heey meiden nog iets meer dan 4 weken tot de uitgerekende datum ga nu wel merken dat ik toch wel begin na te denken over de bevalling enzo je leest zoveel verschil in alles,.. ben ook zo benieuwd hoe onze kleine man eruit ziet en hoe het straks allemaal gaat verlopen ik heb gekozen om in het ziekenhuis te bevallen maar dat is nog 20 min rijden daar zie ik best wel tegenop pff spannend! wel al bezig met de vluchttas enzo kan maar alvast klaar staan zou ik zeggen Wie nog meer de laatste weekjes? xx
Jah ik mag ook zo goed als meedoen....banner loopt 2 dagen voor. Maar idd het is nu wel een beetje wachten tot je de kleine in het echt mag zien! Hier heb ik een goede zw gehad, tot vorige week de klachten van hoge bloeddruk op kwamen zetten. Al een paar keer ctg gehad en controle op eiwitten en bloed, maar gelukkig mag ik nog elke keer weer naar huis. Ook de vluchttas hebben we van het weekend maar ingepakt, want stel dat ik onverwacht zou moeten blijven dan heb ik het in ieder geval ingepakt en ben ik niet afhankelijk van mn vriend . Over de bevalling denk ik niet te veel na, bij iedereen is het toch anders, dus ik wacht wel gewoon af. Wat ik wel merk is dat lopen zwaarder wordt, steeds meer moe ben, en het slapen steeds slechter gaat.....maar jah dat zijn de laatste loodjes zullen we maar zeggen...
ow balen zeg maar tot nu toe geen eiwit gevonden? hopen dat het nog even goed blijft gaan.. hier ook een makkelijke zwangerschap en sinds ik verlof heb slaap ik meer dan ooit! s 'nachts vaak wakker maar s 'morgens val ik dan gewoon nog even lekker in slaap tot 12 uur vlucht koffer is ook zo goed als klaar hier ik heb liever te vroeg dan te laat klaar staan
Jah er is een spoortje gevonden, maar gelukkig nog niet genoeg om me daar te houden.....zit er ook niet op te wachten om in het ziekenhuis te liggen, dan gaan de dagen nog langzamer . Ohw wat lekker zeg dat je zo goed kan slapen, in ieder geval je uren kan halen. Ik wordt midden in de nacht wakker van pijn aan mn heupen, en dan is terug in slaap vallen heeeel moeilijk. En als mijn vriend rond een uurtje of 6 opstaat, dan lig ik vaak vanaf dan wakker en kan ik helemaal niet meer slapen. s'middags een dutje probeer ik wel te doen maar vaak is dat max een half uurtje, of iemand belt me wakker of er staat iemand voor de deur....alsof het me nog niet echt gegunt wordt......zet nu wel voortaan de telefoon uit als ik denk in slaap te vallen hahaha.
Ik ben ook aan het aftellen. Ben vooral ook erg nieuwsgierig! Hebben jullie al verlof? Ik vanaf volgende week. Verder wel alles klaar staan, dus we zijn er verder klaar voor! Hoop wel dat ik de 38/39 wk gewoon haal.
Hier nog iemand!! Heb het idee dat de kleine meid eerder komt, en nu bleek ze gister bij echo ook een week voor te liggen.. Zo lang ze maar wacht tot de 37 week daarna mag het van mij wel. Laatste weken zijn vreselijk. Ik heb zoveel pijn aan m'n buikwand, en helaas begint de strea nu ook te komen. M'n huid heeft dus z'n top bereikt Geen verlof trouwens, zit sowieso thuis (thank god!) O, en hier vlucht tas ook al poosje klaar staan, zelfs al paar keer aangepast
haha angel ik ken het helemaal hier ook lig je net staat er weer iemand voor de deur! dus zodra ik ga liggen telefoon op zijnminst uit hoor ander word ik gek! die deur laat ik gewoon dicht hadden ze maar moeten bellen van te voren maar wel vervelend dat je niet meer kan slapen als je vriend eruit gaat. als de mijne eruit gaat ga ik snel plassen en wat drinken en weer terug dan slaap ik gewoon nog een uur of 4 hihi hopen dat die eiwitten weg blijven van het ziekenhuis word je indd niet vrolijk! hier wel al verlof hoor nu ander halve week en merk dat ik dit echt nodig heb.. dan merk je pas wat je weken daarvoor teveel gedaan hebt.... ben nogal eigenwijs en heb meer gedaan dat eigenlijk goed was.. maar ik had zoiets als het gaat dan gaat het hier al striae vanaf een week of 22 begon op mijn rug en trok door naar voor maar tis niet heel erg ben wel een zebra maar zie ergere buiken voorbij komen haha heb je veel last van striae mamasamm iedereen zegt ja je moet wel smeren maar dit werkt echt niet hoor! lilou jij bent net iets voor haha ik maandag officieel 36 weken haha vind je het spannend?
Je kunt niks doen tegen striae Ik scheurde bij de eerst compleet uit mijn vel. Helaas pindakaas Morgen 36 weken ja Ik vind dat de tijd voorbij is gevlogen!! Ik heb niet het gevoel dat het elk moment kan beginnen. Een tijd geleden was ik er sterk van overtuigd dat de kleine vroeg zou komen. Maar nu denk ik dat ik de 40 weken nog wel eens zou kunnen halen. Je weet het nooit. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Spannend is het zeker!! Ik slaap nog steeds goed gelukkig. En deze zwangerschap ook geen kwalen. Wat dat betreft vind ik zwanger zijn heerlijk. Maar de buik wordt wel zwaar! Vandaag veel gelopen en af en toe voelt het alsof het hoofd al tussen mijn benen hangt hahaha. Dinsdag was de baby nog niet ingedaald. misschien nu wel??? Vluchtkoffer heb ik al een tijdje klaarstaan. Ik hoop dat ik het niet nodig zal hebben. Ik wil graag weer thuis bevallen.
ik zeg maar zo het is voor een goed doel hahah!! hier ook het gevoel dat de kleine eerder komt totaal niet het gevoel dat ikde 40 weken ga halen maar de tijd zal het leren.. lekker dat je goed slaapt zeg! kleine is wel al in gedaald maar over die bal waar iedereen het over heeft heb ik geen last van van van uitpuilende handen/ voeten weet ik het wat het is maar dat vind ik toch wel heel pijnlijk! en me ribben zullen het fijn vinden als de kleine geboren is hahah je weet maar nooit misschien bij de volgende controle wel ingedaald ik hoop het voor je! ligt de kleine wel met het hoofd naar beneden?
Ja, gelukkig wel met het hoofd naar beneden. Zolang dat zo blijft, maak ik me niet druk. Bij de tweede was het hoofd ook niet (meer) ingedaald toen mijn vliezen braken. De kans dat het bij deze weer net zo gaat, is groot. Kan geen kwaad. Maar voor mijn ribben zou het prettiger zijn Maar sinds vanmiddag dus het gevoel dat de baby lager ligt. Dinsdag weer op controle. We zullen zien Inderdaad voor een goed doel. En na verloop van tijd zie je de striemen niet En zo wel? Gewoon lak aan hebben en je mammabuik showen in een bikini
Ook hiere en afteller.. Gezien de tijd die we erover gedaan hebben om zwanger te raken en de mk-en stellen die laatste weekjes niks voor.. Maar voor m,n gevoel pffff... Hier met26 weken bijna vroeggeboorte gehad maar gelukkig bleef de kleine meid nog even zitten
Hier ligt de kleine al heel wat weekjes ingedaald, maar nog altijd niet vast. Maar toch kan ik haar ook nog heerlijk bovenin m'n buik voelen. Nu heeft mevrouw ook hele lange benen blijkt. Gelukkig is het geen schopper, maar meer een echte draaikont. M'n eerste zwangerschap ben ik zonder striemen op m'n buik gekomen. Op een of andere manier zijn mijn bovenbenen er toen aan gegaan. De tweede zwangerschap was met 23 week afgebroken, dus nog niet zo'n grote buik. Maar nu.. Boven m'n navel zit een flinke scheur en nu zag ik gister ook ineens aan de zijkant van m'n buik. Ik weet het hoord erbij, en ik accepteer ze ook. Staan voor m'n kids , maar toch wel jammer dat het nu op het laatst nog even komt opzetten. En als ik voel hoe m'n buik aan het rekken is komen er nog wel meer bij Hebben jullie alles al helemaal klaar? Hier zijn nog wat kleine dingetjes, zo moeten de gordijnen nog op de babykamer opgehangen worden, plintjes moeten nog geplakt worden, en ik was begonnen aan babykleertjes ed wassen, maar nu heeft de wasmachine het begeven...
Hier zijn de striemen bij de eerste pas opgekomen tijdens de bevalling helaas.. Maar ach.. Als dat t ergste is. Ukkie ligt hier al vanaf 26 weken met der hoofd naar beneden maar ook nog niet vast maar heb van de gyn begrepen dat dat bij een derde zwangerschap vaak pas vlak voor of zelfs tijdens de bevalling gebeurd.
Wat heb je een heftige tijd achter de rug logan! Maar gelukkig zit ze er nog en de 37 weken zijn vlakbij!! Inderdaad, bij een derde, vierde etc. daalt het kindje later in. Ja, striemen zijn niet mooi en het is zeker balen als ze pas op het laatst ineens komen. Dat ze ook nooit compleet verdwijnen is ook iets waar je even aan moet wennen. Maar ze worden lichter en onopvallender dus ach. Er zijn ergere dingen toch? Hier is alles zo goed als klaar MamaSamm. Willen jullie thuis of in het zkh bevallen?
Ik mag gelukkig afkloppen dat ik nog geen straie heb.....maar hoor idd dat dat nog wel zou kunnen....laten we hopen van niet Wij hebben alles af behalve de box, moet nog een klein stukje geverfd worden, maar als goed is gaat mn vriend dat vandaag doen! Ook de intake met de kraamzorg is al geweest, dus verder zijn we dr helemaal klaar voor. Heb ook het idee dat ik de 40 weken niet ga uitlopen.....maar volgens mij hebben de meeste dat gevoel wel. Vroeg me wel af, heb sinds een dag of 3 het gevoel of ik van ondere helemaal bont en blauw ben, en kan dan ook soms heel moeilijk lopen(doet in ieder geval echt pijn). Weten jullie of dit te maken heeft met indaling of dat dat banden zijn?
Ik denk dat veel vrouwen graag bevallen zodra het kan. Maar ik denk dat je, zeker bij een eerste, toch wel van de 40 weken uit moet gaan. Dat bont en blauw gevoel ken ik alleen van na de bevalling Maar het is normaal als het daar beneden wat opgezwollen is. Als het kind ingedaald is, kun je soms ook wat moeilijker lopen. De box staat hier nog niet. Maar dat heeft geen haast. Doen wij misschien pas na de bevalling.
@lilou: inderdaad eerst een lange weg in de MMM maar idd we zijn er bijna hahaha Bont en blauw ken ik wel hahaha. Heb 2 gekneusde ribben van het getrappel van de kleine meid. Ook kan het beurse gevoel onderin inderdaad komen van het indalen en dat de kleine omlaag gaat. Hier alles al klaar. Zijn en spoed achterbgaan zetten na de weeen met 26 weken maar gelukkig zit ze er nog
Ik begin ook bijna aan de laatste 4 weken! Tot nu toe een prima zwangerschap al ben ik nu wel snel moe. De baby is ook goed ingedaald en ligt al behoorlijk vast in mijn bekken. Gelukkig heb ik er niet te veel last van al is lang wandelen niet meer zo'n goed idee. Aanstaande donderdag begint ook eindelijk mijn verlof, ik kijk er wel naar uit dat ik tussendoor wat vaker even kan gaan liggen!!
Ik heb met 34 weken al verlof opgenomen. Gisteren een flink stuk gelopen en ik was toch wel erg blij dat ik de afgelopen weken niet meer heb gewerkt! Ik ben zo snel buiten adem!