Hoi hoi, Sharon: fijn dat alles goed is met de kleine. Jamie zal wel niet kunnen bevatten dat er geluid uit je buik komt, haha! Sassie, held: goed dat je naar de tandarts bent gegaan en wat fijn dat er geen enge dingen zijn gedaan!!! De pijn is nu wel te doen? Que: gaat het nu goed met de kraamhulp? Geniet van je kleintje! Aszz: alles goed met jou??? En hoe is het met de rest? Hier gaat het goed, bloeddruk was gisteren gelukkig weer goed en ook geen eiwit meer in de urine, dus ben erg opgelucht! Nu het zo zien te houden. Gisteravond op de bank best veel krampen, dacht nog dat het vannacht zou beginnen, maar ze hielden natuurlijk weer op. Dus nog geen kind, maar wel nachtrust Fijne dag, het wordt weer mooi weer!!
Hey meiden, daar ben ik ook weer eens. Sharon, heb je dan ook geen last van gekleurde ruikende afscheiding? Want dat is vaak het teken van infectie. Mara wat je al zegt, die strake spijkerbroek kan de boel ook laten broeien. Ze zeggen eigenlijk ook dat je `s nachts het beste in je blote *** moet liggen om alles te laten ademen Asje, Wat fijn dat alles goed was. En dat je goed geslpaen hebt, want dat is wel veel waard merk ik zelf. Sassie, je hebt de tandarts "overleeft" jihaaa!!! Sorry, ben de rest weer kwijt Hier sinds gister een enorm beurs gevoel boven in mijn buik. De kleine zit steeds op dezelfde plek zich af te duwen. Ik moet zo naar de gyn op controle. Ben weer benieuwd. Ik laat straks wel wat weten.
Bluuggh wij hebben gister een uur gewandeld ( was wel even fijn! ) maar sindsdien hele irritante krampen. Of nou ja krampen, alsof je 50 jaar niet ongesteld bent geweest en dat het nu er aan zit te komen. Voelt erg irritant. Zo even stofzuigen en dweilen, flink schudden met die heupen Wie weet komt hij vandaag, als verjaardagskado voor mijn man.
nou asje, jij bent er vroeg bij vandaag mijn laatste "volle" werk dag. dan donderdag en zaterdag nog een halve en dan lekker thuis tot oktober!! mijn mik (om het netjes te zeggen) is al een stuk opgeknapt. geen afscheiding ofzo... dus denk gewoon door de jeans... mjah, ik werk in een supermarkt waar het nog geen 15 graden is dus niet echt een lekker temperatuurtje om een linnenbroek of rok aan te doen. maar nu gaat het eigenlijk wel weer. mss als ik die broek straks een paar uur aan heb dat het weer terug komt. heb trouwens ook maar wat sudocreme gesmeerd mss dat dat ook geholpen heeft! voor de rest alles rustig... meiden die al vrij hebben: geniet van het mooie weer! en tot vanavond!
Asje, fijn dat je bloeddruk weer goed was! Die van mij is de hele zwangerschap 120/65 geweest ( om en nabij ) en gister was hij wel wat hoger, 120/85. Maar nog steeds niet te hoog, gelukkig.
Vanaf gistermiddag voorweeen gehad tot gisteravond. Nu weer rustig. Begon vorige keer ook rond 37 wkn, maar beviel pas met 41wk.
Hoi allemaal! Voorweeen... vreselijk! heb ze de vorige keer ook gehad en iedere keer de hoop dat het door ging zetten. Uiteindelijk met 40 weken bevallen. Nu is het een stuk rustiger, wel eens harde buiken maar niet vervelend. Sharon, wel even in de gaten houden hoor. Je kan ook een infectie hebben wat geen jeuk geeft maar irriteerd en het soms zelf open maakt. Heb zelf ook vaak last van infecties, ook tijdens de zwangerschap maar heb nog nooit gehoord dat het gevaarlijk kan zijn voor je kindje. Volgens mij is dat een bakerpraatje. Aszz.. een uur lopen! Na 15 minuten verkramt hier alles al! Ik vind er wel een groot verschil zitten in je bloeddruk.. Volgens onze verloskundige gaat je bloeddruk ook wel eens omhoog wanneer je lichaam zich klaarmaakt voor een bevalling.. Wie weet! fijne dag allemaal!
Hoi Meiden, heb echt een verschrikkelijke nacht gehad... Ik lag er om half elf in en werd om kwart over 3 wakker en heb niet meer geslapen tot 8uur. Daarna nog wel in bed gelegen tot 10uur, maar niet echt heel vast geslapen. :x Kiespijn is bijna niet voelbaar meer, alleen als ik er er iets warms of koud langs laat lopen. en voor de rest als ik er op tik. Dus hoop dat het zo blijft tot na de bevalling enz enz. Tandarts was heel relaxed: foto's maken en verdoven enz doen we wel als je bevallen bent en je weer op de been bent. Heb ik me dan druk om gemaakt het hele weekend Sharon, volgens mij heb ik ergens gelezen dat als je een schimmelinfectie heb en je kleintje word geboren, het spruw kan krijgen en dat vervolgens weer bij jou kan overbrengen als je BV gaat geven. Ik heb ook een schimmelinfectie gehad die niet jeukte of afscheiding die heel vies rook, dus zou wel kunnen. Maar indd inlegkruisjes kunnen ook een irriterend gevoel geven. Ik ben overgestapt op een andere en meteen voelde ik al dat het geirriteerd raakte, dus gauw weer terug gegaan. In Belgie kunnen jullie dus langer doorwerken? Maar voor de rest werkt het dan ook hetzelfde als hier in nederland? Dus als je eerder met verlof moet omdat je ziek of bevallen bent, dat je weer eerder moet beginnen en als je later bevalt, de overtijd ook na je verlof eraan mag plakken? Knap hoor zo lang doorwerken! Pff heeel verhaal weer, en ben de rest een beetje vergeten... sorry, maar ben zooo moe. Maar ben bang dat als ik nu ga liggen, dat ik vanavond weer hetzelfde probleem ga krijgen... wilde eigenlijk aan de enveloppen beginnen vandaag, maar heb geeneens zin om op te staan om alles te pakken. Iedereen met een afspraak vandaag: succes!! liefs sassie
Wat je zegt over een schimmelinfectie klopt! Mijn zoontje heeft daardoor ook spruw gekregen, maar ook als je geen klachten hebt kun je toch een infectie hebben en het doorgeven. Beetje jammer! Vanmorgen even aan het poetsen geweest en ik heb nu zo'n last van mijn banden(?) Heb de hele zwangerschap geen last gehad maar als ik nu opsta of moet lopen doet het behoorlijk zeer onder in mijn buik Zolang ik zit heb ik nergens last van, net heelijk 2 uurtjes in de tuin gezeten met een boek maar het is er nog steeds. Herkenbaar? liefs!
Hey Butterfly, is het een beetje een soort spierpijn achtig gevoel? Dat heb ik namelijk wel. Net alsof mn spieren in mn buik moe zijn en het gewicht van Ukkie niet meer kunnen dragen. Soms komt het opzetten en andere momenten heb ik er geen last meer van. Ik heb dus ook zo'n schimmelinfectie gehad zonder dat ik het wist. Ben toen naar de HA gegaan omdat ik op een gegeven moment heel veel afscheiding verloor en dacht ik zal eens laten kijken en toen bleek dat dus. Kreeg ik fijn van die eitjes mee xxx
Het is inderdaad een soort verkramt gevoel in mijn onderbuik, voornamelijk als ik loop of ga staan e.d. Heel vervelend. Ben net voor de zekerheid toch maar even bij de verloskundige geweest, alles is goed verder. Zij dacht aan de banden of dat de baarmoeder/spieren al wat in beweging zijn. Net ook vochtverlies, maar kan ook afscheiding zijn. Voel me erg onrustig en dacht net dat het vandaag wel eens aan kan gaan. Nu is alles weer rustig, geen harde buiken e.d. dus zal wel niks zijn.
Fijn dat het niks was! Wel een rotgevoel he? Ik heb ook last van wat waterige afscheiding. Smerig praatje, maar soms twijfel ik wel even of het geen vruchtwater is. Maarja, het loopt niet continu en het ruikt ook niet zo. Hier net ff onder de douche gesprongen!! Jeetje stond te koken en daarna gaan eten, zweet brak me uit!! Ging ik daarna naar boven om de was op te vouwen, zweet stond onder mn oksels... dus maar ff extra wasje gedaan haha. Bah, voelde me zo vies!! Gaat nog wat worden dit weekend met die zomerse temperaturen! xx sas
zowww dames, daar zijn we weer heerlijk weer!! morgen nog een have dag en zaterdag en dan zijn we klaar! als ik morgen nog steeds last heb van mijn mik toch maar ff langs de huisarts... eigenlijk helemaal geen zin in! ik haat het om met mijn benen wijd voor vreemde mannen te liggen... maarja, wat moet dat moet tis al wel veeeeeel minder dus hopelijk morgen helemaal weg! nu ga ik lekker aan de pringles en filmpje kijken!
Hey meiden. Hier is ons babietje nog steeds in mijn buik! De menstruatiekrampen waar ik een paar dagen last van had zijn helemaal weg en ik voel me inees heel fit hihi. Ik ben de hele dag bezig en in beweging. Ik vind het daarom ook heel onwerkelijk dat ik binnenkort ga bevallen. Ik weet niet of het binnen nu en 21mei nog gaat gebeuren, tenzij de bevalling opeens uit het niets komt aanwaaien. ps; Waar ik wel de laatste tijd steeds vaker last van heb is het volgende.... Ik voel mijn hele baarmoeder dan helemaal strak aanspannen en samentrekken, van boven naar beneden en ik krijg dan een soort drukkend gevoel in mijn keel. Ik heb het dan ook even benauwd. Als ik op zo een moment aan mijn buik zit, dan voelt deze ook heel hard aan (harde buiken). Heeft iemand hier ervaring mee? 3 weken terug vroeg ik in het ziekenhuis ook hiernaar, maar ze zeiden dat het kwam als ik bijvoorbeeld fout lig en dat dan een ader wordt dicht gedrukt. Maar ik heb het nu ook als ik gewoon zit of sta etc.
Good morning dames! ik hoop dat jullie allemaal nog heerlijk liggen te slapen! ik heb vannacht heerlijk geslapen. Jamie heb ik heel de nacht niet gehoord, alleen 2x eruit om te plassen!! voor de rest niets aan het handje, buikje, of mikje ik voel er niets meer van dus ik denk toch een irritatie van de inlegkruisjes... straks maar ff ander soort halen ik probeer deze wel weer een x na de zwangerschap of ik geef ze weg mss dat het door de zwangerschap gewoon extra gevoelig is voor bepaalde stoffen ofzo. ik ben iig blij dat ik niet naar de dokter moet vandaag werken tot 13u en daarna gaan we denk ik lekker met jamie de bossen in ofzo nou dames, slaap lekker uit en geniet van weer een mooie dag! hopelijk zonder al te veel harde buiken, voorweeën en al dat soort dingen
Hier ook weer gewoon opgestaan, jammer.. de baby had wel mogen komen hoor! Stralend, volgens mij zijn dat voorweeen wat jij beschrijft, dat heb ik met mijn zoontje ook heel erg gehad. Zegt alleen niks over het wanneer bevallen. Je zal zien dat als je straks een 'echte' wee krijgt deze best veel lijkt op de voorweeen. Al een poosje niks van Vera gehoord, zou de baby geboren zijn? Fijne dag vandaag, het is hier stralend weer!
Hee meiden, hier een kl#tenacht achter de rug. Beide geen oog dicht gedaan, dat stomme maagzuur ook steeds... En ben wel 6x naar de wc geweest. En toen zo rond 4 kreeg ik rugpijn. Toen wel in slaap gevallen, maar vanochtend nog steeds en niet continu.. Ben dus nu aan het timen. Voorlopig houdt het steeds rond de minuut aan en tussentijd varieert van 5-6 minuten. Heel naar gevoel in mijn rug en billen. Ik heb dus geen idee of dit weeen zijn. Qua pijnlijkheid kan ik het me wel voorstellen, maar locatie. Weet dat er rugweeen zijn, maar ook zo in het begin? Ik heb zo'n gevoel dat ons kindje niet zo lang meer op zich laat wachten. Man is wel naar zijn werk gegaan, maar op de motor zodat hij snel weer naar huis kan en niet afhankelijk is van openbaar vervoer. We zullen zien!
Hey Meiden, Vandaag de 1e dag dat ik me verveel, te bedenken dat ik al vanaf 5 februari thuis ben ivm BI. Vannacht zoals gewoonlijk weer goed geslapen en maar 2x keer eruit om te plassen. Afgelopen dinsdag heb ik een uurtje aan de ecg gelegen omdat ik zoveel harde buiken had al 2 dagen en beurs gevoel in mijn buik. Volgens de vlos al 2 cm en ze verwacht de baby ook wel eerder. Dinsdag as krijg ik nog een groeiecho en daarna afspraak bij de gyn en wellicht hoor ik dan dat ze me willen gaan inleiden volgens de vlos. Moet ik hier blij mee zijn? Maar goed, wat doen we vandaag? Heb werkelijk alles klaar, de tas, de envelopjes geschreven, alles gewassen en gestreken. @Asje spannend hoor, kan best zijn dat het met rugweeen begint. Fijne dag allemaal.