Nou ze maakt het wel heel erg spannend zo zeg!!! En Linda?? Hoe is het met jou? Hier de laatste dag in voor de uitgerekende datum..... ben benieuwd..... voel nog niets... Welkom dames die net de laatste 3 weken in zijn gegaan.... de langstge weken van alle 40 (of je moet over de 40 heen gaan, die duren nog langer!!!) Hebben jullie alles al klaar staan?
carinda > ja hier staat bijna alles wel klaar moet alleen mijn vluchttas spullen nog pakken voor de kleine zit er al in .. En hoop dat de laatste weekjes ook snel gaan net zoals de rest
Hier ook een nieuwsgierige naar bosi333. Vermoedt dat die wel bevallen is of iig bezig want ze is al even niet geweest.
Dag dames, Ja ik ben bevallen!!! Gister om 5 uur van een zoon. Julian. Hij is 53 cm en 8 pond ( de VK dacht 6,5 pond.) De bevalling moest even op gang geholpen worden. Maar ging allemaal helemaal goed. Nu de volgende, Al nieuws van Linda?
GEFELICITEERD met jullie zoon Bossi! Linda de volgende, of misschien stiekem ook al bevallen? Meiden die ook nog moeten, succes met wachten. Ik denk zelf dat ik zowieso nog tot volgende week woensdag moet, waarom geen idee!
Hoera!!! van harte met jullie zoon!!! En mijn darmen doen het gelukkig weer.... heb net een paar dagen weer veel last gehad van verstopping en dikke en harde ontlasting, dus opnieuw begonnen met de laxeermiddelen.... nu is alles weer wat zachter. Dat scheelt weer veel pijn van de aambeien..... Geloof dat ik een goede dag heb vandaag. Moest vroeg uit bed, vanwegen een pakketje dat bezorgd zou worden, maar ben nog niet heel moe...... Zoonlief van 4 gaat vanavond naar zijn vader en komt in ieder geval terug zodra de baby er is. Dus van mij mag het vanavond meteen wel losbarsten!!! Maarja..... dat willen we allemaal wel..... Linda ben je er alweer????
Hier 2 cm ontsluiting en weeën om de 7a8 minuten! als ze om de 5 minuten komen mag ik naar het zkh om te bevallen dus hoop dat het doorzet!
Jeetje zeg, ik word bijna jaloers!!! Is de vk geweest? En hoe lang heb je al weeen dan?? Spannend hoor!!! Denk dat ik maar een wandeling ga maken straks...... mss helpt het!!
hallo allemaal.Vannacht om 0.25 bevallen van onze derde zoon Mason!!!Het ging razendsnel en het was dan ook pijnlijk.Op het einde erg spannend want het hoofdje stond al en ik kreeg geen persweeen meer..vk trok aan zijn hoofdje en kv duwde erg hard op mijn buik.toen was hij daar,blauw en stil.Het duurde misschien maar 10 sec maar toen werd hij mooi roze en begon te huilen gelukkig!!Borstvoeding gaat als een trein!!Iedereen die nog moet bevallen veel succes!!!!
Alles staat in een ander topic dat ik had geopend; 'Pijn! maar wat?' ik moet in het zkh bevallen.. nu nog om de 7 minuten steeds, wachten duurt laang
Linda, gefeliciteerd!!!! Heftig einde een. Gelukkig alles goed. Patriciaax3, heel veel succes. Ik hoop dat je snel bevalt. Carinda, voor jou duurt het vast ook niet lang meer.
Geweldig linda!!! Gelukkig is alles goed gekomen, dan kan je nu bijkomen en heerlijk genieten. Wat vinden de grote broers ervan??
Halloooo!! Hier een 'nieuw' zenuwpeesje... aanstaande zaterdag ben ik 39 weken zwanger, dus nogt maximaal 3 weken en dan heb ik de kleine EINDELIJK in mijn armen. Ik word echt zooooo nerveus van het wachten... Je wacht op het beginnen van maar heb echt geen idee hoe dat gaat voelen dat maakt me echt nerveus. Bij elk krampje of steekje denk ik... oh zal dit het zijn? Ben er de laatste dagen ook wel een klein beetje klaar mee, van mij mag het wel komen! De afgelopen dagen beweegt de beeb eem stuk minder, is dit normaal?? Groetjes Flower