Weetje ik ga mn plas gewoon extra ff inhouden , dan doe ik een test! haha alhoewel ik 4 dagen last heb van ongi-krampen en pijnelijk borsten! egt iritant ...ach ja we zien wel he
Ik heb net test gedaan, negatief! Zucht, laat de duivels nu maar komen dan. En jij? Hou je het nog vol, je moet een keer plassen natuurlijk .
Ik teste 4 dagen voordat ik ongi moest worden! Veel te vreog maar hij was wel posi Doe maar een test hihi nou word ik nieuwschierig
Hoi , ik heb net getest NEGATIEF! ach dan zijn die krampen en borstpijn van mn ongi denk ik... laat die ongi maar komen. jammer nonja...houd de moed erin! groetjes sha
Ik mag op dit moment ook nog 4 dagen wachten! Echt spannend, heb ergens het idee dat het weleens raak zou kunnen zijn namelijk..
ik had nog niet eens door dat ik overtijd was! Ik was al 3 dagen over tijd, toen ik het door had! En op 7 dagen deed ik een test en die was negatief. Morgen gyné.. Ben wel bang, wat als mijn cyclus gewoon zo lang is?
hallo, ik hebnog 5 dagen te gaan. In juni een miskraam gehad, maar toen had ik ook drie dag te vroeg getest en positief. ben wel snel draaierig en misselijk, maar ja de griep heerst ook heel sterk he. groetjes Gaby
Waarom moet je meteen naar de gyn dan? Komt veel vaker voor dat iemand een paar keer of soms ook 1 keer meer dan een week overtijd is. Ik was zelf ook een week overtijd en werd toch ongi. Testen waren negatief en ik was altijd regelmatig. Je moet je echt niet te druk maken hoor, als je cyclus echt heel erg van slag is dan zou je altijd nog ovulatie-testen kunnen proberen... Wanneer ben je trouwens gestopt met de pil? Succes en niet te druk maken he
Hier nog 6 dagen te gaan...denk dat ik aankomend weekend een testje doe, niet eerder. Als ik terug denk aan de vorige maand...had wel 5 testen gedaan in één week en uiteindelijk tóch ongi. Tip van Jeanine: Laat je vriend/man de testen verstoppen om verleiding te voorkomen. En dan niet stiekem een test gaan kopen he?
Omdat ik die afspraak al gemaakt had voor een gewone controle, en het zou dom zijn om het dan niet ineens te laten controleren. En een week? Ik ben wel al 16 dagen overtijd vandaag (de dag dat ik naar de gyné ging!). Dat is al meer dan 2 weken, dat noem ik niet meer zo normaal.
Hoi iedereen! Nou ik ben nog steeds niet ongi (verwacht het wel) heb megabuikpijn sinds gister ff heftig maar ik zag niks in mn onderbroekje ..pff dat gewacht haha.... hoe gaat het met de dames hier?
hey dames wachten is moeilijk idd, maar gewoon je NOD afwachten en als je dan neg hebt dan bijv twee dagen erna testen denk ik... missch iets mafs,,,heb dan wel de griep heel lang gehad, ben nu een weekje beter en gisteren kreeg ik opeens een uur lang over heel mn lijf ontzettende jeuk en daarbij, ik heb bijna nooit last van puistjes...nu heb ik er 3 op mn kin, een langs mn neus, op mn voorhoofd een paar en...nooit gehad...achter mn oor.. we zitten nu in ronde 4 dus...zou dat nog ontpillen zijn (sinds twee maanden heb ik verslavingen zoals eerst andijviestamppot en nu kan ik de pannen tomatensoep niet aanslepen of zijn dit tekenen van zwangerschap? mn borsten zijn wel gegroeid, maar ik ben ook van 54 naar 56 kilo gegaan,,, aan alles twijfel je he? gekke symptomen,,, x