nog 4 weekjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikkiee, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Haha allemaal op de wachtbank.
    Hier ook voornamelijk bankhangen, heb ook weinig energie. Soms begint m'n dag wel heel opgewekt, maar even zitten en ik zak in.
    Gister wel eindelijk echt heerlijk geslapen, en het gerommel is minder geworden.
    Zitten nog wel paar flinke krampen/weeen bij, maar zolang ze niet aanhouden maak ik me niet druk.

2. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo goed als inderdaad ;) Ik heb twee totaal verschillende maar prima bevallingen gehad. De eerste thuis, de tweede in het ziekenhuis. Geen complicaties of zo. Ik hoop dus dat deze vergelijkbaar wordt en dan weer iets sneller.
    Ik snap heel goed dat hoe dichterbij hoe spannender/enger. Hebben we allemaal wel denk ik! Maar vooral bij de eerste overviel het gevoel me vaak van: ja, maar het moet er ook uit :$ Maar gewoon over je heen laten komen en bij elke wee denken: elke wee brengt me dichter bij mijn kleine wonder. Gaat helemaal goedkomen ;)

Haha, hellen, ik hoopte daarom dat het vandaag zou gebeuren. Ik was de hele dag alleen. De rest van de week niet. Was heel makkelijk geweest ja. Maar goed. Back-up kan er redelijk snel zijn.
    Ik baal een klein beetje van de vakantie volgende week. Ik zou niet net voor het weekend willen bevallen en de hele vakantie met kraamhulp 'opgescheept' willen zitten... Maar helaas hebben we het niet voor het zeggen.

3. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook het meeste bank hangen! Wat ben ik toch gesloopt zeg
    kom s nachts ook gewoon niet in slaap. En heb weinig gehoeefte aan visite gaat toch allemaal red je het nog komt hij al blablabla hou je mond maar hahaha

hier dus nog geen baby ben benieuwd maar de rest.. vandaaf maar is een dagje strijken daar worden we ook blij van :(

5. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Visite heb ik ook geen behoefte aan nee. En telkens op het schoolplein die blikken en vragen: "Is het er nog niet?!"
    Vandaag de opmerking gekregen dat het wel een olifantendracht lijkt?! En bedankt ;) Als het voor buitenstaanders al zo lang lijkt te duren, hoe moet het dan wel niet voor mij zijn??????

Maar ja, nog hooguit 2 weken...

6. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    hier ook nog niks.... wachten af.... bleh..

7. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Nou, ik hoop dat ik straks als eerste te kunnen melden dat ik ben bevallen.
    Ik moest vanmorgen op controle en kon meteen blijven. Nu een ballon geplaatst en hopelijk zit ik dan vandaag of morgen op de 2 cm. Had van mezelf 1cm.
    En dan kunnen ze daarna gaan inleiden....dus hopelijk mogen we morgen ons mannetje gaan zien!!

Spannend!!!!!!

8. Chris86

Chris86 Actief lid

Jun 21, 2013
    111
    0
    0
    z-limburg

Ey spannend zeg!!
    Heel veel succes.

hier al vanaf 3 uur vannacht op met buikkrampen en steken in de rug.
    veel harde buiken gehad verder niks opgeschoten haha.

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wat spannend Angel!!
    Voor jou is het nu dus echt begonnen!

Hier net weer terug van controle, alles leek prima. Kleine ligt eindelijk vast. Maar leek er wel op dat ze met haar rug naar achteren is gaan liggen. Het zal :p Verder nog een aantal krampen op een dag. En lopen is ook niet zown pretje. Volgens mij als ik dag in dag uit kilometers zou lopen heb ik de kleine meid deze week nog in m'n armen, maar ik doe maar mooi rustig aan.
    Ondertussen worden de mensen om ons heen inderdaad weer aardig ongeduldig. Pff vreselijk al die vragen of de kleine al komt..

10. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Angel wat spannend!!! Wat is de reden dat ze nu al gaan inleiden als ik mag vragen?

11. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Hier heel de dag op en aan weeën. Ben het spuug zat!!! Morgen even goed gesprek aan gaan met de gyn

12. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Ik loop al een paar weken met klachten van hoge bloeddruk, en ze vonden dat het nu wel tijd werd om er eens wat aan te doen. Dus vandaar

13. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    spannend angel ik lees in spanning mee hoe het gaat!
    hier net weer wat krampen en alleen met de kinderen(zijn lekker dwars vandaag) iets wat ik liever anders zie, maar ja.

14. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    kids hebben vanaf de 24ste vakantie hier geloof ik! dus grote kans dat ik natuurlijk dan beval.

heb alleen die dinsdag dan een probleem maar ach we zien het wel...

15. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL

Spannend zeg!! Alvast heel veel succes!!! We wachten in spanning af op jouw goede nieuws :)

Ik heb niet het idee dat er hier snel iets gaat gebeuren. Wel een paar keer gerommel, maar dat neem ik al niet meer serieus.
    De andere 2 zijn spontaan begonnen. Dus misschien nu ook wel weer.

Vandaag 38+4. Bij mijn dochter braken toen de vliezen in de avond. Even spannend dus. Maar ik kan er maar beter niet teveel aan denken. Hoe groot is de kans dat het weer net zo zal gaan met hetzelfde aantal weken en dagen? :p

Oo, balen hellen!! Of zou je juist wel in de vakantie willen bevallen? Als ik het nu voor het zeggen zou hebben, zou ik kiezen voor eind volgende week, dat we komende week lekker nog met z'n vieren thuis zijn. Maar ja...

16. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Wow spannend angel haha ben jaloers! Hophophop op een goede bevalling!

Hou je ons op de hoogte?

Iedereen is er zo te lezen behoorlijk klaar mee haha

Voelen Jullie De beeb goed?
    Hier ook niet het idee dat er wat gaat gebeuren

17. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de baby constant druk. Ik hoef me echt nooit af te vragen of hij/zij er nog wel is.

Nu kan ik geen stap zetten zonder dat ik daar beneden iets voel. Mijn onderkantje doet dan PIJNNNN!!! :$

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wat een gerommel allemaal al.
    Al nieuws van angel??
    Of iemand anders die spontaan is bevallen?

19. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier niet hoor haha ga zo maar is plat er zal vannacht ook wel niks gebeuren ik duim voor de rest! Welterusten en tot morgen succes angel!

20. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    hier ook niks meer....giater tusse n 15 en 18 voorweeen om de 8 a 11 min daarna stopte het. vanmiddag na de verloskundige.

bij jullie nog iets gebeurd vannacht?

Share This Page