Meiden!! Daar ben ik dan eindelijk en idd ons kleine meisje is er ook! Wat een moppie joh, ze is echt precies der broer. Nadat ik hier gister nog wat had geplaatst, heb ik tegen manlief gezegd dat ie de vk moest bellen omdat ik dus gevoel had dat ik moest poepen.. ik zat toen ze hier aan kwam lekker in bad en kon me weeen daar erg goed in opvangen.. maar toen kwam het ik moest eruit want ze moest voelen hoe ver ik was.. Toen had ik dus pas 5 cm ontsluiting en dit viel me vies tegen.. Na een paar echt pittige weeen kreeg ik nog meer het gevoel dat ik moest poepen en kon het persgevoel niet meer tegenhouden.. Ze voelde toen weer en ik was dus in super korte tijd van de 5 cm naar de 9 cm, dat verklaarde die kl*te weeen.. De persdrang werd steeds heviger en ik mocht mee gaan persen... Met de doptone werd naar haar hartje geluisterd en deze was te laag en de zuurstof werd al klaar gezet. Die hebben we gelukkig niet nodig gehad, want met 4 min had ik haar eruit geperst En daar is ze dan ons kleine wondertje.. wat ben ik blij dat het achter de rug is 4 uur over gedaan en 4 min geperst.. super snelle bevalling dus, maar veel heftiger als de eerste die duurde 9 uur. Ik hoop niet dat ik jullie angst heb aangedaan zo.. Nou meiden en nu snel he!! Jullie zullen nu spoedig bevallen O by the way haha ze weegt 3740gr en is 50cm dus een dik tantetje zal ik maar zeggen Zo nu even wat tijd met me kleine ventje doorbrengen.. heeft ie wel nodig, hij begrijpt er niks van. Liefs
Wauw! van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! En wat heb je het supersnel gedaan zeg!! heftig, maar je bent er dan wel snel van af!! Een lekkere stevige tante dus Hoe hebben jullie haar genoemd? Ben benieuwd wie er nu gaat bevallen Geniet van jullie 4tjes meid!!
JEEEEEEEEJJJJJ Je bent bevallen! Helemaal geweldig! Ik had vanacht gedroomd dat je lag te bevallen en toen ik vanochtend hier kwam kijken en je posts van gister zag wist ik meteen dat het dit keer raak was! Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie haar genoemd hebben! Ga heerlijk geniet met zijn 4tjes en geniet van je kraamtijd!! Veel Liefs!
haha ik liet me iets mee slepen.... @de andere dames: en nu jullie! (ik blijf denk ik gewoon stiekem meelezen... ben nu veelste nieuwschierig geworden wie de volgende is) Liefs!
@ Manny He he meid eindelijk!!!! Ben ook wel erg benieuwd hoe ze heet!!!! En natuurlijk foto!!!!!!!!!!!!!!! Zie je binnenkort wel op de andere club
Meiden ik kom even snel melden dat ik zaterdagnacht ben bevallen van onze lieve mooie dochter Amy!! Ze woog maar 5 pond dus we mochten niet gelijk naar huis , maar nu gaat alles goed!! Ik kom me over een dagje of wat even weer melden en dan reageer ik meer. Liefs Pat
Van harte gefeliciteerd Pat!! Wat een leuke naam voor je dochter Super dat alles nu goed gaat en jullie lekker weer thuis zijn! Geniet van je gezinnetje!
Meiden hier is ze dan even snel voor jullie.. Haar volledige naam is : Everly-Nicole.. 2e naam is mijn echte naam
Ahhh wat een schatje zeg! En wat een aparte naam maar wel leuk hoor! Hoe gaat het nu me de pijn van je breuk? Nou ik hoop snel te volgen.......
Wow wat een schatje zeg! en wat een mooie naam! Heel gaaf... ik hoop dat je nu minder last heb je van navelbreuk! Liefs!
He he eindelijk begint er hier een beetje schot in te komen met het baby-nieuws... @Manny van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje..........prachtige naam ook, en wat fijn dat het allemaal zo vlot is gelopen. Hoop dat jij je goed voelt en dat de kleine man niet al te veel van slag is van dit nieuwe wereldwonder. Geef hem inderdaad maar lekker even een beetje meer aandacht (doet vaak wonderen). @Pat.....van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amy ....ook al zo'n mooie naam....ben blij dat het nu in ieder geval goed gaat met jullie lichtgewichtje.....geniet er maar lekker van. En voor de andere meiden hier.......we kunnen nu he....Manny is ons voorgegaan dus wie volgt?? Hoop dat we hier allemaal snel kunnen melden dat het ons ook gelukt is . Fijne dag allemaal ...
Hey meiden, Nou ben weer van de partij hoor! Vandaag precies 40 weken pffff nooit gedacht dat ik bij deze overtijd zou gaan lopen heb nog steeds last van ongikrampen en dan weer niet. Drukkend gevoel beneden en elk half uur moeten plassen....... Zo net alles weer gezogen en gedweild, hond lekker in de tuin en dochtertje aan het spelen....hopen maar dat we niet zo'n super last van de warmte gaan krijgen Succes vandaag dames
Gefeliciteerd Manny en Pat!!! Wat leuk om die vrolijke bevallingsberichten te lezen. Dan gaat het toch ontzettend kriebelen om zelf ook aan de beurt te zijn! @sunnyday: wie weet gebeurd het vandaag wel bij precies 40weken! Je zou dan bij die kleine 10% horen bij wie de kleine precies op de uitgerekende datum komt Ik heb vandaag om 13:00 weer een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd of ze me wat nieuws gaat vertellen. Hoop dat ze volledig is ingedaald.
Bedankt meid! wie weet..... Jij succes bij de gyn vanmiddag! Ga zo toch nog ff naar de stad om kleding te kopen, want ik zal ongetwijfeld ook na de bevalling niet in mijn zomer kleding passen en volgens mij blijft het nog wel eventjes warm