Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    DaisySanches en Minyaweth van harte gefeliciteerd met jullie knulletjes!! heerlijk gaan genieten nu van jullie mannetjes!!

enne ben wel nieuwschierig waar de bevalling nu uiteindelijk mee begonnen is, dus mochten jullie even tijd hebben om je verhaal te doen??

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Idd ja :) zo gaan wij het in ieder geval wel weer doen, mocht deze ook de dag en de nacht door elkaar halen ;) Hij werd dan idd lekker rozig en sliep dan heerlijk een paar uur door.. zat in het zorgplan te kijken en wij deden dit al vanaf dag 6..

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja dat vind ik ook wel een goeie Pat ;)
    Zou wel fijn zijn om een beetje een idee te krijgen en te zien hoe alles kan verschillen.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Verhaal? Pfoe!
    2:30 voelde ik een druk en ging ik naar de wc. Omdat bij S. de bevalling om 2:30 was begonnen was dit een soortmagisch tijdstipje..... Om 3:00 kreeg ik wat weeenactiviteit. Maar na zo lang met voorweeen te hebben geloven wist ik niet zeker of dit het echte werk was. Rond 4:00 moet is ze wegzuchten. Ging weer naar de wc en kwam slijmpropstukje tegen. Toen begon ik er al in te geloven. Om 4:30 moest ik weeën wegpuffen en maakte ik DaisyMan wakker. Hij belde vrijwel direct de VK. Mijn eigen VK bleek dienst te hebben, dus belden we haar vervangster. Die kwam zo snel als ze kon. Want de weeën waren al flink sterk. Ik weet niet meer hoe laat ze kwam, maar ik denk om ong. 5:15. Inmiddels kon ik de weeën niet meer opvangen. Ik bleek al 6 cm ontsluiting te hebben en brak ze mijn vliezen. J. had in het vruchtwater gepoept, maar ze zei er niks van. Ze had het nog over de komende uren, en dat kraamhulp gebeld moest worden. De uren bleken minuten, want nog geen 15 min later kreeg ik persweeen en had ik volledige ontsluiting. Na ook ca 15 min persen werd ons zoontje geboren, en liep ik een scheurtje op. Pas toen de navelstreng al geknipt was kwam de kraamhulp aan.
    De placenta liet zelf spontaan los, maar ik bleef bloeden, dus kreeg ik een spuit om het bloeden te stoppen. Verloor uiteindelijk bijna 1 liter, maar omdat het daarna wel weer goed ging mocht ik thuis blijven. Wel erg veel flauwgevallen.

Al met al een vlotte bevalling van 3,5 uur! Maar dit verwachtte ik al. S. werd in 6,5 uur geboren.

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @Daisy: wat een super bevalling, zo snel!!

@Manny: heeft het al doorgezet? :D
    Rustig aan doen we gaan het maar proberen, maar nog zoveel te doen en als ik het moet opnoemen kom ik nooit verder dan de de dagelijkse klusjes hahahaha ach ja hormonen he?

Denk dat ik iig vandaag verder ga met het vaderdagkadotje, weet weet beval ik wel spontaan voor die dag en dan is het kadotje niet af......;)

Weer eens vroeg wakker. Ben al een uurtje op tv aan het zappen, maar niks interessants op, dan maar op zp.

Denk dat ik maar alvast een boterham ga maken heb zo'n honger :D is dat ook een teken hahahaha

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Daisy das idd een vlotte bevalling geweest :)
    En nu.. lekker genieten van je kleine ventje he!

@Sunnyday: Nee :( Nog niet, maar wel weer de hele nacht harde buiken gehad en ga zo toch maar is bellen voor de zekerheid.
    Goeie van je over dat vaderdag kado.. moet ik ook even aan gaan beginnen.
    Ook lastig weer zo vroeg wakker he :S

Hahaha... ja wie weet... en bevallen na die boterham? :D

7. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    @manny: Ik zou gewoon EISEN ;) dat ze je strippen vandaag! :)

Of moet ik ook ff bellen? hahaha tring tring..... hallo?... jah... ik eis dat je jullie haar NU strippen ;)! (sorry ff lol met mezelf :p)

Liefs!

8. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Gefeliciteerd meiden ik lees dat er weer twee gezonde knullen bij zijn gekomen.

Gisteren was echt een saaie rotdag. Zo'n dag dat ik nergens zin in had. Maar al wel om 8:00 uit de veren. Ik heb nu nog geen kinderen die mij wel bezighouden. Ik heb me de hele dag doodverveeld. Gewoon geen zin. het wachten is echt begonnen. Hoop niet dat het dan nog 4 weken wachten is!!!! Liggen, zitten, lopen, liggen, zitten, lopen. gek van! en die voetbalwedstrijden waren ook niet bepaald boeiend.
    Hij is flink aan het rommelen in de buik. erg actief. Niet echt hard schoppen maar een beetje benen en voeten verplaatsen. Denk dat hij dezelfde onrustige benen heeft als die van zijn moeder.

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha... ja bel jij ff dan ;)

Nee ik ga ze nu even bellen...
    Zo terug.

xxx

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Daisy bedankt voor je verhaal, erg leuk om te lezen!! Weten wij ook een klein beetje wat te verwachten...

Manny en en en ???

Hier gisteren erg veel pijn in de rug gehad, dacht echt dat het rugweeen waren en vannacht veel harde buiken die steeds pijnlijker werden en uiteindelijk ben ik weer gaan slapen en vanmorgen natuurlijk nergens meer last van behalve harde buiken, maar die doen geen pijn meer...:(

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Eindelijk werd er opgenomen..
    Ik moet voor de zekerheid me urine WEER laten controleren pfff zal de 6e x zijn ofzo.. Strippen doen ze echt pas liever vanaf maandag.
    Dus het blijft afwachten en hopen dat er toch nog iets spontaan gaat gebeuren.
    Hier ook nog steeds die harde buiken, maar vandaar ook het controleren van me urine.

12. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Pff lekker is dat! :$ Dat schiet weer lekker op! Hebben ze nog een reden gegeven waarom ze dat pas vanaf maandag willen doen? want wat maken die paar dagen nu uit! :x

Ik hoop dat je harde buiken snel door zetten in weeen meis! En dat het allemaal lekker thuis kan gebeuren!

Liefs!

13. Que

Que Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoontje!!!

Het johannesbroodpitmeel wordt idd bij kindjes gegeven die spugen, maar ook om een baby te laten denken dat er nog voeding in zijn buikje zit.
    Helaas heeft het nog niet geholpen. De speen was niet geweldig en heb er op een gegeven moment een gat in geprikt om het makkelijker er door heen te laten gaan. Dus ga het vanacht opnieuw proberen.

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    O ja... dat is omdat er dan wat meer vet op de ribbetjes zit :( Haha..
    als ze terug kijken naar wat ik de vorige x heb gebaard, maak ik me niet zo zorgen dat ze geen vet op der ribbetjes zal hebben hoor :)

Ik hoop ook dat het door gaat zetten en zo niet dan maar maandag...
    Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn (ben je automatisch toch wel :)) Nou ja we wachten het wel weer af hahaha.. meer kan ik even niet doen.

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Misschien vannacht beter dan meis.. en anders als je dit nog niet deed toch dat badje proberen :)

16. Que

Que Niet meer actief

Ja maar hij krijgt om 12 uur zijn laatste fles en om nu om half 12 hem in bad te doen wordt ook weer zo laat hihihihi. Ik hoop zo dat de fles van 12 uur wel gaat.

@ iedereen
    Wanneer gaan jullie beginnen met het afvallen?? Ik ben vorige week woensdag begonnen en nu in 1 week tijd 1,5 kilo afgevallen. Nog min. 10 kilo te gaan ;)

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Na de bevalling ;) Maar ik hoop dat het weer allemaal vanzelf gaat.
    Vorige x was ik binnen 2 weken die 15 kilo weer kwijt... en nu maar 6 aangekomen dus dat scheelt alweer :)
    Succes met afvallen in ieder geval!

xxx

18. Que

Que Niet meer actief

Hey meiden ik heb onder baby en dreumes een nieuwe topic geopend zodat we elkaar niet uit het oog kunnen verliezen.

Voor de dames van het aftel clubje (zo heb ik hem genoemd)

Ik hoop dat we daar straks allemaal verder kunnen kletsen, als iedereen is bevallen!!

19. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @manny: en was het blaasontsteking??
    Ja dat 100x controleren als je zegt ergens last van te hebben wordt ik ook niet goed van en altijd komt er uit dat het geen blaasontsteking is en waarschijnlijk bij de laatste loodjes hoort :(

Ik heb als vaderdag kado allemaal foto's van mijn man en dochter uitgeprint die ik in een vorm van hartjes uit ga knippen. Vorige week heb ik haar handjes omgetrokken en zelf laten inkleuren en deze uitgeknipt. Deze doe ik in een wissellijstje zodat hij het kan ophangen. Net ook van l'oreal een pakket tegen vermoeidheid gekocht, dat heeft hij nu en straks helemaal nodig hahahaha :p

En helaas niet bevallen na mijn boterham, jammer genoeg :( zou wel een wondermiddel zijn geweest he hahahahaha 8)

@hansje: heb je verlof en dan verveel je je hahahaha. Dat had ik trouwens bij de eerste ook, maar ja dan heb je gewoon alle tijd om alles klaar te maken en zit je echt te wachten..........:x
    Nu ben ik zo druk dat ik bang ben om te bevallen voordat ik alles klaar heb, maar aan de andere kant ben ik het zo zat dus ze mag komen hoor :)

@Pat: balen dat het niet doorgezet heeft meid! Denk je dat het eindelijk begint.........:p

@Que: misschien dat een papspeen helpt of een 3 standen speen? Ik weet nog dat bij mijn dochter dat we daar continu mee bezig was, dan was het gaat je te klein of te groot pffff schoot niet op.....;)

Oh gezellig het aftelclubje hahahaha nou hopelijk zit ik daar ook snel bij :D

@afvallen: denk dat ik een paar dagen na de bevalling ga beginnen.Zit nu op 12 kilo dus verwacht dat het grootste gedeelte er na wel af is :D vorige keer ruim 30 kilo aangekomen en daar heb ik 3 maanden over gedaan dus valt ook wel mee :)

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Gezellie.. ook ik hoop dat ik me hier snel mag komen melden!

Deel Deze Pagina