Hallo meiden, Donderdag avond zijn dan uiteindelijk toch mijn vliezen gebroken en is snachts om 01:19 ons valentijns wondertje geboren!!! Wij zijn mega trots op onze dochter Ashley
Gefeliciteerd Logan!! En geweldig toepasselijk pakje heeft ze aan <3 Geniet er lekker van! Hier ook alles rustig.. Nou rustig? Gister had mevrouw een wiebel dagje. Ze bezorgde me heel wat brandende pijn van onder maar verder allang blij dat ik haar weer eens voelde. Ze was erg rustig de afgelopen dagen. Gister nog heerlijk met de man gegourmet <3 nu dus beter geen bevalling vandaag, want dan heb ik medelijden met de vk Manlief heeft gister ook eindelijk de plintjes op de babykamer vastgemaakt, en de gordijnrails opgehangen. Vanmorgen dan eindelijk de gordijnen op kunnen hangen! Nu even de babykaartjes perfectioneren (zelf gemaakt) Succes vandaag dames! En niet wegwaaien
van harte Logan! wat een popje! genieten nu... hier gister ook weer heftige voorweeen maar het is weer rustig fijne weekend op naar meer mooie beebies!
Hallo dames, na een enorm lange rit is onze zoon gister uiteindelijk geboren met een keizersnede. Hij doet het super en we zijn enorm trots en gelukkig. Nu een flinke herstel periode voor de boeg....maar we hebben het er voor over! Vanwege privacy zet ik er geen naam of foto op. Maar hoop voor julllie dat het ook niet lang meer wachten is!!! Logan gefeliciteerd en wat een mooi poppetje!! En leuke datum he!!!
Gefeliciteerd angel!! Geniet van je kleine man en sterkte met het herstel! Alweer iemand later uitgerekend maar eerder bevallen... Maakt het wachten ook niet makkelijker
Gefeliciteerd Angel! Jammer dat het toch een ks is geworden, maar je hebt het nu tenminste achter de rug! Geniet er maar lekker van, en sterkte met het herstel!
Van harte meid, geniet van je kleine man en laat je verwennen. Zal erg pittig geweest zijn twee dagen en dan nog een keizersnede... Maar het is het allemaal waard.
Ik las dus ook over heel veel vliezen die afgelopen nacht gebroken zijn en er is in mijn FB ook een baby geboren Apart toch? Hihihihi
Nou we gaan maar eens vroeg naar bed vanavond. Heb na het eten een sterke kramp gehad, en anderhalf uur later weer behoorlijk maar helaas is het daarbij gebleven. Ik word gek van mezelf dat ik telkens weer hoop krijg dat de kleine misschien wel al komt. Maar wat doe je eraan. We wachten gewoon rustig af (dat probeer ik tenminste).
hier ook geen baby...drukke dag gehad dus zo bedje in... wie weet komt er vannacht nog iets... slaap lekker
hier ook nog niks hoor tis rustig... denk dat ik de 40 weken gewoon ga aantikken maar we gaan het zien gefeliciteerd met jullie mooie kindjes.. wel bale een keizersnee hoop dat je er vlot van hersteld lijkt me erg pijnlijk!! maar je hebt er iets moois voor terug .. en die volle maan als ik zo naar buiten kijk vind ik het vanavond eerder volle maan haha laat de baby's maar komen slaapse iedereen
goede morgen... nou om 1:44 begonnen hier de krampen en om 5:21 dacht ik daadwerkelijk dat ik ging bevallen maar helaas het is weer rustig! voel me niet top waarschijnlijk door dat ik dus al wakker ben van af 1:44. ga de kids uit bed halen en naar school brengen en dan ga ik proberen wat slaap in te halen! hopelijk hebben jullie beter geslapen of een baby gebaard
Vervelend Hellen! Wie weet gaat het vandaag wel verder en zet het door! Hier 1x wakker geworden van kramp om even voor 5 Maar tot nog toe niets meer. Wel misselijk We zullen zien hoe we allemaal de dag doorkomen.
Nog steeds geen baby's maar wel veel gerommel dus. Ik had vannacht ook ineens een kramp in mijn buik. 1x heel heftig en toen ben ik weer verder gaan slapen. Niks aan de hand dus. 40 weken here i come! Sterkte vandaag hellen!
Nog wat moois gebeurd Hellen?? Of bij iemand anders natuurlijk? Hier vandaag 39 week! En vanmiddag voor controle naar vk. Jullie nog nieuws?