Meiden wat hebben jullie veel gekletst gisteravond...en ik ben nog niet helemaal wakker dus ben de helft alweer kwijt... Vandaag 1 week overtijd!!! Nog hooguit 1 week te gaan, das gelukkig een fijn vooruitzicht. Natuurlijk heb ik liever dat ze nu komt en ergens verwacht ik dat ook wel, maar ja het graag willen en gebeuren is iets anders. Hier veel harde buiken, en lichte pijntjes maar ik geloof niet dat dat tot de weeen behoort dus heb mannetje maar weer in werken gestuurd Ben nu wel moe, maar kan niet slapen en had reuze honger dus heb even een bakje meusli gemaakt en ga zo nog maar eens een poging doen om in slaap te vallen. Tot later!!
Goedemorgen Dames, Wat zijn jullie altijd vroeg in touw zeg. Ik vandaag voor mijn doen ook omdat ik zo naar de verloskundige moet. Gewoon normale afspraak. Ik zal wel weer zo thuis zijn want heb geen klachten (naast de spierpijn onder mijn schouderbladen). Bloeddruk meten, hartje luisteren, voor de gein even op de weegschaal gaan staan, even voelen hoe de kleine er bij ligt en dan weer naar huis. belooft een mooie dag te worden vandaag. Niet te warm in ieder geval! Ben benieuwd of er bij iemand vannacht iets gebeurt is! XX
Zo ik ben alweer terug. Mijn bloeddruk was goed, kleine beweegt nog goed. Stripppen doen ze, als ik dat wil vanaf week 41, hopelijk is de kleine er voor die tijd al! En het gewicht wordt geschat op een net iets boven gemiddelde baby. Nu even wat bammetjes eten
Hier precies hetzelfde.. vannacht had ik een rare pijn voelde echt beurs aan me buik, maar ben in slaap gevallen en weg was het weer Me buik is vaker hard dan ontspannen. Maar goed meis tis allemaal aan het werken daarbinnen, het is alleen jammer dat er geen klok aanwezig is waarop je kunt zien hoe lang je nog moet Vanmorgen trouwens een klodder slijm met bloed verloren (sorry voor de details hoor) maar had eerlijk gezegd het idee dat dat me slijmprop was en dat dat andere slijm dan gewoon slijm is geweest wat los is gekomen van het strippen. Vandaag ga ik er niet op zitten wachten, ik ga gewoon lekker van alles doen, want om er zo bij stil te staan werkt denk ik ook alleen maar tegen. Nou meiden hele fijne dag vandaag ik hou jullie op de hoogte en kom af en toe wel even gluren Succes allemaal liefs Manny
Hey meis Fijn om te horen dat alle controles weer in orde waren Ik hoop ook dat het voor die tijd zal gebeuren voor je.. Liefs
Hi Manny, Er is wel van alles gaande dus bij je, dat is in ieder geval iets toch? En inderdaad een juiste manier om de dag door te komen. Gewoon van de dag proberen te genieten en wat leuke dingetjes te doen. Rondje wandelen nu het nog niet te warm is... Het mag bij mij ook wel wat gaan rommelen, dan gebeurt er tenminste iets. Vrijdag hebben wij de begravenis en ik vermoed dat het dat dit weekend gaat gebeuren. Maar ja mijn intuitie heeft me wel vaker in de steek gelaten haha Fijne dag!! xxx
Je weet het maar nooit he.. misschien klopt jou gevoel wel Ik hoop het tenminste wel voor je. Ik hoop in ieder geval dat het bij jou ook snel zal gaan rommelen allemaal. Liefs en jij ook een fijne dag!
Hey dames, Vanacht veel last van voorweeen gehad maar dat was het dan ook (helaas) @sunshine: jammer dat ze pas na 41 weken willen strippen, maar had gelezen dat dan het meeste effect heeft. Wel fijn dat alles goed is meid!! @pat: jammer dat er niets gebeurd is! en alweer een week overtijd.....gelukkig nog max een week meid het einde is inzicht! Het zal vandaag super mooi weer worden, jippie! Maar aan de andere kant, wat ga ik nu aantrekken? Heb geen korte broeken enz die ik aankan en om voor die laatste paar weekjes wat te gaan kopen vindt ik zonde Nou ja ga zo maar ff kijken in mijn kast of er nog een te grote broek ergens ligt
Hey manny is er ook al Ms was het nu echt je slijmprop en gaat het nu snel gebeuren meid!! Nou we houden het in de gaten hier ga me aankleden....
@sunnyday, je hebt wel een toepasselijk forumnaam voor deze week! Kijk maar naar buiten, it's a sunnyday En gefeliciteerd met de start van de voorweeen!! Laat het 'feest'maar beginnen he! Jij hebt al een kleine rondhuppelen toch? Het geeft niet dat ze 'pas' bij 41 weken gaan stripppen, daar kijk ik niet naar uit als ik heel eerlijk ben. Lijkt me erg vervelend Heb pas 1 keer een inwendig onderzoek gehad en dat was voor een uitstrijkje met z'on charmante eendebek Toen ging ze voor mijn gevoel zo diep dat ik op een gegeven moment dacht 'ho je kunt niet verder hoor' hahaha. Fijne dag!! xx
Heb net een elastische zomerrok gevonden, die kan ik gewoon nog aan (wel onder mijn buik te dragen) en een lange zwarte t shirt er op, nou ja moet maar Beentjes weer geschoren, tenen gelakt...kan ik iig netjes verzorgd bevallen hahahaha
Sunshine jij hebt anders ook een toepasselijke naam hoor!! Fijn dat alles goed was bij de verlokundige! Manny, ik hoop dat het nu echt gaat beginnen dan als je nu "echt" een slijmprop bent verloren. Sunnyday toch nog een paar zomerse kleren kunnen vinden...hihi...ik wou ook wel wat nieuws kopen, maar dat heeft nu toch geen zin meer En de weeen hebben bij jou dus ook niet doorgezet Ik ga ook maar eens even genieten van het mooie weertje!!
Heb gisteren wel lekker een nieuwe broek gekocht dacht wat kan mij het ook schelen looool had je het gezicht van mijn vriend moeten zien...haha ik zei nou die kan ik bij de volgende zwangerschap toch weer aan......dacht toen echt dat ie tegen de grond zou gaan. Maar meiden ik kan het aanraden al is het voor een dag , mijn nieuwe broek zit me toch lekker. Manny & sunnyday ik ga heeeel hard duimen dat het nou door gaat zetten hoor ....vind dat er wel weer een paar baby-tjes bij mogen komen vandaag.. Moet zo ook naar de vk dus ik lees later wel of er vandaag dan eindelijk iemand aan het bevallen is. Liefs Helia
@helia: dat vind ik nu ook hoor alleen zijn Pat, Manny en Sunshine eerst aan de beurt. Niet dat ik het niet graag wil hoor maar die zijn gewoon verder ik ben morgen 'pas' 39 weken en hoe was het bij vk meid? Veel plezier met je nieuwe broek dat zal wel lekker zijn met dit weertje
Hai meiden Lekker aan het genieten van het mooie weer.. Heerlijk he!! Me zoontje zat net de hele tijd in het badje buiten daarna even naar me moeder gelopen (zeker 100 meter haha) Nu is hij met me zusje naar het dorp.. En ik zit hier met verschrikkelijk veel pijn aan me navel maar goed het is nou eenmaal niet anders. @Sunnyday : iedereen heeft net zoveel recht op de bevalling waar we allemaal gewoon heel erg aan toe zijn.. Ik hoop ook dat er snel wat baby;s geboren gaan worden Verveel me altijd gelijk zo als die kleine er niet is.. gek he heb je ff tijd voor jezelf is het nog niet goed haha
Natuurlijk is het zo dat iedereen net zoveel recht heeft op de bevalling maar als ik zo vergelijk heb ik gewoon een goede zwschap en gun ik het anderen ook om eerder of op tijd te bevallen Waar blijft jouw baby nou? hahahaha Nou dat heb ik ook met de kleine hoor ben blij als ze naar bed is danheb ik ff rust maar zodra ze dr in ligt ga ik allerlei dingen verzinnen om te doen hahaha nou ja hier blijft ook veel liggen omdat ze weinig slaapt 8) Strax komt gezellig een collega langs, ff leuten
Hier ook verveling, ben maar eens begonnen de speelgoedkist te verven die we op de babykamer willen, maar mannetje wou eigenlijk niet dat ik dat ging doen zolang ik zwanger ben...maar ik verveel me zo hele dagen alleen thuis....doe het toch maar, lekkere afleiding!! Helia hoe was het bij de vk? En jij toch lekker nog wel een extra broek gekocht?? Gelijk heb je!! Hier durf ik dat niet, wij hebben 4,5 jaar over een zwangerschap gedaan en 4 mk gehad in de tussentijd dat de kans klein is dat er ooit nog eentje bijkomt. En sunnyday jij bent idd net zo hard aan de beurt om te bevallen hoor! We zitten hier niet voor niets bij de laatste 3weekjes!! Tijd om te bevallen dus!
Hello dames ben ik weer....alles was goed bij de vk...gelukkig. En natuurlijk gun ik alle dames die hier wachten op de bevalling dat het maar snel mag beginnen en spoedig mag verlopen...kon alleen zo snel niet alle namen vinden. @Pat ik ben ook al 5 jaar zwanger hoor 7 miskramen. Maar jah het gaat deze zwangerschap op de klachten BI en nu zwangerschaps ischias na zo lekker dat ik weer hoop heb gekregen ....en eh ik durf het bijna niet te zeggen maar ben ook al bijna 39jaar jong nu. Ik weet niet of ik het als ik eenmaal bevallen ben ook nog zeg hoor...dat ik graag een tweede ook zou willen maar voor nu vind ik het wel leuk om mijn vriend daarmee op stang te jagen. Ik ben al heel blij dat deze zwangerschap zo goed gaat en dat ik dit mag meemaken. Had me niet kunnen indenken dat het voelen bewegen van je kindje zooo enorm leuk is. En hopelijk gaat de bevalling ook goed, daar ga ik maar wel vanuit alhoewel ik soms nog steeds bang ben dat het mis gaat. Denk dat dat logisch is na alles wat er gebeurd is . Maar die broek is zoiezo goed besteed want ik denk dat ik hem na de bevalling ook nog nodig zal hebben die buik is toch niet van de een op de andere dag weer plat?? looooool
Daar heb je absoluut gelijk in!! Fijn dat alles weer goed was bij de verlos. En jij dus ook al zo'n rottige geschiedenis, gelukkig nu dus eindelijk het einde van een zwangerschap ook voor jou Geweldig is dat als je dan die kleine voelt bewegen he? Hier nog steeds heel erg raar idee hoor dat er na al die ellende eindelijk een kleintje gaat komen, ga het denk ik pas echt beseffen als ik de kleine in mijn armen kan houden!!