Ik koop denk pas een test als ik overtijd ben anders doe ik m ervoor al dat weet ik zeker. Nou meiden ik hoop dat we snel zwanger mogen worden of misschien al zijn
Nog even en dan weet ik het... heb wel nog steeds last van ongi gevoel heel iritant,en hartkloppingen..... ik w8 af.
nou ik ook dom dom dom weer een test gedaan dik en vet negatief.. voelde me de hele maand zwanger nu dat de nod in de buurt komt is heel dat gevoel verdwenen ik ben zo bang dat ronde 12 binnekort begint pfff
Hoi Nhene, Ja erg he je lichaam kan je zo voor de gek houden! maar je bent nog niet overtijd dus je hebt nog heeeel veeel kans succes!
Nog 1 dag te gaan..... maar heb nog steeds last van die ongi gevoel met krampen al nu wat 3 of 4 dagen lang! en ik elke keer in mn onderbroekje kijken maar ik zie niks. nou nog ff wachten!
Misschien is dat ook een goede reden volgende keer gewoon je NOD af te wachten? Misschien ben je wel gewoon zwanger maar heb je nog niet genoeg HCG en ga je je voor niks zo zitten kwellen. (Goed bedoeld uiteraard!)
Ik heb afgelopen vrijdag getest, negatief natuurlijk. Kan vanaf vandaag testen, maar durf niet meer zo goed. Ben een beetje bang voor een teleurstelling. Ben ook nog niet ongi en voel het ook nog niet aankomen. Is het altijd verstandig om met ochtendurine te testen of zou het ook nu kunnen?
je bent overtijd ,dus je kan natuurlijk testen! gwoon doen meid ,ja begrijpelijk de grote teleurstelling.. zodra je zwanger bent maaktje lichaam hcg aan ,ze zeggen het beste is met ochtendurine.. testen meid! succes!
Ik ging net naar de keukenla... en keek naar DE ZWANGERSCHAPTEST... zal ik testen of niet? zal ik wachten of niet? wat moet ik doen hahaha... word helemaal gek..... zit mn plas expres op te houden..... zal ik?
Doen doen doen! Hoop voor jou dat het positief is! Ik heb vanmorgen getest helaas negatief! Zal voor je duimen meis!
Haha! Ik herken het gevoel.... Zou zo leuk zijn he om nu zwanger te zijn. Ik ga voor iedereen duimen!