We zijn nog niet helemaal uit een meisjesnaam. De naam Noor vind ik heel leuk maar mijn man niet zo. De naam Noa vinden we allebei leuk, maar ik vind het zo jammer dat deze al zo veel voor komt. Welke meisjesnaam vinden jullie het leukste? Misschien heeft iemand nog een ander leuk idee voor een meisjesnaam, wij houden wel van een simpele naam (passend bij bijvoorbeeld Tom, Sem, Job, Thijs).
Floor vind ik ook wel leuk, maar vind Noor leuker. Fleur houd ik niet zo van. Zelfde geldt voor Nora(h).
Noa vind ik een leuke naam,.. Noor daarentegen is helemaal niet mijn smaak. Andere optie: Florine/ Florien?
Absoluut Noa! Het is wel een redelijk populaire naam maar goed..wel een hele mooie,lieve naam. Noor vind ik (persoonlijk) echt verschrikkelijk..
Ik vind Noa het leukst (dochtertje van mijn oudste broer heet zo) maar vind het wel super veel voorkomen...
Noor! Hele leuke, tijdloze naam. Mijn dochter zit bij 4 (!) Noa's in de groep op de creche. En vind de naam ook gewoon minder leuk. Alternatief: Nore? Of: Juul, Tess, Suus, Roos
Noor vind ik de leukste van de twee, maar als jullie Noa allebei leuk vinden, zou ik me er niets van aantrekken dat hij veel voorkomt (ik ken trouwens niemand die Noa heet)! Verder: Saar / Sara Fiene Floor / Flore Fleur Pien Loes Elle Maud Roos / Rosa Eva / Evi / Eefje Ruth
Ik dacht dat het voor een jongen Noah moest zijn ipv Noa (overigens vind ik de naam voor een jongen niet zo leuk).
Noa leuke naam Ons zoontje heet Sem en hij is de enige op de peuterspeelzaal met die naam Ik zou er spijt van hebben gehad als ik de naam niet zo hebben gekozen vanwege de populariteit Succes met jullie keuze