Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja mijn man zegt ook rustig aan, komt vanzelf.

Hij heeft natuurlijk ook wel gelijk.

Wel lief dat je man je lekker masseert Carinda.

2. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi dames,

ik heb een klein stukje meegelezen en ga nu ook maar ff me hart luchten bij jullie!

woensdag ben ik 42 weken en ik ben het zo zat nu!
    het is zo zwaar en ik slaap al weken zo slecht door harde buiken en voorweeen! ik heb al een paar keer gehad dat ik echt dacht dat het door zou zetten maar helaas.

ik ben afgelopen woendag gestript (wat reuze mee viel) maar helaas zonder resultaat. ben al wel week en heb 2-3cm ontsluiting.

nu moet ik morgen ochtend naar het ziekenhuis toe voor een ctg en heb een afspraak bij de gyno en ik hoop zo dat ze me houden en willen helpen!

heb al wel weer de hele avond last van harde buiken en pijn in me onderbuik (had laat op de middag 2 vingers tussen de autodeur gehad en vrezelijk lopen huilen dat dat harde buiken opleveren)

nou genoeg geklaag van mij....

hoe gaan jullie met deze warme dagen om?
    ik kom al zwetend me bed uit en dan moet de dag nog beginnen ;)

en ooooooooooooooooooooh wat heb ik een trek in een broodje ossenworst met uitjes en peper en zout SMAK SMAK....

oh ja, de slijmprop moet daar altijd bloed bij zitten als je die verliest? ik heb nu al 2 dagen 2 rare klonten slijm verloren maar wel helder zonder bloed, kan dat een deel zijn van de prop? bij me eerste zwangerschap ben ik hem niet verloren dus weet het niet....

groetjes willy

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Willy jeetje 12 dagen al overtijd, nou dan mag je klagen hoor meid.
    Ik hoop dat ze vandaag iets voor je kunnen betekenen.
    Die hitte is geen pretje die er nu weer aan komt.

Hier nog geen veranderingen, ga me proberen er even niet op te focussen.
    Moet vanmiddag weer naar de verloskundige

xxxx

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Weet iemand of ze met 40 weken ook al strippen??
    Anders ga ik dat vanmiddag zeker vragen....Wel weer een beetje harde buiken deze ochtend maar dat zegt toch ook niks.....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Willy, meid je mag zeker klagen hoor. 12 dagen is al echt een hele tijd. Ik ga er ook aardig naartoe.

Linda, geen idee of ze strippen. Van wat ik ervan heb gelezen lukt het vaak niet en geeft het veel ongemak ( pijn in buik et cetera...)

Ik mag morgen wel strippen als ik dat zou willen. Ik ben er nog niet over uit.

Vandaag veel last van mijn rug. Maar goed uit ervaring weet ik nu dat dat niks hoeft te betekenen.

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

even een ego berichtje, net bij de verlos geweest, had 2 cm ontsluiting, en het was al verweekt.
    Ze kon het hoofdje voelen.
    Ze heeft me gestript, als er woensdag geen resultaat is naar gynacoloog, en over inleiden praten, omdat ik ook zon pijn heb bij het lopen. Ze was heel meegaand, ben benieuwd

xxx

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O dat is fijn meid.

Er gebeurt dus wel wat.

Lijkt me geen pretje als je echt zoveel pijn hebt.

Ik voel me namelijk gewoon goed. Dan is het denk ik makkelijker af te wachten.

Maar ik hoop nu eerst dat het strippen gaat helpen. Ik duim voor je.

8. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Vanmiddag om 12 uur een dikke slijmprop verloren, met wat bloed.

Dacht dat ik die al kwijt was, dus niet :D

Helaas nog niks gebeurd verder :( jullie hier ervaring mee bij eerdere bevallingen?

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bosi hoop dat het bij jou nou ook is opschiet zeg, je bent ook wel is aan de beurd.

Het strippen deed helemaal geen pijn trouwens, maar ja misschien omdat het al verweekt was , geen idee.
    Nu wel weer beetje ongi krampen, ben benieuwd

10. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Ik ben ook zeer benieuwd hoor!! Ik ga vrijdag ook vragen of ze wil bekijken of er al wat aan de hand is daar binnen en ze me eventueel zou kunnen strippen. Ga er nu maar vanuit (dat probeer ik) dat hij niet eerder zal komen dan komende zondag.....

11. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    zo,ben gestript 1 cm ontsluiting heb nu een heel raar gevoel in mijn buik,beginnende weeen denk ik.De vk dacht ook dat het niet meer heel lang op zich laat wachten...Jullie horen weer van me!!

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Spannend dames, voor ons allemaal.

Ik ga morgen denk ik toch maar voor het strippen.

13. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Oh wat spannend!!! Ik heb voor morgenavond een afspraak met een vriendin staan..... ja verder plan je niet zo ver meer vooruit..... maar mijn gevoel zegt nu toch heel sterk dat ik nog niet aan de beurt ben.

Schijnbaar moeten jullie eerst nog ff, dus zet 'm op meiden!!!

14. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi dames,

ik word om 08.00 uur ingeleid,
    was vandaag bij de gyno en blijk nog helemaal geen onsluiting te hebben :(:(:( en heeft de verlos me vorige week dus niet gestript terwijl ze al dacht dat ik 2/3cm onsluiting heb hahahaha.....

maar goed nog een paar uurtjes en dan word het in werking gezet en hoop k gauw me knul in me armen te hebben!

loop ik iig niet met die hitte buiten morgen.....8)

jullie horen snel weer van me!

groetjes willy

15. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Nou meid, dan wens ik je een voorspoedige bevalling toe!! Heel veel succes en we horen wel van je hoe het is gegaan.

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Goedemorgen dames.

Ik zou nog even mijn verhaal komen doen van onze zoon Bas. Ik heb nog niet alles gelezen, want het is nog ff een drukke week, maar ga nog zeker alles teruglezen (moet nog heel wat inhalen zie ik).

Hier is mijn bevallingsverhaal:
    Met grote trots mag ik komen melden dat op Woensdagmorgen 14-07-10 om 03.29 onze zoon bas is geboren.

Woensdagmorgen rond half 2 werd ik wakker en dacht dat dat door de hitte kwam. Ik heb de ventilator aangezet voor wat afkoeling maar niets hielp. Ook was ik al 3x wezen plassen maar ik kon niet meer slapen. Om kwart voor 2 ben ik opgestaan en ben buiten gaan zitten, maar moest de hele tijd naar de wc. Toen begon het kwartje bij mij te vallen (zo begon de bevalling bij onze dochter ook). Om 2 uur mijn vriend wakker gemaakt en ben ik nog tig x naar de wc geweest. Om half 3 heb ik de vk toch maar gebeld en zij was om 2.50 bij ons. We zijn toen naar boven gegaan en zij keek naar de ontsluiting. Tot onze verbazing (ook vk) had ik al volledige ontsluiting, dus de vk snel de kraamzorg gebeld en legde alles klaar.

Ondertussen 3.20 was onze dochter wakker geworden en mijn vriend ging haar halen en ging met haar naar benenden om te wachten op oma (mijn moeder). Mijn vriend zat dus ff beneden en opeens hoorde hij boven wat huilen (03.29), snel zet hij onze dochter in de box en vliegt naar boven, en warempel daar ziet hij onze zoon bas ineens bij mij op de borst liggen (hij was dus helemaal niet bij de bevalling helaas).

Onze zoon Bas is met 1 enkele perswee ter wereld gevlogen, want de vk moest hem werkelijk opvangen. De bevalling heeft dan ook maar 2 uurtjes geduurd. Om 1.30 begon het en om 3.29 is Bas geboren.

Bas is geboren met 39 weken zwangerschap en weegt 3080 gram en is 48 cm en kerngezond. De bv loopt als een tiet :D en weegt nu na bijna na een week 3170 gram.

Ook met mij gaat het helemaal super. Ik heb niets overgehouden na de bevalling, geen knip,scheur of een schrammetje en binnen 2 dagen stond ik al op mijn benen.
    Dit vind ikzelf een droombevalling, wel hectisch maar o zo makkelijk en snel.

Ik hoop dat er snel nog meer bevallingen volgen hierzo. Succes dames, ik blijf jullie volgen.

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    De hele nacht weeen gehad,zelfs kinderen naar opa en oma gebracht,maar het is weer rustig....Baal baal baal.Ik hoop dat het vandaag op gang komt we zien wel weer..

18. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Wat jammer zeg! Zou aan de ene kant niet zo fijn zijn als je vandaag met deze hitte moest bevallen, maar ik hoop toch voor je dat het doorzet..

19. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi dames,

Gefeliciteerd met je zoon BAS!!!
    wat een prachtige maar snelle bevalling zeg!

ik zit nog steeds thuis, moest om 0700uur bellen naar verloskamers, maar ze zitten vol :x:x:x
    ik werd om 0900uur terug gebeld maar ze zitten nog steeds bomvol, maar ik moet vandaag ingeleid worden dus word gebeld zodra er 1 vrij komt.
    wat een domper is het zeg, moet je nog langer wachten en de hormonen gieren door me lijf!!!!
    ik ga mezelf straks maar ff moed inpraten met een overheerlijke verse sluchspuppie (ijsje geen idee hoe je het schrijft) want ik ben behoorlijk nerveus voor de bevalling aan het worden.
    ga nu aan alle pijntjes en dingetjes denken waar ik bij de eerste het niet eens door heb gehad allemaal... zal er wel bij horen.

groetjes willy

20. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Willy,heel veel succes!!
    Ik hoop dat er snel plaats is voor je!!

Deel Deze Pagina