PS: Zie nu mijn onderschift. Die banner is helemaal blij met de uitgerekende datum zie ik.. Alsof het kind er dan ook echt is.. Nouja.. beetje suf
Wieweet: zou het idd even bespreken als dat is wat je bezig houd. Zij kunnen je wel geruststellen Hopen dat jullie baby zich ook snel aanmeld.
Sharon.. ZET HEM OP! geweldig dat het eindelijk begonnen is! SASSIE, ik heb zo'n gevoel dat jij ook heel hard aan het werk bent, meestal kom je als een van de eersten je hier melden.. Ik ga weer voeden, deze keer is de borstvoeding echt een feestje!
Ik vond beide dames al verdacht actief, ik ben echt niet vooruit te branden! Hebben jullie dat nou ook, dat je er aan de ene kant ontzettend naar uitkijkt en aan de andere kant best wel tegenop ziet? Het moeilijke vind ik dat je gewoon geen idee hebt wat je te wachten staat. Ik hoop maar dat ik alle signalen van mn lichaam goed opvang enzo. Mijn moeder en zus hebben zoiets van: nou, die weeen dat merk je vanzelf hoor! maar ondertussen heeft mijn schoonmoeder zowel mijn man als zijn zus zonder een wee gevoeld te hebben op de wereld gezet. Dus het kan echt! Ach het is natuurlijk allemaal koffiedik kijken, maar ik merk dat ik steeds meer aan het wachten ben. Heb geen zin om dingen te doen (beetje lezen, verder zo min mogelijk) en alleen maar wachten.
Hai, hier ben ik aan de ene kant aan het wachten maar aan de andere kant vind ik een weekje extra uitrusten ook wel ff lekker. Morgenvroeg komt de klusser eindelijk de zolderkasten afmaken en dan kunnen we de 1e verdieping ook weer leeg ruimen en alles naar zolder. Volgende week is de agenda ook leeg dus wat dat betreft.... Ik geniet ook nog zoveel van die bewegende kleine in mijn buik Heerlijk die billen voetjes die je voelt.
Hoi meiden, morgen ben ik 37 weken en smokkel dus een dagje om me aan te melden maar lees al een poosje stiekum met jullie mee! Spannend hoor allemaal, alhoewel dit mijn tweede kindje is. Ik krijg ook steeds minder zin om de deur uit te gaan en als ik ergens ben krijg ik het ontzettend benauwd en wil zsm naar huis hahahaha manlief vindt dat natuurlijk helemaal niet erg dat zijn vrouwtje nu alleen maar thuis wil blijven en alles schoon en opgeruimd heeft Succes dames die nu aan het bevallen zijn, hoop dat het een 'prettige' bevalling is
Heel herkenbaar Cenna ! Enne.. sas is echt wel aan het bevallen.. anders had ze allang iets gepost vandaag Jahoee voor Sas!
Ik denk ook dat Sas aan het bevallen is of dat ze inmiddels de baby al lekker in haar armen heeft kunnen sluiten Met precies 40 weken geloof ik? Ik ben jaloers... Ben het vandaag zo ongelooflijk zat! Zit er helemaal doorheen en de tranen zijn maar moeilijk te bedwingen vandaag. Kan ook helemaal niks verdragen vandaag. Alles en iedereen is te veel en ik kan het al heu-le-maal niet hebben als ze te dicht bij me in de buurt komen... Zelfs mijn zoontje niet Komt dat iemand bekend voor? Voel me wel iets schuldig... Nou... ik zal er morgen nog wel lopen, dus tot morgen dames!
Nou meiden, mijn vliezen zijn net gebroken! Het ziet er naar uit dat ik vandaag toch niet doorloop Ik ga even lekker douchen, ziekenhuis bellen en wachten wat er gezegt wordt
Mijn banner wordt steeds vreemder.. Nu zegt ie dat ik een gelukkige moeder ben.. suf zeg.. Dat ik 1 dag overtijd ben moet er staan...
Ah, kijk wieweet! Die banner is beter We moeten om half 10 op het ziekenhuis zijn voor een CTG. Wat er verder de bedoeling is, horen we dan. SPANNUUUUUND!
Wat spannend hier allemaal!!! Minya en Sas, zet hem op!! Sharon zal haar baby inmiddels al wel in handen hebben! Hier ook dat ik er naar uitkijk maar dat ik af en toe ook denk, oh ja, het moet er nog uit!! Gelukkig had ik bij mijn eerste een goede bevalling, waardoor ik er op zich niet tegenop zie. Bij mijn eerste had ik trouwens ook vanaf 37 weken dat ik al niet graag maar de deur uitging of afspraken maakte. Uiteindelijk kwam ons meisje toen met 41+3, dus heeft het 'wachten' voor mij toen erg lang geduurd. Nu ben ik nog veel actiever merk ik, in de hoop dat het allemaal niet zo als wachten aanvoelt Vanmiddag naar de VK, maar verwacht dat ik haar nog wel 2 keer zal bezoeken hierna.... Fijne dag allemaal!
Zo ik meld me ook voor vandaag. Precies 37 weken! En weer misselijk. Ik word er niet goed van en heb nergens zin in, maar ja heb een klein meisje hier rondrennen dus moet wel door @minyaweth: spannend!!! succes met de bevalling! @wieweet: hahaha die dingen zijn niet bedoeld als de beebs later zijn, deze ziet er beter uit @snoozie: succes bij de vk!