Oh ja en de pijn was wel te doen met goed wegzuchten. Edit: Nou de krampen komen ongeveer tussen de 6 en 11 min. De ene keer houden ze 40 sec aan en de andere keer ruim een minuut. pfffff denk niet dat dit het is.....
Hey sunnyday en Emmamick wat spannend meiden.....ik duim voor jullie dat het ditmaal door gaat zetten.....beter bevallen op een ietwat koele dag toch.... Hier nog niks hoor jah gisteren heel veel krampen maar het zet nog niet door..de vk zei: als ze langer blijft zitten betekend het dat je placenta van goede kwaliteit is ....wat heb ik daar nu aan haha ik wil ons meisje nu nou wel eens zien..maar jah het is wel fijn om te weten dat ze het goed heeft in mijn buik. Enfin.....heel veel succes vandaag en ik ga voor jullie duimen. @Manny.....heerlijk he meid dat je het achter de rug hebt.....en jaaaaaaaah wij volgen je snel hoor zoals je hierboven kunt lezen. Over je kleine jongen....ik snap het best hoor zijn verwarring....ik geloof zelf nauwelijks dat er straks een baby in het bedje ligt...laat staan dat een kind dat begrijpt....hij denkt natuurlijk waar komt dat in hemelsnaam vandaan...hihi maar geloof me hij is er snel genoeg aan gewent en met jullie extra aandacht en liefde komt dat vast snel voor mekaar. Geniet maar lekker van je gezinnetje en tot snel op de andere club
Ik hoop ook dat het voor jou doorzet meid!! sterkte vandaag en ik laat wat van me weten als er veranderingen zijn
Sunnyday hahah dat van dat doorgroeien wil ik helemaaaaaaaal niet horen ik wil vandaag alleen horen dat jij bevallen bent deal>????
Spannend!!! Klinkt zeker als een begin hoor meiden Ik hoop dat het doorzet en jullie ook snel je wondertje in jullie armen kunnen sluiten! Ben benieuwd! Nou ladies ik hou het hier zeker in de gaten.. spannend!
Als er nou ook nog eens wat ging gebeuren.... De krampen nemen af en komen ineenkeer minder vaak en hoef ook niet meer weg te puffen :x maarre ik denk dat emmamick wel aan het bevallen is....
pff, ik wil oook... ik heb al sinds afgelopen zondag ongesteldheidsgevoel en zeurende pijn onderin me rug, af en toe ook hele pijnlijke steken in mijn linkerlies, moet me dan echt ergnes aan vasthouden anders zak ik door mijn stutten heen, een moeder oma en tante die elke dag bellen: hoe is het nou hoe was het bij de verloskundige nog niet bevallen??? nee jongens ken nog wel 2 weken duren als het ff tegenzit, verder niks te klagen hoor maar ik wil genieten van dit weer zonder te puffen en te hijgen met een buik die elke dag zwaarder word.
Hier een berichtje van emmamick rond half 1 vanmiddag in een ander topic, zij is dus echt wel aan het bevallen! Zet hem op meis!
zo herkenbaar wat je schrijft hahahaha ow ja hier ook mensen die elke dag bellen soms 2x. pff die ongesteldheidspijn/krampen lijken echt op weeen bij mij. Ze komen ook in golven en houden nu een minuut aan, alleen de tijd er tussen blijft varieren heb de vk gebeld en stond echt bijna te janken aan de telefoon . Natuurlijk hormoontjes, vermoeidheid en spanning. Moet nu paracetamol in nemen en hopen dat het door gaat zetten. pfff ben het nu zo zat...... Vandaag zouden mijn ouders op bezoek komen voordat ze op vakantie gaan, ik heb ze maar afgebeld voel me gewoon niet prettig met die pijn
Ahhh sunnyday, snap dat je er doorheen zit meis Jou bevalling zit er ook echt wel aan te komen hoor meis, in ieder geval is je lichaam al behoorlijk aan het rommelen... Ik hoop dat het vandaag allemaal nog mag door gaan zetten bij je! In ieder geval alvast heel veel sterkte en dat je maar een goeie, voorspoedige bevalling mag hebben!! Rustig aan he meis!! Emmamick zet em op he!! Spannend..
ooooooh emmamick is dus echt bezig ....wat spannendddddddddddd.....hier nog niks hoor behalve krampjes die komen en gaan.....ik wil ook bevallen..... deels omdat ik ons meisje dan eindelijk kan zien en deels omdat ik het dan tenminste achter de rug heb...pffffffff vind het toch nog steeds erg spannend. Nou meiden voor wie er vannacht nog meer gaan bevallen heel veel succes... het is er in ieder geval koel genoeg voor
Het is hier dus spannend met de dames die bezig zijn!!! Ik wou echt dat ik ook zover was (ja ik weet het.... kan nog wel 5 weken duren..... hoop ik natuurlijk niet!!! Heb af en toe het gevoel dat mijn huid aan de binnenkant scheurt...... kent iemand dit? Ben voorheen veel zwaarder geweest dan ik nu ben, dus heb genoeg vel over.... en zie ook geen nieuwe striemen.... het is steeds op dezelfde plek.... heel raar. Dames succes nog even en we blijven vol spanning afwachten.
Carinda misschien drukt je kleintje op die plek tegen je huid aan...ik heb eigenlijk pas sinds een week of twee dat ze met haar voetje steeds op dezelfde plek drukt....kan dat voetje dan zo vastpakken dat geeft ook zo'n raar trekkend gevoel. Ik had ook geen striemen tot een paar dagen terug...toen zag ik toen ik de trap afliep plotseling net boven mijn schaambeen 3 rode striemen , nou had ik het wel voelen jeuken daar maar omdat het onder mijn buik zit kon ik het wanneer ik naar beneden kijk niet zien ... Ik hoop voor ons allemaal dat de kleintjes niet lang meer op zich laten wachten.hihihi. Het gekke is dat ik tot nu toe steeds had gedacht dat ik een paar weken te vroeg zou bevallen maar mijn gevoel had het mis...ik begin al aardig de uitgerekende datum te naderen en er gebeurd helemaal niks ....maar jah afwachten dan maar he.
Goedemorgen dames! Die krampen waren toch weeen maar dan niet regelmatig. Gisteravond rond 22.00 uur begonnen ze regelmatig te worden en rond 23.30 is de vk gebeld en om 01.04 uur is Esmée geboren!! 47 cm en 3300 gram. Pfff was super heftig en kort. De kraamverzorgster kwam binnen toen ik haar op me had liggen en mijn andere dochter heeft lekker door alles heen geslapen De vk had maar een uur de tijd om alles klaar te zetten en mij te begeleiden ach had een beetje haast, heb 3 dagen extra op haar moeten wachten hahahahaha
*inbraak* lees elke keer even mee ben altijd nieuwsgierig maar sunnyday wat een supersonische bevalling joh.. gefeliciteerd en wat een mooi meisje veel liefs, * uitbraak *
Yesssssssssssss sunnyday het is je gelukt meid VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE DOCHTER ESMÉE.... wat een lievieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......... Ik wil nu ook dus ik roep ---->nu ik nu ik looooool s.v.p.. Ja ja dat je haast had hadden we hier inmiddels wel begrepen haha maar heerlijk dat je het nu achter de rug hebt en dat je haar in je armen hebt kunnen sluiten....ook al was het kort en heftig en wat lekker ook dat je andere kindje lekker door kon slapen, wel een verassing voor haar dat haar kleine zusje er is vanmorgen ben benieuwd naar haar reactie. Nou meid rust lekker uit en geniet ervan...en nogmaals van harte.
Jeetje zeg, das een vlotte bevalling, maar helemaal geweldig natuurlijk!!! En een prachtige dochter gekregen!! Hoe reageerde de grote zus? Vind ze de ieniemienie baby leuk? Heb net een aftelkalender gemaakt voor mijn zoontje. Nog 20 dagen te gaan..... hij mag elke avond een stickertje plakken. Waarschijnlijk is het voor mij meer een houvast dan voor hem, aangezien ik gek word van mezelf.... ik denk de hele dag aan bevallen en dat het van mij nu meteen wel mag gebeuren enz.... ben het echt zat. Zeg maar niets meer tegen andere mensen, want die zijn mijn gezeur al lang zat volgens mij. Dus ik moet maar gewoon de kalender in de gaten houden. Leuke dingen plannen die ik nog kan doen de komende weken en hopen dat het niet zo warm blijft!!! Dames, ik wacht rustig op mijn beurt...... Wie van jullie staat als eerste nu gepland om te "mogen" bevallen?
Bedankt voor de felicitaties meiden!!! Nu jullie nog zie je wel dat manny eerst moest hahahaha daarna zouden wij gaan Iris dacht vanochtend dat het een soort popje was ofzo tenminste zo wilde ze haar wel even pakken hahahaha maar ze was ook super lief en ze heeft veel kusjes gegeven aan haar zusje @helia: jij ook nog maar eventjes meid!! en kan je ongeduld heel goed voorstellen Op het moment van de weeen dacht ik wel: oh ja dat is de reden waarom ik bij de vorige bevalling dacht ik wil geen kindje meer erbij hahahaha maar ja dan is er geen weg meer terug he maar goed je weet dat dit het einde is