Hoi , eindelijk over 4 dagen kan ik testen! sinds een dag een dag of 3 was ik zooo misselijk (nu niet) en ben opeens ziek , heb krampen in mn benen? (vaag) en krijf griep ,of het zit in mn hoofd haha.... maar over 4 daagjes ,pff dat duurt zo lang haha.. ik heb een test al gehaald...en mn handen jeuken ,maar ik w8 rustig af.
Ik tel de minuten af hahahaha zo erg is het hier, heb me ook niet meer kunnen inhouden en steeds getest, helaas wel negatief. Ach ja, ik verw8 niks. maar doe toch zoooo stom door in spanning te zitten haha
Nee heb wel getest in de morgen. Zou het ook doen als ik jou was, geeft toch iets meer zekerheid geloof ik.
Echt spannend zeg. Ik kan pas over 5 dagen testen. Mijn zus zei net aan de telefoon waarom probeer je nu geen testje te doen, maar dat doe ik maar niet. Allemaal sucses
er is al een topic over dit onderwerp geopend, misschien gezellie voor jullie om erbij te komen? Het heet: zucht...die twee weken wachten na je eisprong... Liefsssssss
Hier nog 1 dag.. Maar mijn vriend wil wachten met testen..want misschien komt er de ongi toch nog wel..dus hij had het over volgende week vrijdag...GRRRR... ik zal nog eens met hem rond de tafel gaan haha..want zolang kan ik niet wachten
Omdat het nog veel te vroeg is. Ik kan officieel pas over 5 dagen testen. En de kans dat ie nu negatief is is best groot omdat het nog veel te vroeg is.
Hmmm, hier nog 10 dagen wachten Schiet niet op de tijd. Ik heb me voorgenomen om 1 dag voor NOD te testen. Heb zelfs mijn vriend de testen laten verstoppen voor het geval ik er niet vanaf kan blijven . Succes iedereen!