Dinsdagmiddag is t zover, ik ga weer naaldjes in mijn oren laten zetten. Ongeveer 4jaar terug ben ik hartstikke veel afgevallen met de acupunctuur maar toen ben ik een beetje te ver doorgeschoten (ging te lang door, nam geen stopweken fout dus) Nu ben ik van plan me netjes aan de regels te houden, aldus 2weken naaldjes en dieet, 1 week normaal eten en dan weer van voor af aan, en dat gaat zeker lukken want nu is t niet alleen meer mezelf maar mijn manneke is er ook om voor te zorgen dus moet wel op de been blijven. Er moet ongeveer 25kilo af, dus heb nog een lange weg te gaan, maar ben er helemaal klaar mee de kilo's worden nu echt vervelend, en aangezien er een hernia in mijn rug geconstateerd is, is overgewicht helemaal funest voor mij (bovenop de "normale" gezondheidsredenen) dus nog een extra motivatie. Nouja, ik dacht ik deel t even met jullie...want vind het toch best wel spannend en moeilijk! liefs Sarina
Heej sientje Veel succes met afvallen!! Nooit geweten dat dat met acupunctuur ook kon? Toch maar ns informeren.. er moet bij mij ook een beetje af....
Hallo Vriendin van mijn doet het ook,en zijn is ook 20 kilo afgevallen. Ik vind het alleen wel erg prijzig!!!!!! SUCCES Ally
Wordt dat vergoed (deels misschien) door je ziektekostenverzekeraar? Ik heb het duurste aanvallende pakket dus je zou zeggen dat er wel iets tegenover mag staan. Goed hoor en spannend Sientje. Succes! Mirre
Succes ermee! Hoop dat je snel resultaat zal zien! Ben trouwens ook wel benieuwd wat dat kost, na mijn bevalling wil ik ook graag wat kilootjes kwijt, voor als ik straks ga trouwen. groetjes
Hee Sientje klinkt goed!! In ieder geval heel veel succes!!! Is dat dieet een beetje vol te houden? Want ik moet na de bevalling ook zoiets (of meer) afvallen en ben druk op zoek naar een goede methode!
Dat wil ik ook straks!! Heeft dat nog een speciale naam? Schrijft degene die accupunctuur doet ook het dieet voor of is dat weer apart? Groetjes, Cat
Ik heb het ook een keer gedaan ben er toen 10 kilo mee afgevallen en nooit meer al die kilo's bijgekomen. Ja nu komen ze maar dat heeft natuurlijk een andere reden
hey wat goed ik wens je veel succes!!ik ben net vandaag begonnen met het sonja bakker dieet en ben benieuwd wat ik af ga vallen!!succes!!! liefs
Dankjullie wel heerlijk die steun zal ik best af en toe nodig hebben!! Even de vragen beantwoorden.. Ik ga naar Loyer in Lichtenvoorde, hoeveel hij vraagt moet je even van me tegoed houden, als ik morgen ben geweest zal ik t zeggen maar dacht iets van 18euries ofzo.. (is echt de goedkoopste in de regio!) Het dieet is superstreng maar wel te doen, zeker omdat je vrij snel resultaat ziet!!! en dat motiveert. dus je moet er echt wel achterstaan, maar ik heb t ook al eens zonder de naaldjes geprobeerd (voor iedereen die nu zegt, Jaaaaa...maar dat werkt ook als je dat dieet zo doet) en dat kon ik echt niet volhouden... Het is vrij eenzijdig en simpel, zoveel groenten(muv bruine bonen ed),fruit (muv bananen)magere yoghurt, drink bouillon (opkikkertjes) en light dranken (optimel en optimel yoghurt) als je maar wilt eten op een dag. Dat doe je dan 2 weken en de laatste 4dagen begin je weer een beetje meer te eten, biefstukje,tauge etc. maar dat staat allemaal precies beschreven, na 2 weken haal je zelf de naaldjes uit je oor en dan ga je minimaal 1 week "normaal' eten, dit om de spijsvertering niet om zeep te helpen, en als je dan nog meer af wilt vallen zet je na die week weer naaldjes net zo lang tot je je streefgewicht bereikt hebt.. Mijn vriendin en ik hebben het 4 jaar terug samen gedaan ik was iets van 22kg kwijt en zij 15kg en bij haar is t er nooit meer aangekomen ze laste iedere maandag een dieetdag in, en at dan een dagje volgens dieet, en ze blijft slank.
Oja, volgens mij wordt t wel vergoedt maar ik heb t eigenlijk nooit gedaan, doordat het bedrag niet echt mega is, maar ook dat zal ik wel even bij Loyer checken. Je hebt inderdaad acupuncturisten die zijn veel duurder, maar eerlijk is eerlijk vind Loyer ook een hork van een vent, effe naaldjes erin dieet mee en DOEI!!! en dat zal bij een ander zeker niet zo zijn, maar goed mij gaat t enkel en alleen om t resultaat dus die Hork neem ik maar voor lief.
Acupunctuur is geweldig. Als ik last heb van mijn longen heb ik maar 3 behandelingen nodig om weer goed te kunnen ademen, en dat terwijl je van de HA wellicht een zware kuur voorgeschreven zou krijgen. Bij mij wordt het tot nu toe allemaal vergoed. Ik heb wel door mijn HA een verwijzing laten schrijven voor acupunctuur en die ook naar mijn verzekeraar opgestuurd. Veel succes met afvallen via acupunctuur, ik wist niet dat dat ook kon ! Zie je maar weer wat een wonder acupunctuur eigenlijk is ! Groetjes, Nikki F