Hoi dames, Nog steeds geen ongi te bekennen ,maar wat ik wel zag was (sorry voor de details) 2 drup bruin slijm en dat was het , heb nu al 5 dagen last van buik krampen soms hevig en soms niks... wacht nog 3 dagen..
ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar meer dat je je misschien zorgen maakt terwijl t misschien niet nodig is Opzich zijn er meer mensen die 2 of meer weken overtijd zijn als ze aan het ontpillen zijn. Maar als je toch naar de gyn gaat dan kan het niet kwaad het na te laten kijken! Sterkte
Ik weet het wel, en sorry dat ik zo reageerde! Hij zag niets en alles was in orde maar ik weet toch graag waar ik sta. Het was even balen! Vandaag liet ik bloed trekken (ook gewoon om op alle antistoffen te controleren enzo), morgen weet ik het, toch zenuwachtig. Is het dan normaal dat pas vanaf een paar dagen voor mijn NOD pijnlijke borsten kreeg, witverlies, etc.? En dan daarvoor helemaal niets, ook niet bij mijn vorige NOD's.
Hoi dames, Het is vanacht doorgebroken ben ongi! hopelijk duurt mn ongi langer dan vorig keer! veel succes met zwanger worden! groetjes
Heb jij een positieve test gehad? Dat is dan best hoopvol toch... en daarna negatief? Hoeveel dagen zat er tussen en beiden van hetzelfde merk?
ik ben al zolang ik me kan herinneren elke 28 dagen ongi. nu heb ik 1 dag voor NOD getest NEGATIEF, op NOD POSITIEF (maar deze streep verdween) een paar uur later wederom (omdat ik het raar vond dat die streep verdween) NEGATIEF, later een ander merk NEGATIEF en vanmorgen met ochtendurine wederom NEGATIEF. dus echt hoopvol is hetniet meer
Ik weet niet of er meer dames zijn maar ik doe altijd eerst een 'gewone' test (als ik twijfel) en daarna een CB digitaal en het gekke is dat ik voor een 'gewone' lang niet zo zenuwachtig ben als voor een digitale. Een digitale is gelijk zo direct; 'zwanger' of 'niet zwanger', en ben altijd doodnerveus om de uitslag af te lezen haha. Bij een gewone moet je meestal even goed zoeken naar een 2e streepje...
Haha, herkenbaar! Ik ben heel benieuwd naar die zwanger/niet zwanger, maar durf het niet. Het is zo definitief hihi!
Ik heb paar maanden geleden het woordje 'zwanger' mogen zien en ik kan je vertellen dat is echt een onbeschrijfelijk gevoel! Kijk maar in mijn album...
ik weet wel dat wanneer ik een streepje zie, ik meteen de volgende dag een digitale doe en niet dat gefrot met streepje of niet...gewoon duidelijkheid!
Shit zeg... das balen Maar geen bloed geeft moed meid, je weet nooit! Misschien toch te vroeg. Sommigen vrouwen maken niet zo snel en niet zo vroeg hcg aan.
Heb ff gekeken en jaaaa lijkt me ook een ontzettend mooi moment Maar NIET ZWANGER staat dan ook weer zo definitief... eerst een streep en dan misschien een cb digitaal erachter aan inderdaad!
haha ja tis wel definitief, maar wel duidelijk En uiteindelijk is dát wat we juist allemaal willen..ook al is het een beetje eng..