Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook erg warm 30,5 in zuid limburg!

Sta op het punt om naar het ziekenhuis te gaan voor de CTG en de afspraak bij de gyn, elke keer weer spannend!

Hebben jullie ook zo'n dikke voeten?

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Krijg je die standaard druppel?
    Succes hoor!

Ik heb geen last van vocht vast houden, dat is 1 mazzel.
    Ik word wel gek van die hitte, soms zie ik het niet meer zitten

3. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Canna van harte gefeliciteerd met jullie zoon....rust maar lekker uit hoor en geniet van je kraamtijd wij horen je later wel weer;):D.

@eline welkom meid ....spannend he:p die laatste loodjes.

@druppel voeten :(:$ die heb ik allang niet meer ik heb meer van die rechte olifantenbenen zonder enkels :D:D:D, met andere woorden jaaaaaaaaaaaa ik heb er ook zo'n last van verschrikkelijk.
    Mijn vel zit soms zo strak dat het pijn doet hihi maar hoort erbij zeggen ze ;).

@bossi.333..bedankt voor de felicitatie's looool maar ze mag er nu wel uitkomen hoor...wil haar zieeeeeeeeeeen en wel meteen..;)

@teigetje1 ....vind het ook super spannend en ik hoop natuurlijk ook dat ze zich binnen een week laat zien ...anders komt het ziekenhuis er toch nog aan te pas hahaha en ik wou het zo graag thuis doen allemaal;):p...

Ben toch nog steeds een beetje huiverig voor de bevalling misschien hou ik haar op die manier zelf wel vast :D:D:).

Nou meiden sterkte met de hitte.....en ben benieuwd wie de volgende nieuwe mama gaat worden.

4. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja ik krijg nu standaard 2 x per week CTG.

Hij was helaas niet helemaal goed en had eiwitten in de urine die ik maandag heb ingeleverd dus moest opnieuw urine inleveren en wacht nu thuis op de uitslag (wordt ik straks overgebeld) en kan zijn dat ik dan vanavond nog terug moet en wordt ingeleid.

5. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Nou een prachtige zoon voor Canna dus!!! NU wij nog!!!

Hier echt vandaag weer een drama.... veel harde buiken en pijn bij het lopen (stug doorlopen, want misschien komt het juist dan!!!) Ik ben vaak van het niet zeuren, gewoon doorgaan..... maar vanmiddag stond ik achter huis en opeens schoot de pijn in mijn lies.... niet te geloven!!! Moest nog naar de supermarkt en kan toch niet fietsen, dus met moeite in de auto geklommen..... en rijden maar, wat overigens prima ging. Tot we weer uit moesten stappen..... 3 stappen en daar ging ik weer. Zoontje van 4 heel lief: Kom je nog mama??? Ok rustig aan, stapje voor stapje snel naar binnen, weer naar buiten en proberen de auto te bereiken. Terug naar huis en het was weer over. Heb even getwijfeld of ik de auto zou halen, maarja kom op zeg... pijn in je been/lies terwijl je graag pijn in je buik wilt hebben!!! (weeen wel te verstaan!!!) Denk dat ik maar eens vroeg op bed ga vanavond.... ben dat wachten echt helemaal zat!!!

Vriendin had een trampoline gekocht. Ze zei al; is dat niet wat voor jou? Misschien helpt het wel!!! Haha.... leek me niet een heel goed idee.....

Weet iedereen trouwens wat ze krijgt? Wij krijgen een zoon.....

6. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Nou ik heb vannacht op de verloskamer gezeten met weeen.
    Werd om 23.30 wakker met heftige buikpijn/krampen en na een uur was het nog niet weg dus toen gebeld en moest komen.
    Gelijk aan de CTG en inderdaad weeen en 2 cm ontsluiting, 3 1/2 uur later nog altijd 2 cm en geen toename van weeen dus ben nu weer thuis in afwachting van toename van weeen.

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Druppel jeetje spannend meid, hoop dat het allemaal snel doorzet

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Carinda, ik heb ook steeds pijnscheuten in mijn lies, je kan dan niks meer he.
    Staat al in mijn onderschrift, maar dus een dochter

9. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Nou druppel, das idd spannend..... had mooi geweest om zo in de nacht te bevallen.... overdag wordt het weer zo warm. Hoop dat je het wat uithoudt met de pijn en de warmte en dat het snel doorzet!!!

Ja Eline, idd het staat er bij jou al bij, maar bij mij niet.... haha al weten we het wel. Het rare is dat ik me steeds afvraag; wat nou als het toch een meisje is? We hebben geen meisjesnaam en een hele mooie kaart en kamer voor een jongen..... toch maar vanuit gaan dat het een jongen is (als je de foto's ziet, dan twijfel je niet meer hoor, maar toch)

Die pijn was echt heel erg schrikken. Ben wel wat gewend tegenwoordig, maar nu kon ik echt niets meer.

Gister nog even ruzie gemaakt met mijn mannetje.... ik moest iets voor hem doen, hij vond het achteraf niet goed genoeg..... ik vond het wel kunnen, nou in ieder geval..... ik had helemaal geen zin om het goed te maken. Hij kreeg meteen alles over zich heen. En het kon me echt even helemaal niets schelen. Geloof dat het echt tijd wordt dat de baby eruit komt..... en ik me gewoon weer mezelf ben en mijn eigen lichaam terug heb. Lijkt me heerlijk!!!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Karinda het zal wel kloppen dan dat het een jongetje is.
    Naar die onenigheid met je man.
    Ik kijk er ook naar uit, je lichaam weer terug idd.
    Je kan zo weinig he met die dikke buik.

Hoeveel zijn jullie eigenlijk aangekomen? Ik 16 kilo, met 22 weken was het al 11 kilo, ik dacht dat wordt wat, valt me dus nog mee eigenlijk.

xxx

11. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Ik tel ook mee :D
    hoop niet dat het nog lang duurt eigenlijk, weet niet meer waar ik het zoeken moet met die warmte..;)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Achter de ventilator is mijn tip.

Nou ja, voor

13. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Zit ik al. Maar die loopt niet voor me uit als ik de was moet ophangen of naar de wc ga of wat dan ook en dan zweet ik me weer dood :p

14. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hier ook erg warm.....

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Nee dat is waar.

Maar na de wc snel weer voor de ventilator is heerlijk.

Linda81, bij ons is het nu 31.7 best wel warm. Maar nog net uit te houden.

Weerkaarten Nederland

16. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @iedereen: sterkte met dit warme weer dames!! pfff ben blij dat ik net in de koele periode ben bevallen, echt precies tussen de hitte golven in :D

@Canna: van harte gefeliciteerd met je kleine man!! geniet er van meid!!

Sinds gistermiddag gaat het gelukkig hier ook beter. We zijn op andere voeding overgestapt en en moeten nu babymasage doen voor haar darmen en nog een aantal truckjes en we hebben vanacht een 'normale' (baby)nacht gehad. 2x er uit voor voeding dus echt super. Ook haar darmpijntjes lijken minder en ze kan zich gelukkig nu ontstpannen en dus beter slapen ;)

17. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @druppel: spannend meid! ben benieuwd!!

18. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zit nog altijd met weeen die niet krachtiger worden, heb vanmiddag een uurtje kunnen slapen.

Hoop niet dat het nu vannacht doorzet, want ben inmiddels kapot.

x

19. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16

Kunnen ze je niet inleiden? Is toch niet leuk meer zo..

20. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zit hier helemaal in het zuiden van het land, tegen belgie aan, en het was hier vanmiddag 37 graden, nu nog steeds 34.5!!!
    Ben heel de dag in zkh geweest, en deze keer kan ik zegen ik was blij dat ik daar was, lekker koel!!

Deel Deze Pagina