Ja dat zou heel fijn zijn Jammer Carinda dat het niet heeft doorgezet. Zo'n teleurstelling kan dat zijn,
Bosi hoe voel je je nu? Carinda jammer dat het niet heeft doorgezet Ik heb de hele dag al ongi krampen, en net een groot stuk slijmprop verloren, voor het eerst. Maar ja, durf nergens op te hopen
Nou Eline, dan hoop ik het wel voor je!!! Ik heb vandaag veel last gehad van rug, bil en been. Kon niet eens autorijden.... nu gaat het wel weer beter, maar ik had ook liever weeen gehad. Net op internet even 2 afleveringen gekeken van 60 baby's per uur van sbs6. Is nieuw. Maar ze kunnen wel schreeuwen daar zeg!!!
Balen meiden.Hier ook nog weinig behalve harde buiken en af en toe wat krampen.....We wachten helaas weer verder.
haha.... drama dat wachten!!!! En van verveling ga je maar van alles doen..... shoppen bijvoorbeeld.... ben bijna arm, dus hij moet maar snel komen!!!
Hier ook nog niks, morgen controle bij de vk. Begin het nu toch wel een beetje zat te worden, meneer heeft natuurlijk niet zoveel ruimte meer en dat doet steeds meer pijn!
En het wordt wat saai, maar hier ook nog niets.... vrijdag pas controle.... zucht.... maarja ze doen toch niets. Strippen pas vanaf 41 weken, dus hoop dat ik dat niet ga redden al zie ik het steeds somberder in....
Ja geen idee eigenlijk. Lijkt me zo raar dat je vliezen worden losgemaakt. Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Tja, dat is zo.. En dan nog maar afwachten of het ook echt helpt.. mn zus was twee keer 12 dagen overtijd, en toen heeft het ook niet geholpen.. maar het voelde niet veel anders dan toucheren zei ze.
Vorige keer ben ik gestript op 40+6 rond 4 uur 's middags en de volgende dag om half 1 's middags was hij er!!! ik weet dat het weinig zin heeft om nu al te strippen, maar als ze het zouden doen, dan mogen ze van mij hun gang gaan!!! Mocht je baarmoeder helemaal nog niet zover zijn, dan voelen ze dat ook wel en dan kunnen ze je niet strippen. Wat zeggen jullie mannen als je zeurt over het lange wachten??? Die van mij zei vandaag; laat het nou even rusten en geef je even neer..... duh hij heeft makkelijk praten zeg!!! Alsof je er ook eventjes niet aan kunt denken als je met die dikke buik moet lopen en je beperkt voelt in alles wat je doet. bleh..... Hij was wel weer zo lief om mijn rug en beide voeten te masseren!!! Haha.... ach nog maximaal 19 dagen te gaan!! Maar hopelijk natuurlijk niet zoveel.....