Goede avond dames, Heb even alles beetje bij gelezen en zie dat er nog geen beebs zijn bij jullie. Nou hier ook niet helaas! Afgelopen week in onze omgeving 2 baby's geboren. Vanaf vanacht is de wc weer mijn beste vriend..misselijk met braken en diaree, echter de hele dag hierdoor de kleine spruit niet gevoeld maar gelukkig is ze nu super druk. Voel me echter niet ziek dus wacht maar even af..Collega's van mijn vriend vragen steeds of vriendlief al naar huis moet komen hahaha
o balen zeg daar ga je je ook niet beter van voelen! collega's van mijn vriend ook hoor: ben je niet zenuwachtig en mijn vriend de nuchterheid him zelf nee waarom ? whahah
Haha ja idd maar denk dat ze nog lekker zit daar binnen en dat ik gewoon iets van griepje heb. Spannend al dat wachten hahaha
Kan natuurlijk, maar hoop het niet voor je. Hier hele dag al drukke dame maar nu is het echt niet normaal! Ze verbouwd de hele boel, voelt best eng. En het brand af en toe behoorlijk daar beneden. Als ik m'n hand erop leg voel ik alles heel duidelijk! Alsof er niets tussen zit behalve wat huid... Maar heb vk niet gehoord over weinig vruchtwater.. Pff hoop dat ze snel kalmeert
Goede morgen dames, Hier een slechte nacht gehad. Nauwelijks een oog dicht gedaan, geen idee waar het weg kwam.. Combi van alles denk ik Vaak moeten plassen, geen goede houding vinden, gesnurk van de man, kleine weer druk, kleine de hik, etc! Nu dus even ontbijten en dan kruip ik weer terug in bed als de man van bed af komt om voor onze zoon te zorgen. Hoop echt nog wat slaap te kunnen pakken Hoop dat jullie beter de nacht zijn doorgekomen.
Vervelend!! Ik hoop dat je zo nog even lekker kan slapen MamaSamm!! Mijn nachten zijn gewoon super!! Ik slaap als een blok en baby is dan ook lekker rustig. Goed slapen was bij de andere twee wel anders. Nou, ben benieuwd. Baby's vandaag of gerommel?
Goedemorgen, Wat vervelend MamaSamm! Hier is de kleine uk ook tot laat in de avond druk geweest. Mijn lichaam is me voor de gek aan het houden, gisteren braken en diaree en het braken is vandaag weer gestopt..de rest niet haha Verder wel veel harde buiken die soms erg pijnlijk zijn en steken overal in de rug en buik..verder niks haha Hoe is het verder met jullie?
Das vervelend Chris Hier echt een slechte dag, komt ook mede door slaap tekort neem ik aan. Ben echt slecht gehumeurd, emotioneel, nergens zin in en moe. Net even naar de winkel geweest maar vrolijkte me ook niet echt op. Deze dag kan me echt gestolen worden. Hopenlijk hebben jullie een betere dag!
hey ladies, ook hier geen baby nieuws, maar ook een beetje een baal dagje...! moe, koud, en ik weet dat ik waarschijnlijk straks het ga missen, maar ben het zwanger zijn beu. met name omdat ik het gevoel krijg me kids te kort te doen. Zet ze teveel achter de tv of Ipad. morgen weer naar de verloskundige... ik ga vragen of ze me in maandag of dinsdag willen strippen als de baby zich niet eerder heeft aangediend. kan nu al nagaan dat dit een eigenwijs kind is; * op de twintig weken echo liet ze niet zien of ze een meisje of jongen was * ze heeft lang in stuit gelegen * ze komt niet eerder zo als ik haar heb opgedragen * dus 1 keer strippen zal ook wel niet voldoende zijn. toch raar dat veel van ons zich wat slecht voelen.... hopelijk knappen we allemaal snel op zodat we kunnen bevallen!
knuffel voor iedereen! hier ook een gare dag maar merk dat alles me op gaat breken aangezien ik voor geen meter meer slaap... maja nog eventjes meiden wil de beebjes nu wel zien maar nog geen baby nieuws hier.. wat was de afspraakk vanavond gerommel morgen bevallen? waar kan ik tekenen whahah
Pfff hier wel volgens mij de slijmprop voor deel verloren.. Wat kan een lichaam een mens voor de gek houden. Hoop dat iedereen snel de kleine in de armen heeft want volgens mij zijn we het allemaal beetje zat haha
Hier precies hetzelfde! Gelukkig onderneemt manlief nog het een en ander met ze maar hij wil niet te ver weg gaan. Vervelend dat jullie allemaal een baaldag hebben 40 weken is eigenlijk ook wel erg lang hè?? Voel je je al iets beter Chris? Slijmprop verliezen is al een goed teken Ik ben de hele dag bezig geweest met het huishouden. Ik moet toch wat Het plan was inderdaad dat het vanavond zou gaan starten. Hier nog niks aan de hand...
Hier ook weinig puf voor m'n zoontje. Maar speelt wel mee dat hij de laatste weken niet meer naar me wil luisteren. Dus samen filmpje kijken gaat prima maar ik moet hem niets vragen Gelukkig is de man nu veel thuis, en geeft hem veel aandacht. En van die afspraak? Vanavond gerommel.. Ik denk dat ik dat niet eens zou trekken! Ben echt kapot! Maar tegelijk heb ik er alles voor over om m'n kleine in m'n armen te houden Volgens mij gaat Chris ons als eerste nu babynieuws geven Gaat de goede kant op meid. Hoop alleen dat je je al wat beter voelt. Hier de keuken alweer opgeruimd, nu even wachten tot zoonlief naar bed wil en dan heerlijk rustig aan doen! Zo blij dat hij vaak tegen 6 al naar bed wil, hij hoeft pas om 7 maar dat is voor hem een hele opgave. Nou, heb ik geen problemen mee! Om half 7 zit ik meestal heerlijk onder m'n dekentje op de bank met een kop koffie Succes vanavond meiden. Ff doorbijten
Hahaha nou ja geen idee of het een goed teken is, kan nog wel week duren al hoop ik het niet. echt beter voel ik me nog niet, nog altijd misselijk en durf amper te eten. eet nu vloeibaar dus pudding enzo en drink vooral water en bouillon..verder afwachten. Zoontje gaat paar nachten logeren bij oma dus ff proberen te slapen tussendoor. 40 weken is inderdaad lang haha mocht echt ingekort worden als het even kon.
Hihi heerlijk hè die laatste weken? Hier sinds gisteren af en toe een felle steek onderin me buik? Herkenbaar voor iemand..? S avonds in bed denk ik misschien word ik vannacht wel wakker met weeen als ik dan wakker word om te plassen baal ik whaha ondernemen jullie nog veel?