Inderdaad Nou heb ik net een heel verhaal getypt druk ik, per ongeluk, op een of andere knop, is mijn verhaal weg. Grrrrr!!!! Nou geen zin om alles nog een keer te schrijven hoor. Is Que al gespot? Sassie, wat heb jij nou uiteindelijk met je kies gedaan. Ben je toch even langs de tandarts gegaan of is het uit te houden met een paracetamol?
Ik heb vandaag heel stug volgehouden zonder de tandarts te bellen, maar geloof dat ik dat morgenochtend toch maar ga doen want het is nu niet zo heel erg leuk meer.... als ik per ongeluk mn mond te hard dichtdoe, dan verga ik van de pijn. En ik had net slok koud water genomen en dat doet nog steeds zeer. Zal er helaas maar aan moeten geloven denk... brrrr alleen de gedachte al! Dat geboor en gedoe... Vind het ook griezelig omdat ik niet wil dat ie foto's gaat maken, dus hoe gaat ie dat dan weer doen? Hij zal toch moeten kijken aan de binnenkant... Ik heb Que nog niet gezien vandaag, ook geen reacties op andere topics op het forum. Dus missch is dr beebje er toch vanzelf uitgekomen
Nou Sassie sterkte dan morgen. Ben ook geen held wb de tandarts dus kan me voorstellen hoe je je voelt. Stelletje helden Dus Que is nog niet gespot, nou dan horen we het vanzelf wel. Leuk
@JSVLINDER dANKJEWEL! Echt leuk topic dit! had ik al gezegd denk...hihi en is idd vervelend he dat je eten allemaal zo blijft hangen! heb je erg honger, ken je maar een beetje eten...! @Sassie25 Sterkte bij de tandarts! fijne avond allemaal! xsuzanne
Hey meiden! Ik wil ook graag mee aftellen! Laatste loodjes gelukkig. Ben het namelijk al behoorlijk zat. Liefs
dag dames, daar ben ik weer. gisteren gewerkt en daarna op kraambezoek bij een vriendin en nog ff naar mijn ouders dus was laat thuis en bek af! meteen in bed gekropen waarom ik tot mijn 39 weken werk? bij ons in belgie heb je recht op 14 weken zwangerschapsverlof. max 6 weken vooraf (dan heb je er achteraf nog 8) en minimum 1 week vooraf (dan heb je er nog 13 achteraf!) aangezien ik in een supermarkt werk en aangepast werk krijg (hele dag kassa draaien) was die keuze dus snel gemaakt!! tot op heden voel ik me nog super. nergens last van behalve dat mijn meisje erg hard kan trappen en me af en toe behoorlijk pijn doet daarmee! tot nu toe ook nog geen harde buiken... zou ni weten hoe dat voelt! bij jamie heb ik er ook nooit last van gehad! ow, die vriendin van me waar ik bij op kraamvisite ben geweest... die zei dat ze super veel na weeën heeft gehad... bij de eerste heb je dat naar het schijnt niet... iemand meer info hierover??
Hey Meiden, Het voor gevoel was helemaal correct!! Hier mijn verhaal. Gisteren om 23,30 zijn mijn vliezen gebroken. Daarvoor nergens last van. Na het breken van mijn vliezen kwamen de weeen direct om de 4 min en hielden minimaal 2 min. aan. Heb direct de Vk gebeld of dit wel kon, nou zegt ze ga maar proberen te slapen en ga nu niet als een gek zitten klokken......... Nou ik kan je vertellen, om 1,30 stond de vk naast mijn bed 4 cm ontsluiting, dus op naar het ziekenhuis. Daar aangekomen binnen 7 min......... volledige ontsluiting!!!!! Na 1,5 uur persen was het toch echt bekend dat er geen beweging in zat.............. Dus de vacuumpomp kwam er aan te pas. Kleine man is om 4,41 geboren. Dus in 5,5 uur tijd!!!! Gelukkig geen naweeen maar wel een onwijze pijnlijke doos!!!! O ja en niet in gescheurd of geknipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus geen hechting T was een heftige pijnlijk bevalling, maar gelukkig heb ik er een wereld mannetje aan over gehouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey Que! wat een super nieuws zeg! en wat is het snel gegaan. dat is heftig he! mijn zoontje was erop nog geen 4u tijd. niets aan de hand... water brak en 4u later lag hij op mijn borst... dan duurt het even voor je eindelijk door hebt wat er gebeurd is he! gefeliciteerd met je zoontje! we zijn natuurlijk wel nieuwschierig naar zijn naam, lengte en gewicht he!! hopelijk voel jij (en je doos) je snel beter geniet van je kleintje!!
Oh wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!! Wat is zijn naam? Nu hopen dat die jeuk eindelijk een keer weg gaat. Je hebt zelf gezegt dat je liever pijn hebt dan jeuk, dus moet je die pijn aan je doos maar voor lief nemen Geniet lekker van je kraamtijd en je mannetje.
Que gefeliciteerd met jullie zoon. Sassie, succes bij de tandarts ( ik haat dat) Hier veel last van harde buiken vandaag, eigenlijk constant. Maar ook een beetje teveel gedaan. Ga nu lekker slapen, tot morgen. Wie zou de volgende zijn die bevalt..........?
Que! Onwijs gefeliciteerd met jullie zoon! Hoe heet hij? Dat is rap gegaan meid... Hopelijk heb je een voorspoedig herstel en genieten jullie lekker van elkaar Heb zojuist alles bijgelezen, maar ben het nu alweer kwijt? Jee.. doe morgenvroeg wel een nieuwe poging. Sorry meiden... Hier vanavond lekker druk geweest met de babykleertjes van Vigo uitzoeken. Zit nog best wat leuk spul bij wat we kunnen (her)gebruiken. Heeeeeerlijk dat kleine spul... zijn geurtje hing er zelfs nog een beetje aan *smelt* Nu alles in de was, zodat ik het morgen kan strijken etc. Nu op naar bed, want tjeee.... moe, moe, moe! (hopen dat ik nu wel een keer fatsoenlijk slaap...) Aan iedereen weltrusten en tot morgen!
Goedemorgen dames, Que, wat super!! Ontzettend gefeliciteerd met je zoon en fijn dat je er ongehavend doorheen bent gekomen Ben net als de rest erg benieuwd naar de naam! Hier een hele beroerde nacht: vanaf half 3 al wakker met buikpijn, echt krampen. Dacht eerst nog: zou het? Maar uiteindelijk zakte het wel iets, maar slapen gaat niet meer lukken Sassie: succes bij de tandarts, ik zit zelf altijd trillend en zwetend in de stoel, ben dan ook al een paar jaar niet geweest (heel slecht ja...). Meiden: fijne dag vandaag, gaaaap.
pffff! wat een nacht! zoonlief had geen zin om te slapen en is vannacht wel een keer of 6 aan mijn bed komen staan in poging tot tussen ons in te liggen of te spelen ofzo! dus heb wel bijna alle uren van de klok gezien vannacht... ach ja, eenmaal uit mijn bed gaat het wel. maar had echt in om die klote wekker door het raam te gooien nouja, vandaag werken van 8u tot 17u en dan morgen nog een half dagje (nouja,,,, half.. van 7 tot 13.30) en dan hebben we weer een dagje weekend en dan beginnen we aan de laatste week alweer! kijk er echt naar uit bijna even hard dan dat ik uitkijk naar zon en warmte!!
Que, van harte gefeliciteerd meid!!! En hoe is het met je jeuk Geniet van jullie zoontje !! Fijn dat je er heelhuds uitgekomen bent op die pijn in je doos na dan Hier de tandarts gebeld... geen dienst, maar ik kan misschien wel terecht in leiden!?!? Vrouw aan de telefoon zegt klinkt als een ontstoken zenuw, dus moeten er foto's gemaakt worden en als dat het is wortelkanaal behandeling Hoopte dan toch liever op een simpel gaatje... Dus ik kijk het nog heel even aan voordat ik naar leiden rijd, maandag is mn eigen tandarts er weer. Wat een gedoe zeg! Ben al 1,5 jaar niet naar de tandarts geweest, nu moet ik een keer, kan ik helemaal naar leiden karren!! xxx sas
Dank jullie wel meiden!!! Hier de eerste nacht goed doorgekomen. Hij is super makkelijk!!! Hij heeft vanacht voor het eerst gehuild hij had een onwijs vieze poep broek hihihihihi. Daarna nog 1x wakker moeten maken voor een voeding. Hij heeft Sven Gewicht 3910 (dikkertje pret vet) lengte 50 cm Als hij niet klem had gezetten dan was hij er binnen 3 uur geweest. Als ik ooit voor een 2e ga dan moet ik zodra ik een pufje denk te voelen direct bellen . T schijnt bij een 2e nog sneller te gaan.
Wauw.. Que.. Dus toch! Van harte gefeliciteerd met je Sven (mooie naam!) En wat heerlijk dat het toch nog spontaan is gekomen.Ik vind het ook wel bijzonder dat je het aan voelde komen. Hier hadden we feest met hemelvaartsdag, gister de hele dag rond gelopen en gefeest. Uiteindelijk half 12 thuis, vandaag wel erg moe maar verder ging het erg goed. Behalve veel harde buiken weinig last. Hebben jullie ook zoveel last van harde buiken? xxx
Iemand vroeg over naweeen, ik heb gehoord dat bij een tweede kindje de naweeen heftiger zijn dat bij een eerste. Eerste keer niet zo veel last gehad, dus ben benieuwd deze keer!
Que, van harte proficiat met je zoontje Sven. Is snel gegaan zeg. Goed gedaan. Sas, die tandarts dat is niks he. Normaal al niet, maar nu al helemaal niet. Gets. Sterkte ermee. Naweeen, bij de eerste kan je er ook heel veel last van hebben hoor. Had ik wel. Ontzettende rugpijn... auwie. Bij de tweede nergens geen last van gehad. Hier is nog alles rustig, en ik hoop zelfs dat het nog een tijdje duurt, want ik ben ziek. Ja, je verzint het niet. Normaal al niet fijn, maar nu hoogzwanger al helemaal niet. Verschrikkelijk. Snipverkouden, keelpijn, trekt door naar de oren, wattenhoofd, af en toe misselijk. Ik hoop dat mijn lijf zelf ook denkt dat het nu niet handig is om te gaan bevallen.
hoi meiden Tjee, kan het af en toe niet bij houden hier, hihi!! Gister communie gehad, maar tussendoor ff uurtje thuis gaan slapen. Merk dat ik dat echt nodig heb, dat rust moment, want 's nachts weet ik niet meer hoe ik moet gaan liggen af en toe. Vandaag uitdeel kadootjes voor me dochter uitgezocht, want is 26juni jarig en ben bang dat als de kleine er dadelijk is, we ff geen tijd hebben. Het mag er natuurlijk niet bij inschieten!! Ook auto weggebracht voor APK, nieuwe identiteitskaart gehaald. LAatste dingen afhandelen........... Strakjes zwemmen met de kleine meid, althans mijn vriendin, want zelf heb ik het tot vorige week nog gedaan, maar zowel mezelf als de kleine aan en uitkleden, werd me toch te vermoeiend. Ga in iedergeval kijken, haha! Que: van harte met jullie mannetje, mooie naam en lekkere dikkerd. Geniet er maar lekker van hoor.......... Verder weet ik niets van naweeën, dus kan ik niets over zeggen. Hoop dat ze deze keer ook gewoon wegblijven, hihi! Las iets over veel plassen, nou ik sluit me aan hoor............ ppffff heb ook constant als ik loop het gevoel dat er iets gigantisch pijnlijk op mijn blaasdrukt. erg vervelend!! Heeft jullie beeb ook zoveel de hik? twinny
Hey Que, wat een leuke naam zeg! Is echt ontieglijk snel gegaan inderdaad! En super dat het uiteindelijk vanzelf gekomen is! Hahah, hoef ik zeker ook niet meer langs te komen om schoon te maken hahahah Daar gaat je planning Que! Geniet van je mannetje! Hier is kiespijn goed te doen, als ik maar uitkijk met warm en koud en kauwen aan de linkerkant. Hoop dat het zo blijft, want ik ga niet naar leiden rijden en bij een vreemde tandarts.... vind mijn tandarts ook niks laat staan zo'n vreemd iemand hahaha. Hier ukkie ook zo de hik, echt heel vaak. Vroeg me indd toevallig af of ik de enige was die dit heeft. Vind het wel grappig voelen, maar zo vaak hahaha. Voel het zo erg aan mn onderkantje net alsof ie aanklopt hahahha. xxx sas