarmate de tijd steeds langzamer ging, leek alles steeds verder weg, maar het is dan nu toch zo ver: ik ben 37 weken zwanger!!

En daarom meldt ik me dus hier :D

Ergens halverwege de zwangerschap heb ik hier al wel eens meegesnuffeld. Al die "ervaren" vrouwen die al zo ver waren en nu hebben wij dat punt ook bereikt.

Dit kindje is ons eerste kindje en we kijken ontzettend naar hem/haar uit. Ik lees hier dingen over vluchtgedrag bij mannen, gelukkig heb ik een normale man die wel heel erg uitkijkt naar ons kleintje.

Gisteren heb ik een babyshower gehad, een onwijs lief initiatief van een goede vriendin en nu zijn we er klaar voor: de baby mag komen!

Ik ga bevallen in het ziekenhuis op medische indicatie (hoge BMI) en sta al vanaf het begin daar ook onder controle. Over 50 minuten heb ik daar weer een afspraak, dus ik ga maar eens snel opschieten en als ik terug ben ga ik even een paar pagina's "inlezen".

Tot straks!

12. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Haai allemaal,

Ik lees al een paar dagen met jullie mee.
    Ook ik zit af te tellen en echt niets wijst erop dat het binnenkort gaat beginnen :( Enkele wat harde buiken en al tijden menstruatiepijn wat komt doordat het kindje heel diep zit (zegt de vk)...
    Doe natuurlijk mijn best niet opgeprikt te gaan zitten wachten maar da's soms wel moeilijk (zeker toen het zo warm was).
    Een beetje overtijd vind ik niet erg, maar om ingeleid te worden lijkt me zo akelig. En dat speelt nu soms zo door mijn hoofd.
    Heb dan liever dat ik nu ipv ruim 39wk 36wk zou zijn ofzo. Dan heb ik nog even.
    Ben mijn buik ook nog helemaal niet zat, het is echt de tijd dat ik nu denk.. hoei.. nou lieverd kom maar anders gaan ze je halen.
    Zucht.

Groetjes, Wil

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Dames, we zijn er nog steeds.
    vanmiddag bij de gyneacoloog... eerst weer aan de monitor. hartje had perfect ritme en weeënactiviteit: 0.00000!
    dat viel tegen!

inwendig onderzoek: een vingertop ontsluiting en de boel was al aan het weken/rijpen... dus er zit wel beweging in!

nu kijken we het nog aan tot donderdag (ben dan 41 weken en 2 dagen) als ze er dan nog niet is dan mag ik donderdag naar het ziekenhuis... moet ik eerst nog ff langs de gyn. hij zei kom maar langs wanneer je zin hebt, ben een hele dag aanwezig. dus dan gaan we sochtends tegen een uur of 10 - 11 al.... en dan word ik doorverwezen naar het ziekenhuis en gaan ze inleiden!!

het einde is in zicht!!!

njah, kheb al beetje ontsluiting... tis ni veel, maar tis een begin. een meestal van het moment dat het begin er is kan het wel snel gaan toch??? :p

14. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Spannend allemaal, ik lees nog steeds mee hoor! Ben benieuwd!

Leuk trouwens dat er ook nog steeds 'nieuwelingen' bijkomen!

15. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Dan kom ik me toch ook maar even aanmelden (lees stiekem ook al een tijdje mee!).
    Mijn dochter is geboren met 41+3 dus ik probeer me er steeds op in te stellen dat dit kindje ook later geboren wordt, maar ik hoop stiekem toch wel iets eerder.

Merk dat ik nu in zo'n 'wachtstand' beland ben. Vind het moeilijk om rust te nemen en bij elk krampje denk je toch even 'zou het?'

Verder nog wel vrij actief en probeer dus veel afleiding te zoeken. Ik hou het hier in ieder geval in de gaten!

Groet Snoozie

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Sharon,
    eindelijk een beetje ontsluiting :) missch gaat het ineens heel snel nu! Fijn dat je wel ingeleid gaat worden binnenkort... liever natuurlijk spontaan, maar goed, het einde is in zicht, dus het duurt niet lang meer voordat je die kleine in je armen hebt

Butterfly: hoe is het met je? Heb je nog steeds last van die stolsels? Ik las laatst je topic bij de vk hier... hoop dat het zich al opgelost heeft. Hoe is het verder met de kleine?

Hoi voor iedereen die zich nieuw aangemeld heeft :) Gezellig dat jullie er zijn.

Hier rommelt het nog steeds... weet niet zo goed wat ik moet denken... af en toe harde buik gevoel, maar kan ook die kleine zijn, geen krampen meer gehad. Ik heb ook geen idee in hoeverre dat vieze slijmverlies iets zegt over de bevalling... Morgen afspraak VK, misch dat ze kan kijken hoe het zit met eventuele ontsluiting e.d. ?

Fijne avond :) dames!! xxx

17. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Heej sas, Wij lopen precies gelijk zie ik! :) Dat wat jij verliest is wel een teken hoor.. Okee, het kan nog rustig een kleine week op zich laten wachten maar er gebeurt wel wat in je!

Sharon: wat spannend zeg... jij ziet niet op tegen inleiden begrijp ik (ik wel....). Kan me wel voorstellen dat je uitkijkt naar de geboorte als je al zo'n tijdje overtijd bent..

Hoe ist met Manny?

Groetjes!
    Wil

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @wieweet, hey, neej ik kijk helemaal niet op tegen een inleiding. bij mijn zoontje ben ik ook ingeleid met 40 weken en 4 dagen... hij was op 4u geboren. nu was het toen wel zo" ik kreek vaginaal tabletjes om de baarmoederhals verder te laten rijpen, ik had van mezelf al 3cm ontsluiting... normaal zou ik sochtends om 8u ofzo weeënopwekkers krijgen.. maar om 4u snachts brak mijn water en om iets voor 8e was mijn zoontje al geboren. ik heb dus een heeeele vlotte en snelle bevalling na (op de flinke knip en vacuumpomp na)

ik hoop dat het deze x weer zo vlot mag gaan... ook al hoor ik van vele vrouwen dat ze echt een rotbevalling hebben gehad (door de inleiding) njah... kzal gewoon blij zijn als mijn kleine meisje er is... niet meer wachten en weer gewoon lekker mijn ding kunnen doen zonder die dikke buik :D krijg nie eens op een normale manier mijn sokken aan hihi :)

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Goeiemorgen meiden!

Ik ben er ook nog... STEEDS! Pff... vandaag 41 weken zwanger: we gaan officieel voor een olifantendracht.

Merk ook weinig moet ik zeggen. Ja, af en toe een krampje, harde buik of beeb die heeeeel druk is, maar voor de rest?
    Vanmiddag moet ik weer naar de gyn. Ben benieuwd wat er allemaal gezegt/gedaan wordt. Had zo gehoopt dat deze afspraak niet meer nodig zou zijn....

Iedereen het warme weer goed overleefd? Ik moet zeggen dat ik er verrassend weinig last van heb gehad. Had gedacht dat ik het veeeeeel zwaarder zou hebben met dat warme weer. Maar mij hoor je niet klagen: het is nu een paar dagen flink wat koeler, en dat vind ik ook heeeeeeeeeeerlijk hoor! (mooie week om te bevallen dacht ik zo :D)

Hier zijn we begonnen met de zindelijkheidstraining van Vigo. Gaat goed man! We zijn nu op de derde dag beland vandaag, en als het zo goed gaat als gisteren... dan mogen wij onze handjes dichtknijpen geloof ik. Gisteren maar 1 heeeeel klein ongelukje (plasje) in zijn broek. De rest allemaal op het potje!
    Maar we merken ook wel dat hij er aan toe is hoor.

Nou meiden, laten we even afspreken dat we deze week gewoon allemaal gaan bevallen, oke? :D hahahahaha

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dames, succes allemaal!!

Over een paar dagen mag ik hier ook mee komen praten! ;)

Deel Deze Pagina