hey, ik heb nu sinds gisteren een drukkend gevoel op mijn borst..soms een flinke steek.niet op mijn borsten maar eronder, rechts. Volgens mij zit daar een long maar heb geen idee.... Heeft iemand hier ook last van? Groetjes Guusje
Herkenbaar! Ik geloof inderdaad dat dat te maken heeft met je longen. Ik had er voor mijn zwangerschap al weleens last van gehad,dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen dat het met de zwangerschap te maken heeft. Wat ik altijd doe als ik het voel is om gewoon even rustig te gaan liggen en te concentreren op je ademhaling!
het kan te maken hebben met een verkeerde ademhaling.. als je weer zoiets hebt moet je diep inademen door je neus en uitademen door je mond en dat langzaam en een paar keer achter elkaar.. probeer het is wellicht helpt het.. en wat saskia zegt even gaan liggen en concentreren op je ademhaling..lekker ontspannen..
heb je dan ook dat je hart sneller gaat kloppen? dat heb ik dus, en meestal alleen als ik net uit bed ben en na een half uur rustig zitten is het over... zal er denk ik ook wel bij horen??