Van harte gefeliciteerd Manny en Pat, wat fijn dat jullie eindelijk jullie kleine vast kunnen houden , nu wil ik ook.... @sunnyday: Ik hoop voor je dat jou bevalling ook snel op gang komt en niet lang overtijd gaat lopen, echt een spannende tijd voor je. Hier is het allemaal rustig. Heb vandaag al gezogen, gedweild, afwasmachine uit en ingeladen, alle dieren weer gevoerd (wij hebben er nogal wat), met ons meisje gespeeld, terras geveegd enz enz... Moet alleen de die verschrikkelijke berg was gaan vouwen (dat moet ik al 2 dagen ), ik denk dat ik dat zo buiten in de schaduw ga doen, nu ik nog niet zo'n last heb van het hete weer (t is al 30 graden hier 8)).
@ Manny & Pat: GEFELICITEERD met jullie meisjes! En wat een originele namen ook allebei! Manny, wat een mooie dame ligt daar te slapen zeg! Eindelijk zijn ze er dan hihih. Het wachten is dan eindelijk beloond! Ga er lekker van genieten en we zien jullie wel bij het andere clubje verschijnen binnenkort! @ Sunnyday: misschien ga je niet heel ver overtijd meid. Ik ben bevallen met 40+1 dus het kan nog Voor de rest van de andere dames: succes nog ff met de laatste loodjes! Vooral met dit warme weer! Hier heeft onze kleine man er momenteel erg last van! Zo zielig en dan moet ie ook nog eens zoveel huilen waardoor ie zo warm wordt... Het is ook nooit goed he... zelf ben ik blij dat ik bevallen ben nog voordat het echt warm werd, maar nu vind ik het dan weer zielig voor Tycho dat ie nu in deze wamte ligt ipv bij mamma in dr buik waar het gewoon niet warmer wordt dan nodig xx sas
jee gefeliciteerd met de dochters. Met mijn kleine man gaat het ook erg goed. en alweer helemaal boven geboortegewicht en eet goed. al 2 regeldagen achter de rug. ppffffff
@ de al bevallen dames; VAN HARTE!!! Hier is het morgen zover dat het officieel MAG komen...... of het kan natuurlijk nog uiterlijk 5 weken duren..... ik hoop het echt niet!!! De kinderwagen is vandaag gebracht en ik ben er wel klaar voor. Ben er ook wel klaar mee...... zwanger zijn is niet helemaal mijn ding zeg maar. Ik kijk echter wel uit om nog een keer te mogen bevallen, dus het kan mij niet snel genoeg zo ver zijn. Zijn er nog dames met pijntjes en harde buiken?? Zit er nog een baby aan te komen? Ben benieuwd. Groetjes Carinda
Vanmiddag nog snel even oppas geregeld voor vanavond. Wilde toch nog even snel naar de film, maar ja kan nu niet een aantal dagen van te voren bespreken want je weet maar nooit! Dus is hier echt per halve dag aan het kijken hoe ik me voel hahahaha Nou dames ben benieuwd wie er nu gaat bevallen en succes morgen met het super warme weer!! Goed drinken he!!
Ja die warmte blijft lastig met de kleintjes en vooral om de juiste temperatuur op het kamertje nu is lastig 8) Jij ook veel succes met Tycho in deze warmte
Leuk die regeldagen hahaha en vooral met deze warmte lijkt mij dat hij er meer last van heeft maar wel super dat hij het zo goed doet!!
Hoi hoi meiden......hier ben ik weer, ik waggel nog steeds rond. Straks om 11:15 naar de vk ben benieuwd of ik nog iets nieuws te horen krijg. @Sunnyday ik heb het ook nog nooit zo warm gehad als nu........ik heb het de hele zwangerschap al warm maar dan ook nog deze temperaturen erbij echt verschrikkelijk...word er zo chagrijnig van..en over dat vooruit plannen van dingen...ik kijk ook per halve dag haha vroeg me bijvoorbeeld iemand of ik zaterdag mee naar de markt ging ten eerste vind ik het een stomme vraag omdat je zo wel kan zien wanneer je naar me kijkt dat ik amper nog normaal kan lopen met die buik en die BI die ik erbij heb....en ten tweede omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ik puffend en persend eindelijk bezig ben met bevallen. Ik hoop in ieder geval dat ons meisje pas naar buiten komt als het iets koeler is want ik heb zo'n hekel aan zoveel warmte. Nou meiden voor de baby's die hebben besloten vandaag te komen heel veel succes met geboren worden...en voor de mama's die vandaag hun kindjes gaan krijgen , zet hem op he....
Gister bij de Gyn was alles goed. Kindje is ingedaald maar ligt nog niet met haar koppie vast in het bekken, dus nog niet compleet ingedaald geloof ik. Helaas wat minder nieuws was dat uit mn laatste uitstrijkje is gebleken dat ik 'een positief schimmel klimaat' heb, zoals ze dat zo mooi zeggen hier in Duitsland. Balen, want nu moet ik dus nog in mn laatste weekje vaginale tabletten inbrengen. Gelukkig is het niet gevaarlijk voor de kleine Maargoed, gisteravond tabletje erin geschoven. Werd ik vanochtend wakker met een nat broekje. Snel naar de wc, er kwam echt wat uitstromen. Nu weet ik dus niet of het dat tablet is dat weer wordt afgescheden (met heel veel water), of dat het misschien toch vruchtwater is. Heb mn broekje laten drogen en je ziet echt van die dikkere plekken opgedroogd afgescheden tablet. Maar daar waar de natte plek zat ruikt het heel anders. Niet naar urine, niet zuur, maar weet ook niet of ik het zoet kan noemen? Bleh, zo vervelend dat ik nu de hele dag maar moet afwachten of er nog wat komt Hoe staat het ervoor bij de rest? Alweer iemand aan het bevallen? Nog wat gebeurd gister Sunnyday?
@helia: Succes bij de vk straks... Ik snap dat niet van mensen, ze weten dat je hoogzwanger bent, niet al te snel vooruit komt en zeker niet met het warme weer en zoals in jouw geval BI en dat je zoiets niet vooruit kan plannen omdat het je bevalling zomaar kan beginnen endat je niet altijd voortekenen hebt... @Emmamick: ow balen van de uitslag meid!! lekker nog zoiets in je 'laatste' week. Het kan gewoon hele dunne afscheiding zijn hoor. Vooral met dit warme weer kan het gewoon waterig zijn en dan ruik je amper een geurtje eraan (lekker praatje hahaha ) en dan in combinatie met de tabletten..... maar als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen hoor!! Nou dames zoals jullie zien, ben ik er gewoon nog,pffff zul je net zien dat het vandaag 37 graden wordt, NL speelt dat de bevalling vandaag begint hahahaha nou dan hebben we later wel wat te vertellen Maar serieus ze mag nu komen hoor!!! ben mijn buik nu zo zat.... werd vanochtend wakker met bekkenpijn en dat ik amper kon lopen, nou de zwschap nergens last van gehad en bij de laatste loodjes krijg je allemaal van die vage dingen NOu succes vandaag dames met het warme weer en doe rustig aan !
Hey meiden Helaas nog geen babynieuws balen! Ja of toch niet met dat hete rot weer...?? Ik hoop dat jullie allemaal snel tekenen krijgen van een aankomende bevalling Ik lees altijd wel even mee, maar doe dit op me mobiel en daarmee kan ik niet reageren.. maar ik hou jullie dus in de gaten Hier alles z'n gangetje.. tot nog toe een heel zoet meisje, alleen onze kleine man moet wel echt wennen, maar ja tis ook niet niks allemaal. Voel me nu echt stukken beter dan na de eerste bevalling. Maar dat komt echt omdat ik voor de bevalling van de eerste niet kon slapen en daarna ook niet.. Dus meiden, probeer echt zoveel mogelijk te rusten!!! Nou zijn jullie aan de beurt he ben benieuwd.. In ieder geval alvast heel veel sterkte en doe rustig aan!! Liefs Manny
Pat en Manny gefeliciteerd met jullie dochters! Hier een stiekem enigzins jaloerse, over de datum lopende zwangere En het is zooooo warm!
Zo daar ben ik weer. Vanmiddag toch even langs het ziekenhuis gegaan (gyn is op vakantie) omdat ik vocht bleef verliezen. De verloskundige heeft daar een testje gedaan om te checken of het echt vruchtwater was en die was negatief. Van te voren nog met haar vinger tegen het hoofdje geduwd via de baarmoedermond om te checken of er vruchtwater uitliep. Niet dus. Maar bleek nu wel opeens al 2cm ontsluiting te hebben! Gister was ik nog potdicht tijdens de checkup bij de gyn. Sinds ik terug ben heb ik regelmatig ongesteldheidskrampen, best wel sterk af en toe. Zou dit komen doordat de verloskundige daar zo heeft lopen duwen of komt het toch echt langzaam aan op gang?? Ik vind het zo spannend!
klinkt een beetje als wat je na het strippen kunt krijgen. Dan "masseren" ze de boel toch ook een beetje los en op gang? Misschien dat het nu doorzet? Zou mooi zijn toch???
@emmamick: spannend hoor!! Ik denk hetzelfde als carinda. Pfff hier weer last van ongikrampen, ik word er niet goed van hoor. zet nou door of stop er mee hier word ik sjaggie van
Wel de ongrikrampen hier en heb het idee dat ze nu wat sterker zijn, maar goed je weet maar nooit hoe ver je overtijd gaat lopen. vandaag alweer 40+1, hoop wel als het doorzet op een supersnelle bevalling. Dat was wel lekker voor je dat het 's nachts was, kon je kleine man gewoon lekker thuis in zijn bedje blijven Dat zou hier ook fijn zijn!
Heb nu elke 8 minuten al 2 uur lang weeen. Ongelovelijk pijnlijk zijn ze niet, dus weet niet zo goed of dit het nou is of niet?
Hey spannend meis! Ben benieuwd hoe het nu gaat? Ben ook de hele nacht wakker geweest van om de 10 a 15 min kramp /weeen. Onder de douche geweest en de pijn neemt niet af. Ben nu maar gaan timen, dus ben benieuwd.......