Hoi allemaal, Wij zijn druk op zoek naar een leuke meisjesnaam die bij de naam Justin past..(jongensnaam zijn we trouwens ook nog niet uit)! Voorwaarde is wel (ivm vernoemen) dat de naam qua letters uit de volgende namen komt: Jacoba Gerda of Jacobine Gerdine Alvast bedankt voor jullie reacties. Groeten
ik vind danine (uitspraak danien) mooi, of jinne, (uitspraak sjinne) of janne voor de rest kan ik niet veel meer bedenken als wat hierboven staat. succes!
Effe zoeken en dit vond ik met die letters: Jacob Cobe (Kobe) Boa Jaan Daan Obe Jan Jana Ine Nadine Anne Nina Noa Anna Ode Ada Janne Joce (Joke) Cien (Sien) Ida
Janine Robine Robin Robijn Cindie Jenna Jadi Jari Bodi Carine / Carin Indi Jindee Erna Joanne Nica Daniec Ariane / Arianne Rianne Bodine
Hoi hoi, Super bedankt voor de namen, ik vind er al heel veel leuke tussen zitten, maar als jullie er nog meer weten graag!!!! Mn man en ik hebben namelijk een hele verschillende smaak. Zal gelijk proberen het topic te wijzigen in jongens / meisjesnaam, want voor de jongensnaam moeten we iets halen uit Mattinus! Had zelf al Milan bedacht, vind ik ook erg leuk, alleen er worden al zoveel jongetjes geboren hier die zo heten. Dus meisje: Jacoba Gerda of Jacobine Gerdine en jongen: Mattinus Ben erg blij met jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ps: de namen klinken misschien heel suffig, maar we willen er gewoon een leuke moderne naam uit halen, en daardoor toch een beetje vernoemen!) Groetjes
Jacobine:Jacqueline dezelfde betekenis! Gerdine: variant van Geraldine en andere namen: Deena, Dina, Dyna, Geralda, Geraldeen, Geraldene, Geraldina, Geralyn, Geralynn, Geralynne, Gerdene, Gerdine, Geri, Gerianna, Gerianne, Gerilynn, Gerri, Gerrilyn, Gerroldine, Gerry, Giralda, Jeraldeen, Jeraldene, Jeraldine, Jeralee, Jere, Jeri, Jerilene....
Meisjes: -Jada (kun je ook uitspreken als Djeeda) -Gerine (past alleen niet echt bij Justin) -Bien(a) Jongens: -Matti/Matty (Kan op ook z'n Engels uitgesproken worden) -Manuel
Mathis! Even opgezocht: Mathis is een Franse jongensnaam. De betekenis van de naam is `geschenk van God`. Of op zijn Nederlands Matthijs..
Jacobine Gerdine --> Janine Janine is een Engelse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `God is verzoenend`.
He meiden, Superbedankt voor de reacties! Ik heet zelf Janine, dus dat is geen optie! Mijn neefje heet Matthias, dus ik wil ook niet iets wat daar heel erg op lijkt. Ik heb al wel een heleboel leuke namen gezien, en daar ga ik een lijstje van opstellen, waar mn man uit kan kiezen! Ga vooral nog even door met namen! Groetjes