Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    He meiden,

Zaterdag heb ik jullie nog gemaild dat als ik een tijdje niets van me liet horen ik weleens in het ziekenhuis kon zijn. en ja.

Zondag om 20:50 is onze zoon Boet Clemens Johannes Oostrom geboren in het ziekenhuis in Parijs. Hij woog 2930 gram en 48,5 cm lang. een heerlijk mannetje. Donderdag ben ik met de kleine thuisgekomen en genieten volop.

Het was een heftige bevalling, maar gelukkig had ik een ruggenprik. Anders was het welheel heftig geweest. Maar wat je ervoor krijgt kan niets tegenop.

hoe is het bij jullie?

2. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Proficiat Hansje! Prachtige naam ook, geniet ervan.

Liefs

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Dat is ook het eerste wat ik doe, kijken of er nog nieuwe reacties zijn hahahaha :D Het is leuk omdat we allemaal aan het wachten zijn en hetzelfde meemaken :)

nee je hebt absoluut geen nesteldrang hoor :p

leuk die ongikrampen ;) ik probeer ook zo te denken, maar goed op het moment heb ik echt zo iets van: of ze moeten doorzetten of stoppen maar niet dat halfbakken werk daar wordt ik super sjaggie van :x ;)

@manny:veel plezier!! tot later meid!

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    sunshine 1976 dus toch een vaderdagbaby bij ons.

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid met jullie zoon!! Fijn dat je pijnbestrijding hebt gekregen en heerlijk dat jullie nu alweer thuis zijn.

Nou verder zijn er geen babies meer bijgekomen en zijn we met dit mooie en onzettend warme weer aan het wachten ;) :)

6. Que

Que Niet meer actief

He he eindelijk kunnen we iemand feliciteren!!!

Hansje van harte!!! Geniet er lekker van!!!!!!!!!!!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hansje & Man Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!

Geniet er lekker van he :D

@all: hier ook elke ochtend gelijk kijken of er al babynieuws is :) ik gun het iedereen ook echt van harte dat het vannacht nou eens gaat gebeuren :) Vind het leuk dat we allemaal zo met elkaar mee leven ;)

Maar sunnyday en sunshine: begrijp ik het nou goed en hebben jullie allebei last van ongi-krampen?? :D Zo ja das een goed teken meiden, want dat is precies hoe het voelt aan het begin van een bevalling... spannend meiden! Ik wou dat ik is iets meer ging voelen.

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hey was het gezellig bij je zus? Heb je wat afleiding kunnen vinden ;)
    Nou die ongikrampen heb ik al geloof ik 2 / 3 weken last van :( Ik ben de vorige keer ingeleid dus ken het alleen dat ik gelijk een weeenstorm had en niet dat het langzaam opbouwt zeg maar....

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Uhm oke das dan wel minder :(
    Hier begon het vorige x echt met ongi-pijn en dat zette toen door in weeen dus was helemaal blij voor je meis!

Maar goed niks te treuren, vannacht zijn wij allemaal aan de beurt :p

Bij me zus was het trouwens niet gezellig hahaha

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    ja vanacht gaat het gebeuren hoor hahahaha :D nou ja mijn man heeft altijd geroepen dat de kleine op 26 juni geboren wordt dus kan nog tot 23.59 uur ;)

Heb je iig wel afleiding gehad bij je zus hihihi ;) jammer dat het niet gezellig was

11. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat het aan de gang is dames dus als jullie een tijdje niets meer horen is dat goed nieuws!Werd gewoon naar,trillerig,bevende benen van de kramp.Ff lichte paniek 'o jee hoe moet ik dit gaan doen' maar nu gaat het geloof ik wel.Vriendlief is ff ons bed op aan het maken.

Xxx

12. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ow spannend sunshine! zou het nu eindelijk zover zijn? :) ga voor je duimen en morgen je kleintje dan showen he? ;) ;)

En natuurlijk heel veel sterkte!

13. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    oooh sunshine ik hoop het zo voor je .......heel veel succes en je kan het meid...en eh inderdaad wel komen showen he of in ieder geval ff laten weten hoe het met jou en de kleine gaat:D.

succes ik denk aan je.....

14. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    oops hansje natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ff vergeten door de opwinding over de weeen van sunshine:D....heerlijk he zo een klein mannetje erbij...geniet er maar van.

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens

Ja dat zeker, maar was politie enzo.. pff lang verhaal. Ze heeft nogal een vreemde ex.

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meis.. is me droom dan toch niet voor niks geweest :$ Hahaha..

Ik wil je heel veel succes wensen.. rustig aan en laat het allemaal over je heen komen.. het gaat je lukken meis!!!
    Ben helemaal blij voor je :D:D:D

Straks heb je gewoon je kleintje in je armen.. mooie gedachte he ?!
    Hou je daar maar aan vast!

Liefs Manny

17. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Manny bereid jij je ook maar vast voor want mijn gevoel zegt dat jij ook binnen no time ligt te puffen:D:D.....en ik weet dat je dat helemaal niet erg vind:p:).

En eh wel grappig dat jij het gedroomd hebt he;)...waarzeggertje van ons:D

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    :D ik ben me al dagen aan het voorbereiden :D
    Ik heb zelfs.. ja en nu zal je gaan lachen haha.. gedaan wat jij zei :p met me voeten in ijskoud water gezeten en dan bedoel ik met ijsblokjes hahahaaha...

Zou willen dat ik altijd zo droomde dan ;) dan kon ik het voor ons allemaal voorspellen.

Vannacht mogen we meiden.. ben weer benieuwd :p

19. Que

Que Niet meer actief

Heb je al geprobeerd met sex?? En ananashart eten??

20. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nou dan gaan we vanavond toch maar eens sex proberen of manlief het nu eng vind of niet ;)

Ben al helemaal voorbereid dat we vanacht gaan bevallen, mijn geboortetaartje voor de kleine staat al klaar hahaha :D

Deel Deze Pagina