Nog 3 weekjes te gaan.. Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly83, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Welkom Flower....

Ik heb gelezen op een ander forum dat idd sommige babies rustiger zijn naarmate de geboorte in zicht komt, maar niet allemaal doen ze dat. Verschilt dus per persoon. Gelukkig maar, want die van mij kan af en toe aardig druk zijn.

Hier zit ook iemand die het wel zat is,maar heb helemaal geen zenuwen. Mijn moeder (mag bij de bevalling zijn) die heeft de hele dag buikpijn van de zenuwen en weet niet meer wat ze allemaal moet doen de hele dag.... Ook mijn zoontje wordt wat zenuwachtig nu de kalender zegt dat hij morgen een broertje zou moeten hebben.... en manlief (wordt voor het eerst vader) krijgt nu ook de zenuwen nu iedereen belt en vraagt hoe het ervoor staat..... maar ik? Nee eigenlijk weinig last van.... gelukkig maar.

Weet je wat je krijgt? Is het je eerste??

2. flower26

flower26 Lid

23 nov 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Carinda,

Ja dit is mijn eerste zwangerschap en wordt dus nerveus omdat ik niet weet wat ik ga voelen...

Dat bellen herken ik wel. Als ik even niet reageer denken de mensen om me heen gelijk dat ik bezig ben hahahaha moet er wel om lachen.

Ik weet niet of ik een jongen of een meisje krijg, dat maakt het ook weer spannend! Het is dus een optelsom van alles. De baby is de hele zwangerschap heeeeeel bewegelijk geweest vind het dus raar dat het nu zo rustig is. Moet morgen naar de VK dus zal het eens vragen!

3. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ik lees al ff mee...duim voor iedereen dat t niet lang duurt meer...
    wachten duurt zo lang!!

Gefeliciteerd de bevallen dames!!

Ik ben nu ook al over de 40 weken heen...en word ondertussen "gek" van t wachten....word ook met de dag vermoeider....

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier nog een meelezer die zich eens komt melden. Ik ben morgen 40 weken zwanger en zit echt te wachten tot het gaat beginnen. Het is mijn 2e kindje en de eerste kwam precies met 40 weken.

Alle dames die al bevallen zijn: Gefeliciteerd.

En alle dames die bijna aan de beurt zijn: veel succes!

5. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Ik ben vandaag precies 40 weken. Vanmiddag naar de vk.... tot nog toe geen bevalling in zicht.

6. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Gefeliciteerd Pepje en dissapointed!!!Veel geluk!!
    Hier gaat alles als een speer.Mason is nu ruim 1 week en sliep vannacht helemaal door!!!Van 22.30 tot 6.30!!!
    Echt heerlijk.Borstvoeding gaat ook super goed.Hij is een erg tevreden kindje en we zijn dolgelukkig met zijn vijven zo!!!

7. Hier morgen 38 weken

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik wil eigenlijk ook wel met jullie meekletsen als dat mag?

a.s. zondag (1 augustus) ben ik 40 weken, en ben nu echt wel aan het aftellen.

Helaas al sinds 20 weken bekkeninstabiliteit, brr zo naar!
    Maar nog eventjes..
    a.s. maandag weer controle bij de vk, en inwendig onderzoek of ze me kunnen strippen, zo ja, dan gaan ze dat direct doen. En dan maar hopen dat dat helpt.

Heb 2 weken geleden een aantal nachten last gehad van voorweeën/oefenweeën, en toen ook mn slijmprop verloren.

Maar sindsdien is mn buik rustig en geen last meer van gerommel. Bij mn zoon bevallen met 39.1 weken zwangerschap, dus het voelt nu wel alsof ik al overtijd ben.

Spannend he meiden, wanneer gaat het beginnen?

Ik ga eens even beetje terug lezen..

9. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Ik kom ook graag meelezen en aftellen.
    Vandaag exact 40 weken en sinds twee dagen continue harde buiken, verder geen enkel signaal dat ergens op duidt. Gek word ik er van!

Succes allemaal met wachten en je zelf bezig houden!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor mij nog 3 weken en 5 dagen te gaan, dus nu begint het aftellen:D

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hoe is het met jullie?

Vanmiddag ff aan de ctg-scan gezeten, maar kindje doet het goed. Voelde haar wat minder bewegen, maar we zijn weer gerustgesteld.

Helaas nog geen weeën activiteit, dus we wachten in spanning af. Morgen uitgerekend!!

12. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Hallo dames

Hier even een korte update van mij. Na 8 dagen overtijd te zijn ben ik afgelopen zaterdag na een korte (3,5 uur) maar hevige bevalling ben ik de trotse moeder geworden van een prachtige zoon met de naam Dex Paul. We moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven, omdat hij in het vruchtwater had gepoept, maar zijn gisteren thuis gekomen en met beide gaat het prima..... Hij woog 4100 gram en is maar liefst 54 cm lang.

Geloof me... het was het wachten meer dan waard!!!

13. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

14. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hoe is het trouwens met de rest van de wachtende dames?
    Ik zie net dat ik mij 13 augustus 2009 geregistreerd heb en 13 august 2010 is de dag dat ik 42 weken ben.. 't zal toch niet zo zijn dat ik zooo lang moet wachten?!!

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Gefeliciteerd Carinda!!!
    Geniet ervan :D

Voor alle andere dames.. geniet nog even van het zwanger zijn, en voor wanneer de bevalling nadert.. heel veel succes.

Liefs Manny

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd met dex

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0

Gefeliciteerd met Dex!!

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier nog steeds geen baby...
    Het ene moment kan ik er wel om huilen en ben ik het echt helemaal zat!
    Maar het andere moment kan ik ook nog wel lekker genieten van de rust, dat zal met een baby een stuk minder zijn.
    Ben trouwens gisteren gestript, maar dat heeft tot helemaal niets geleid!! Geen 1 harde buik!
    a.s. vrijdag weer terug naar de vk, dan gaan ze het weer proberen. Ben benieuwd!

SaschaH, ik hoop niet dat je nog zo lang moet wachten! Hoe voel je je, al last van gerommel?

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

He wat leuk. Ik was ook al aan het wachten. Gefeliciteerd!!! En wat een grote vent! :)

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nog 17 dagen.. Begin de buik nu toch wel echt zat te worden:D

Deel Deze Pagina