Die is echt wel handig! Voor mijn kleintje is dit niet handig want ze heeft nog echt steun in haar rug nodig....Heb trouwens een mooie duo wagen op mp gezien, we gaan zaterdag even kijken Nou ga afsluiten en proberen te slapen, maar heb eigenlijk nog geen zin
Zo we zijn er weer hoor! Op zich lekker geslapen, hoefde er maar 1x uit Hebben jullie ook zo'n last van krampen in de benen? Eerst had ik het voornamelijk in mijn voeten en kuiten, maar de laatste paar weken heb ik het ook dat het doorschiet naar mijn liezen, pfffff probeer dat er maar eens uit te krijgen (alleen een hete douche werkt dan nog) Dochter is voor een paar uurtjes naar het kdv vanochtend dus kan heerlijk relaxen. Helaas uitslapen lijkt mij niet meer te lukken
Hai.. ook ik ben nog steeds van de partij Hier ook kramp, maar heel licht gelukkig.. verder heb ik wel last van restless legs ook zoiets waar je gek van wordt. Bij de vorige zwangerschap had ik dit ook en na de bevalling was het gelukkig gelijk weer weg. Verder ook maar 1x wezen plassen vannacht. Wel weer last van me breuk, maar goed.. nog ff doorbijten tot maandag en dan maar kijken of het strippen gaat werken
Hey meiden, hier ook nog van de partij....jammer genoeg Ook heerlijk geslapen, 2x eruit geweest om te plassen. Ik heb niet zoveel last van mijn benen behalve vocht onderin enkel en voeten...kan bijna geen schoenen meer aan Ik zie dat mijn banner overdue aangeeft en niet meer telt hoeveel dagen...jammer. Sunnyday hoever ben jij nu? Ik kan het niet aan je banner zien..
Goedemorgen Dames, Hier niet echt goed geslapen, op zich maar 1 x eruit geweest, maar zere heupen bij het draaien, en enorme spierpijn onder mijn schouderbladen bij het hoesten en niezen. Ik heb halverwege mijn zwangerschap zulke krampen in mijn benen gehad dat ik de volgende dag niet eens mijn bed uit kon komen van de spierpijn zo pijnlijk!! Nu alleen af en toe wat rusteloze benen. Gek eigenlijk he dat iedereen wel zón beetje dezelfde klachten heeft. We zitten nu een beetje in spanning omdat onze opa (van mijn vriend) op sterven ligt. Ik durf het bijna niet te zeggen vind het zo egoistisch maar ik kan alleen maar denken aan: 'Wat als hij overlijdt als ik in mijn weeen zit, of dat de kleine net geboren is, of dat mijn vliezen breken als de begravenis is,of dat de begravenis in onze kraamweek is.... Zo erg dat dit het enige is wat ik kan denken terwijl er iemand aan het overlijden is. Schaam me enorm! @sunnyday, lekker genieten van een paar uurtjes voor jezelf, fijn!! @manny, dat is echt aftellen voor je naar aanstaande maandag, hopelijk gaat het je helpen!!
Hai sunshine, Ik vind het allemaal niet zo egoistisch hoor.. is toch logisch dat je daar bij stilstaat. Het kan voor jou ieder moment zover zijn.. En stel dat het gebeurd en jij bent toevallig net bezig of net bevallen, dan snappen ze echt wel waarom (als je niet zou gaan) je er niet bij bent en dat je dat nu niet aankan lijkt mij. Sterkte in ieder geval!! Over maandag... ja das ook weer zo dubbel pffff.. 21 juni is de overlijdensdag van mijn broer en dus ga ik vragen of ze het anders dinsdag kunnen doen,(stel ik beval nog wel gelijk die dag) lijkt me erg moeilijk voor me ouders anders.
Restless legs lijkt me ook niet prettig gelukkig niet gehad (ff afkloppen) Voor jou is het echt aftellen, ik hoop dat je voor die tijd bevalt meid en anders dat het strippen gaat werken. Nog weekeindje doorbijten @pat:vervelend dat je zo'n last hebt van het vochtvasthouden gelukkig heb ik daar dit keer niet zo veel last van en kan ik al mijn schoenen nog aan Ik ben vandaag trouwens precies 38 + 1 maar ben er klaar voor hoor, ze mag al vandaag komen!
@manny: goed idee van jou hahahaha dat is wel dubbel as maandag lijkt me voor jou ook een moeilijke dag, hopelijk willen ze dinsdag gaan strippen @sunshine: helemaal niet egoistisch hoor dat zijn hele logische gedachten, zou ik ook hebben. Je probeert vooruit te kijken en je weet nu eenmaal niet wanneer het allemaal gaat gebeuren dus probeer je in gedachten al vast een planning te maken van wat als dit of dat gebeurt dan moeten wij dit of dat doen......iig heel veel sterkte voor jullie!
Nou ga ff douchen en aankleden, heerlijk zo ff alleen te zijn (voel me gelijk een beetje slecht daarover)
Ik zit hier ook nog inme badjas haha.. en me kleine nog in z'n pyjama maar heb beloofd dat als papa zo thuis komt en naar bed gaat (werkt snachts) wij dan lekker even in bad gaan Dus weer een rustig dagje vandaag O nee we moeten gaan bevallen vandaag
Dank je voor jullie reacties, fijn dat jullie het normaal vinden! Voel ik me wat minder egoistisch! Ook ik zit nog lekker in mijn badjas, zalig hoor! @manny, dat kan me voorstellen dat je met die datum rekening wilt houden. @sunnyday, moet je je echt niet schuldig om gaan voelen hoor. Met al een rondlopende kleine zijn die uurtjes voor jezelf vast een uitzondering. Dus geniet er maar lekker van!!
Hey meiden.. nou in deze korte tijd dat ik weg was, heb ik het alweer helemaal gehad.. de breuk staat weer helemaal strak en ik wordt er echt niet goed van het wordt echt steeds erger en krijg em ook niet meer terug geduwd.. Het gevoel trekt helemaal naar me bovenbuik en wordt er nu ook echt misselijk van als ie eruit is. Echt zo rot.. dat ding verziekt me hele humeur En zo zonde ook, want verder heb ik echt een top zwangerschap.
@manny: he wat vervelend dat je in een keer meer last hebt gekregen jammer is dat dan he? heb je zo'n goede zwangerschap en wordt het alleen daar door verpest..... @sunshine: Je moet je absoluut niet schuldig/egoistisch voelen hoor!! Het is gewoon menselijk... Nou ben ondertussen gedouched, aangekleed hondje is uitgeweest en heb gewoon vandaag geen bal in huis gedaan, maar ja mag ook wel een x Ga nu mijn dochter ophalen en denk als ik energie heb nog wat boodschapjes.....
Nou meiden ik hoop dat jullie wens uitkomt en dat er vandaag massaal bevallen gaat worden. @sunshine ik vind het ook normaal hoor dat je erbij stilstaat, gewoon heel menselijk denk dat ik in jouw situatie hetzelfde zou denken. Ik heb het idee dat onze dochter op het moment tot tussen mijn knieën is gezakt...zo laag in mijn onderbuik hangt ze. Heb gisteren mijn bed van de thuiszorg gekregen ...ik wil namelijk thuis bevallen en mocht niet boven (voor het geval er iets mis gaat, waar ik niet vanuit ga natuurlijk). Begint nu wel echt te worden allemaal......ik waggel ook lekker als een eend...want lopen kun je het al lang niet meer noemen. En ik moet nog ff....pffffff. Nou ik hou mijn fingers crossed voor de dames die hopen dat het vandaag gaat gebeuren. Hele fijne dag allemaal. en succes, liefs Helia
zou er al iemand bezig zijn Ik niet in helaas! Hier trouwens geen last van gewaggel... loop eigenlijk nog precies als altijd. Wel handig dat je je bed nou heb en je lekker gewoon beneden kan gaan bevallen Nou meiden ik ga naar een verjaardag.. spreek jullie snel! Fijn weekend alvast xx
Nou hier gebeurt ook niets maar goed de avond is nog niet voorbij hahahaha Wel heb ik ongesteldheidskrampjes gehad maar die waren na een half uur ook weer over De vorige keer ben ik ingeleid en had gelijk een weeenstorm dus ik weet niet hoe het voelt als het langzaam opbouwt @waggelen: heb ik ook geen last van gelukkig maar loop ook niet zoals normaal @manny: fijne verjaardag!