Ik heb het nog helemaal niet gehad eigenlijk. Raar he! Ik dacht dat het gister was begonnen maar het was weer oefenen. En jij?
Hmmm als ik eerlijk ben heb ik het wel een beetje gehad hoor heb al de hele zwangerschap last van BI..dus lopen gaat niet zo lekker. Vandaar misschien. Ik heb nog helemaal geen tekenen die duiden op een naderende bevalling alleen af en toe van die ongesteldheidskrampen die dan ook gewoon weer wegtrekken dus afwachten maar.
Emmamick en sunnyday: VAN HARTE MET JULLIE MEIDEN, GENIET ER LEKKER VAN . Hier heb ik net een drukke ochtend achter de rug. Onze hond moest naar de dierenarts voor de enting, en ik ben met mijn moeder wezen shoppen om de laatste dingen in huis te halen. Dadelijk nog ff alles wassen, drogen en strijken en dan ben ik er klaar voor . Mijn vriend zegt dat mijn bevalling de 7de van de 7de begint dus das morgen. Nu maar hopen dat hij gelijk heeft net als bij onze dochter (daar zei hij de 4de van de 4de en dat kwam nog uit ook). Ga nu ff rustig in de tuin zitten om te eten en dan ga ik alle babyspullen eens wassen.
Emmamick van harte gefeliciteerd met jullie dochter Liv!! mooie naam En alle andere dames succes met de laatste loodjes. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar het is een beetje hectisch nu. Esmée zit verstopt en daardoor erger last van darmkrampjes en huilt nu heel veel van de pijn. Voorlopig doen ze er niets aan en kunnen we niets anders doen dan troosten Zodra het wat rustiger wordt zal ik snel weer reageren
De kaartjesmeneer was helaas weer zo bot, maar ik ben nog bij iemand anders geweest en die was heel aardig. Helaas krijgt niemand de goede kleur voor elkaar, dus moeten we het met een andere kleur doen. Dat maakt het kaartje niet minder mooi hoor, ben echt heel trots op het kaartje!!! Hier echt de hele dag door wel harde buiken en druk en steken van onderen enz..... maar durf niet te hopen dat het snel komt. Mijn oudste was een week te laat en ik weet dat ik daar nu weer vanuit moet gaan.... alleen wil ik natuurlijk graag dat het nu komt!!! En dan zeggen mensen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn....grrrrr alsof je met zo'n buik en de hele klachten er niet aan zou kunnen denken??? Vanavond maar goed springen tijdens de voetbalwedstrijd, misschien dat het helpt? Morgen was de verjaardag van mijn oma, dus misschien leuk om dan te bevallen??? Verder iemand nog veranderingen???
Hoi meiden hier ben ik weer nog steeds van de partij...het springen heeft bij mij dus niet geholpen haha. Carinda bij jou wel? Bevallen op de verjaardag van oma zou wel een mooi cadeau-tje zijn he voor jullie en voor haar dus wie weet lukt het je nog voor het echt warme weer er weer is . Hier nergens last van geen krampjes geen steekjes...totale rust. Moet straks naar de vk dus maar eens vragen hoe of wat. Ben blij dat je kaartje ondanks de beetje verplichte andere kleur toch mooi is geworden. Hele fijne dag en tot snel.
Nog niet veel geholpen. Verbaas me er elke dag weer over dat meneer er nog niet uit is, want ik heb best veel harde buiken en pijn en druk onder in mijn buik..... ik ga er toch vanuit dat deze man eerder komt dan de 23e..... hopelijk krijg ik gelijk!!! Zal even proberen te stofzuigen zo, lukt al een tijdje niet zo goed meer, maar ik kan er zo slecht tegen dat er overal van alles ligt. Zeker als ik eraan denk dat ik natuurlijk opeens kan gaan bevallen en dat er dan iemand anders in je huis komt.... stel je voor zeg, dat ze denken dat ik een viespeuk ben!!! Hahaha.... mocht het vandaag niet gaan lukken om te bevallen, dan zondag maar. Dan kunnen we later zeggen dat hij geboren is op de dag dat we wereldkampioen zijn geworden!!!
hahaha carinda dat van dat schoonmaken herken ik ik heb een bed in de huiskamer staan (van thuiszorgwinkel) en ik denk dan steeds ooh ik moet mijn aanrecht opgeruimd hebben want stel dat vannacht ..... maar tot nu toe is mijn huis erg schoon en van een baby geen teken dus jah voordelen heeft het ook loooool. Nou meid doe je best gewoon voetje voor voetje en wie weet .....helpt het en krijgt je stofzuigwoede een vervolg en zetten de krampen daarna door. Die druk in mijn buik heb ik ook al weken en ik dacht ook echt dat ze te vroeg geboren zou worden maar zie helemaal niks gebeurd haha. Maar hopelijk voor jou gebeurd het wel eerder dan de uitgerekende datum
Hallo ben ik weer . Ben bij de vk geweest en ze ligt nu echt helemaal met het hoofd beneden..geen vinger meer tussen te krijgen , maar verder maakt ze nog geen aanstalte om eruit te komen dus heb ik maar gevraagt wat als ze er volgende week nog niet is . Nou heb ik volgende week donderdag een afspraak en dan word ik gestript mocht dat nodig zijn en kunnen. Als dat dan ook niet helpt moet ik de maandag erop naar het ziekenhuis...wat ze daar dan gaan doen mag joost weten maar dat zal de vk me denk ik nog wel uitleggen. Nou hoop ik natuurlijk dat deze dame nou eens de uitzondering op de regel is en gewoon op de uitgerekende datum geboren gaat worden...morgen dus...we will see. Maar ik hoop het echt
Spannend meiden!! Ik lees met jullie mee hoor, maar heb niet altijd tijd om te reageren, maar leef met jullie mee! @helia: jouw dochter komt gewoon morgen, even streng toespreken hahahaha @carinda: ach de kv zullen toch wel begrip hebben dat de laatste weken alles niet meer zo gaat En hier loop ik daar ook tegen aan hoor, niet alles is spik en span maarja pech en ze heeft er hier niets over gezegd hoor en trouwens het is mijn huis (zo even mijn opstangdige hormoontjes uiten hahahaha) @teigetje: en ben je aan het bevallen? Heel veel succes dames!!
Nou nog helemaal niets hoor...... zucht..... de vk hoorde de pijnklachten wel vaker en toen ze voelde aan mijn buik, zei ze al dat het geen wonder was dat ik zo'n pijn had, want meneer ligt al heel diep in mijn bekken. Dat zegt alleen helemaal niets over wanneer de bevalling gaat komen (helaas). De warmte zit er weer aan te komen, dus ik ga zo weer ff liggen op bedje (nu kan het nog) Vandaag krijgt mijn oudste vakantie en dan zit een uurtje extra slapen overdag er echt niet meer in. Verder nog niemand die begonnen is?
Nee, er is helaas niks gebeurd. Dit keer hielp de voorspelling niet , zou ook te mooi om waar geweest te zijn.
Hoi meiden, Mag ik hier ook even komen mee kletsen? Ik ben ook aan het aftellen, begint nu echt spannend te worden! Sinds gisteren heb ik pijn in mijn liezen en het schaambot zeg maar en pijn in mijn benen (zo'n soort gevoel dat je hebt als je ongesteld bent). Loop in het ziekenhuis bij de gyn en moet vanmiddag weer voor een ctg, ben afgelopen maandag ook al moeten gaan voor ctg en toen was alles nog prima in orde en geen weeen activiteit. Allemaal veel succes met aftellen!
Hoi druppel welkom.....spannend he de laatste loodjes . @tijgetje 1 hahah voorspelling hier ook niet uitgekomen. @carinda....weer een dag he meid pffffffff die pijn die jij hebt had ik ook maar is sinds een paar dagen verdwenen dus ik heb gisteren bij de vk gevraagt of haar hoofd soms verdwenen was naar boven ( lees of ze gedraaid was met billen nu beneden) maar ze is nog dieper gaan liggen en nu is de pijn dus weg stuk aangenamer moet ik je wel zeggen. @sunnyday ....hoi meisieee hoe gaat het nu met de kleine? en met jou? genieten jullie er met volle teugen van zeker... Ben vandaag precies 40 weken... ben benieuwd of ze al heeft besloten om eruit te komen hihi , ik hoop in ieder geval van wel maar zoals ik al zei mocht dit niet het geval zijn voor volgende week donderdag (41weken dan) dan gaat de vk proberen te strippen...maar diep van binnen hoop ik dat ze toch voor die tijd wel geboren is..zucht....en maar weer wachten
Gefeliciteerd met je 40 weken. Ik word af en toe wel wat moe van het rommelen. Vandaag veel buikpijn, misselijk en moe. Beetje ziek voel ik me. Maar het zal wel weer niks betekenen.
Goedemorgen dames, Ik breek even in zonder reacties terug te lezen: Dinsdag 6 juli om 23.46u is onze schitterende zoon Timotheüs Jochem Johannes, roepnaam Tymo geboren! Over een paar dagen vertel ik uitgebreid over hem en de bevalling, maar nu eerst even een paar dagen goed uitrusten, dat heb ik wel nodig.
@Canna: Gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet er lekker van. En rust maar goed uit, het is niet niets zo'n bevalling . @druppel en Eline1984: Welkom bij de aftelgroep. Spannend hè... . @Helia: Alweer 40 weken vandaag... dat duurd niet lang meer meid, ik hoop voor je dat ze zich binnen nu en een week laat zien. Spannend zeg. Zo zeg dames, is het bij jullie ook weer zo heet?? Hier wel, het is alweer 33 graden 8). Ik hou van warmte ook met mijn zwangerschap, maar boven de 30 gaat iets te ver. Maar goed, we doen het er maar mee. Onze meid ligt nu lekker te slapen, dus ga zo maar eens met mijn nesteldrang beginnen (heb volgens al 20 weken nesteldrang ).
Canna van harte gefeliciteerd! Tis idd echt warm, tis in huis nu al 26, en nu komt de zon erop, dat wordt wat. Hier nog helemaal geen tekenen, nooit echt harde buiken gehad of iets. Ben benieuwd hoelang het nog duurt Sterkte allemaal in de hitte xxx