Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Bedankt meis! ahh leuk zo'n kalender hahahaha ja onder het mom van het is voor mijn zoontje, maar ik maak er zelf gebruik van hihihi ;) :D

Kan me voorstellen dat je het zat bent, laatste loodjes he? Ik zelf was er van overtuigd geraakt dat ik de volle 42 weken zou gaan halen :( gelukkig niet en gelukkig een snelle bevalling maar heb daar wel hard aan mee moeten werken hoor :) en het scheelt of je al eerder bevallen bent dan gaat het sneller en je weet precies wat je moet doen (persen enz)

Dus iedereen veel succes!!!

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Bedankt meid! :)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
  4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @Sunnyday:
    Gefeliciteerd met je meisje!!!
    Mooi poppetje!

xxxx

5. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Wauw Sunnyday, dat is nog eens vlot! Van harte gefeliciteerd met je dochtertje Esmée (mooie naam ook)!

En Emmanick, hopenlijk heeft zij ook snel goed nieuws te melden.

Voor ons wordt het morgen spannend. Om 6.45u moeten we het ziekenhuis bellen en als er plek is wordt ik om 7.15u verwacht om ingeleid te worden. Ben best zenuwachtig!

6. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Canna is nu in het ziekenhuis.....spannend.....ben benieuwd wie volgt:D8) hoop natuurlijk ikzelf:D

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sunnyday van harte gefeliciteerd met je dochtertje...wat een schatje zeg!! En wat een vlotte bevalling :$
    Leuke naam trouwens!!

Canna ik neem aan dat je nu in het ziekenhuis bent, en al bezig bent met bevallen maar toch nog even heel veel succes!!

Ik ga even terug lezen, heb geloof ik nogal wat berichtjes gemist;)

8. Que

Que Niet meer actief

Meid succes!!!!

9. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    \

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een schatje en een mooie naam! :D

Geniet er van!!

Liefs!

10. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Succes!!!! en zet hem op!!!

Liefs!

11. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hallo meiden!

Sunnyday gefeliciteerd!

Ik kom ook berichten dat ik zaterdag 3 Juli om 23.33 ben bevallen van ons prachtige en lieve dochtertje Liv! De bevalling was lang en vooral slopend. Om 20:00 vrijdagavond begonnen de weeen regelmatig, maar nog licht, en werden uur na uur steeds sterker. Zolang mogelijk geprobeerd thuis te blijven maar omdat ik geen oog dicht kon doen van de pijn bij elke wee zijn we om 04:00 snachts naar het ziekenhuis gegaan. Heb daar tot 19:00 de volgende dag met heftige weeen rondgelopen, de ontsluiting verliep erg langzaam, die op het eind niet meer te harden waren, en ik om een ruggenprik heb gevraagd vlak voor de persweeen zouden beginnen (daarvoor nog een uur het bad geprobeerd ter ontspanning, wat niet veel uithaalde). Daarna 2 uur genoten van de verdoving waarna de gyn mijn vliezen heeft doorgeprikt omdat ik eindelijk 10cm ontsluiting had en het kindje klaar was om te komen. Om 21:00 begonnen de persweeen. Om 23:33 is ze geboren :) Wat een wondertje!

We zijn nu nog lekker in het ziekenhuis en gaan morgenavond of overmorgen vroeg weer naar huis. Ze maakt het harstikke goed en is kerngezond! :D

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd :D:D

13. Que

Que Niet meer actief

Gefeliciteerd met Liv!!
    Geniet ervan en probeer nu nog even lekker uit te rusten in het ziekenhuis!!!

14. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Gefeliciteerd met jullie dochter Liv! Mooie naam! Geniet van je kraamtijd!

Liefs!

15. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Emmamick van harte gefeliciteerd met jullie dochter:D.....mooie naam ook Liv.....:).
    Geniet ervan.

16. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Goedemorgen dames .......ik nog steeds hier hoor;)....nog geen teken van een aankomende bevalling:x....
    Heb de laatste tijd steeds meer jank neigingen.....ik ben het zat...tuurlijk genoot ik van mijn zwangerschap en probeer ik dat tot op de laatste dag te doen maar soms heb ik er letterlijk en figuurlijk de buik van vol:D:p.....
    Iedereen die gegokt had op een mogelijke geboortedatum is al afgevallen hahaha want dat was allemaal voor vandaag en zoals jullie kunnen lezen zit ons kleine meisje gewoon nog in mijn buik.
    Ik heb zelf altijd gezegt 07-07-2010...laat dat nou gewoon ff uitkomen ;);)....dit is namelijk de dag dat mijn partner en ik dan zoveel jaar bij elkaar zijn.
    Of het uitkomt zien we morgen haha...moet morgen ook naar de vk , ga toch eens vragen hoe lang ze van plan zijn me door te laten lopen na mijn uitgerekende datum.
    Nou meiden allemaal veel succes vandaag.....en hopelijk snel nog meer babynieuws hier...

Fijne dag.

17. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Van harte met dochter!!! Idd een lange bevalling, maar hoop dat je het snel vergeten bent en volop kunt genieten van je dochter.

Hier gister ook bijna een dikke jankbui. Ik heb namelijk kaartjes speciaal laten ontwerpen voor de kleine, maar degene die ze heeft ontworpen gaat de 17e op vakantie en ik ben de 23e uitgerekend. Zij kan ze dus niet voor ons drukken (hadden we niet meteen aan gedacht) Nu moet ik dus bij een drukker het spul laten drukken, maar het bestand was niet helemaal compleet volgens die man en hij deed heel bot en raar tegen mij... daar stond ik dan met een trillend lipje:( Maar heb nu van haar een nieuwe cd gekregen met hopelijk alles erop wat die stomme man hebben wil..... ga straks weer een poging wagen.

Verder wel al vrij veel last van pijn en harde buiken. Soms voelt het of er een mes door mijn vagina naar binnen wordt gestoken..... echt heel erg naar!! Kent iemand dit?

18. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    :DHoi Carinda....wat naar dat die man zo stom reageerde zeg...hij had zeker ook een off-day;).
    Hopelijk is hij vandaag beter gemutst;):p.
    Dat van dat mes wat naar binnen wordt gestoken heb ik ook...en toen ik dat tegen mijn schoonzusje zei, zei ze dat zij dat had een paar dagen voor ze bevallen was , dus wie weet zit het er aan te komen voor jou en mij :D:D...ik zou het heerlijk vinden hoor ik ben het wachten nu wel zat ...en jaaah ik weet natuurlijk dat je over de uitgerekende datum kan lopen maar leuk vind ik het niet:).
    Mijn moeder gooit mijn huil gevoel op zwangerschapshormonen haha terwijl ik daar , moet ik je eerlijk zeggen de hele zwangerschap nog geen last van schijn te hebben, misschien dan toch nog op het eind een paar dwarse hormoontjes 8):D...ook leuk voor mijn vriend want aangezien hij de enige is die om me heen is moet hij het ontgelden. (zo zielig) maar ik heb wel mijn excuses aangeboden en hem verteld dat het niet aan hem ligt maar dat ik het gewoon allemaal soms even zat ben, en ik nu gewoon niet veel kan hebben.
    Nou succes met de kaartjes meneer:D:D hoop dat hij vandaag lief tegen je doet....
    Fijne dag.....

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb vanaf vandaag ook nog maximaal 3 weken te gaan, :D;)

20. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi bosi333 ......inderdaad langer dan 3 weken gaat het niet meer duren :D heb jij het ook gehad of kun je er nog tegenaan??:)

Deel Deze Pagina