Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Morgen 37 weken.... Alles rustig hier...geen gekke dingen eigenlijk. Alleen af en toe net zo'n menstruatiepijn...

Minyaweth en Sas, veel succes!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Spannend!!!!!
    Het betekende dus toch wel iets dat je het zo zat was :)
    Je lichaam heeft naar je geluisterd zal ik maar zeggen ;)
    Sterkte ik hoop dat je een goeie bevalling heb/gehad!!

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Echt spannend allemaal he :D
    Wordt toch wel echt allemaal nu.
    Merk dat ik het deze x minder besef als de eerste x.

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alles rustig. Ben benieuwd wanneer ik wat ga merken...
    Vandaag naar kinderdagverblijf geweest, even gekeken waar onze kleine naar toe zal gaan. Maar voorlopig nog even niet gelukkig!

5. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Weer terug van de vk.
    Alles mooi in orde. Zeer beweeglijk kind, voldoende vruchtwater, lekker diep in het bekken en nog steeds een hele lage bloeddruk.
    Sterrenkijker of niet: het kind kan zijn hoofd nog draaien nu. Ik dacht dat het hoofd helemaal gefixeerd lag. Is dus niet zo. Het hoofd ligt wel vast in het bekken, maar kan dus nog wat roteren. Hoe ie nu draait zegt niets over of ie straks bij de bevalling een sterrenkijker zal zijn of niet. Die malende gedachte kan dus uit mijn hoofd. Volgende week woensdag ga ik weer naar de vk. Ik ben dan 40+6 wk en als het kindje er voor woensdag niet is, maken we die woensdag een afspraak om te strippen (op vrijdag of maandag).
    Ook fijn om dat te weten. Nu voel ik me weer relax en ga ik een lekker zelfgemaakt gebakje met aardbeien eten (eierkoek + slagroom + aardbeien) mmmmm...
    Tot later!
    Groetjes, Wil

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Fijn dat alles in orde is :D

En idd fijn om te weten dat ze je gaan strippen, wanneer de baby zich niet vanzelf meld ondertussen ;)

Hoe zal het met de ondertussen bevallen dames en baby's zijn he?!
    ben wel benieuwd :)

7. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ben ook benieuwd. Het blijft lang stil in ieder geval, spannend!!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier nog niks!
    En ik heb er inmiddels flink de balen in.

9. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kleine laat je dus lang wachten. Hopelijk voel je je verder wel goed! Sterkte met de laatste loodjes!!

10. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Haai.. ook ik nog steeds rond en gezond (zoals Sharon dat altijd zei :) )
    Kan me voorstellen dat je baalt Daisy. Ligt er een plan klaar? Strippen oid?

11. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Daar ben ik ook weer!! pfff de kleine beweegt wel een stuk minder nu, zal dat iets betekenen? Als ik er heel goed op let dan voel ik dr wel af en toe schuiven, maar echt schoppen en draaien niet meer....

Goh ben benieuwd hoe het met de bevallende dames gaat?

@DaisySanches:Kan me helemaal voorstellen dat je baalt meid! Ik hoop dat je nu ook snel mag bevallen

@Wieweet: Fijn dat iig volgende week gestript gaat worden, misschien dat dat wat doet......ach ms ben je dan al wel bevallen :)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, helemaal geen plan, niks.... :(

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bah hier ook helemaal zat... :(
    Kan de pijn nog amper verdragen.. de breuk zit nu alweer vanaf vanmorgen vast en kan amper lopen zitten of wat dan ook :(
    Het is zo jammer, want verder verloopt deze zwangerschap prima.

Ik ga zo denk de dokter bellen en echt vragen of ze me willen helpen op wat voor manier dan ook :( Tijdens de bevalling heb ik niet eens gehuild en deze breuk heeft het al een paar x voor elkaar gekregen dat ik met tranen zit/lig. ROT ding!!!

14. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Kunnen ze je niet alsvast gaan strippen oid meis? want dit lijkt me ook niet uit te houden! :(

Heel veel succes!

Liefs!

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey :)

Ja heb net de vk een tijdje aan de tel gehad..
    Ze zei.. we kunnen maandag gaan bespreken om je te laten inleiden, maar daar kunnen ook weer risico's aan verbonden zitten, als je lichaam er zelf nog niet klaar voor is.

Ook zei ze dat je bevalling pas spontaan begint als je lichaam helemaal ontspannen is.. en dat dat nu wel het laatste zal zijn wat mijn lichaam zal zijn met deze pijn.
    Wel deed het me goed dat ze zei : hoe het ook mag lopen meis, ze kunnen niks anders als trots op je zijn, je hebt het al heel lang volgehouden met deze pijn.

Het liefst beval ik natuurlijk gewoon thuis, maar dat betekent dat ik sowieso nog vanaf maandag 2 weken moet blijven lopen zo. voordat ze me gaan strippen, ze kunnen wel nu strippen, maar de kans dat er nu wat gebeurd is klein.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu moet.
    Wordt gek van de pijn... maar ben ook bang voor inleiden :(

16. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik kan me voorstellen dat je inleiden nix vind maar het word toch best vaak gedaan ook bij mensen die vanwege HELLP en zo direct moeten bevallen... dus als het echt niet safe zou zijn dan zouden ze dat denk ik ook niet doen :(

Ik ben zelf ook ingeleid met 41+4, oke het was geen pretje maar ja ik weet dan ook niet hoe 'normaal' bevallen voelt... en ik heb ook een weeenstorm gehad maar ken ook zat vrouwen die die zonder infuus etc. ook hebben gehad....

Ik zou echt aankijken hoelang je deze pijn nog vol kan houden en je keuze daar op baseren.. zeker met de wetenschap dat de bevalling nu waarschijnlijk toch niet uit zichzelf zal beginnen... :(

Denk aan jezelf...!

Liefs!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bedankt voor je reactie terug meis !

18. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    :) Tuurlijk meis!

Volgens mij heb je nu al wat meer ruimte daar beneden dus zouden ze het 'volgens mij' met een knip afkunnen (doe niet zo lang zeer hoor ;))

en idd wie kan jou garanderen dat het morgen over is die pijn en niet alleen maar erger word? :(

Ik hoop dat het vanavond miraculeus wegtrekt de pijn en dat je lekker gewoon kan thuis bevallen! ;) Ik ga gewoon ff voor je duimen!

Praat er even rustig met je mannetje over en heel veel succes...

Liefs!

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja we gaan het er even uitgebreid over hebben straks.
    Je hoort het nog wel :)

Liefs

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Strippen heeft inderdaad pas vanaf week 41 zin...

Deel Deze Pagina