Nog 3 weekjes. wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamavanEL, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Bij mij deed het heel erg zeer, stekende pijn daarbeneden alsof het hoofdje er elk moment uit kon ploppen zeg maar... kon niet meer van de bank afkomen en moest wachten tot het over was.
    Maar sommigen voelen ook helemaal niks of weinig tijdens het indalen.
    Afgelopen zaterdag nog aan de ctg gelegen ivm weinig leven maar alles is gelukkig goed. Vanmiddag weer controle en ik ben erg benieuwd.

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

@mamavan2boys

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan xxx

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Het indalen zet de verloskundige ook op je controle kaart.

Hier heb ik echt 4 dagen last gehad van het indalen dit was met 35,5 week. Kreeg steken in mn liezen en vagina en ongi pijn in mn rug en buik. Bij controle en paar dagen later was ze ingedaald.

Morgen ben ik 37 weken dus het aftellen is begonnen. Ik hoop dat het niet te lang meer duurt want heb niet echt meer dingen te doen.
    Hoe gaat het nu bij jullie?

4. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

May 25, 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden,

Mag ik hier misschien ook meekletsen. Ik lees zoveel herkenbare dingen hier...
    Ik ben gisteren bij de VK geweest. Kindje is nog niet helemaal goed ingedaald :( Ze kon het hoofdje nog omhoog duwen, dus lag niet vast genoeg. Kleine krijgt nog een week de tijd, anders moet ik naar de gyneacoloog om te kijken of er niet een oorzaak voor is (Bijv. te kleine bekkenopening ofzo). Wordt er een oorzaak gevonden, dan wordt het waarschijnlijk een keizersnee. En dat wil ik echt niet!!!! Dus ik ben aan het duimen.... ze doen er zeer van!!!

Dit is mijn eerste kindje. Mijn uitgerekende datum is 8 juni, maar heb zelf altijd wel het vermoeden gehad dat het eerder gaat gebeuren. Dat is namelijk ook een familiekwaaltje bij de vrouwen in onze familie... kindjes dalen pas in tijdens de bevalling die bijna bj iedereen voor de 40 weken was. Dus ik ben benieuwd :)

5. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is er lekker veel geklets en wat spannen allemaal.

Ik heb maandag weer mijn volgende afspraak ben benieuwd.

Als ik op de wc zit dan voelt het echt alsof het kindje heel laag zit echt een raar gevoel alsof het er zo uit valt.

Ik denk daarom dat het ingedaald is.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zo, nu nog 5 weken te gaan.

Volgende week nog 1 controle bij de huis-vk en dan over naar het ziekenhuis. Ik krijg volgende week de verwijzing mee en ze hebben als het goed is al een afspraak gepland.

Ik vind het wel spannend worden nu. Eigenlijk vind ik het echt eng.

Wat nou als je met te weinig ontsluiting in het zh aankomt, sturen ze je dan doodleuk weer naar huis? En wat nou als het tegen de spitstijd loopt, het is al gauw zo'n 30 min. rijden naar het zh.
    En wat nou als het in het weekend is, is er dan ook een gyn etc. aanwezig, mocht het litteken wel dreigen te scheuren?

Ben wel blij als we het eerste gesprek in het ziekenhuis gehad hebben...

Vorige week lag onze knul wel met het hoofd naar beneden, maar heb nu wel weer het idee dat ie nu weer dwars ligt.

7. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Zijn er nog baby's geboren?

Share This Page