nog 4 weekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkiee, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Voor mij beginnen de laatste 4 weken vandaag..
    Vind het zo superspannend hebben jullie ook last gehad van voorweeen??

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Heerlijk Chris! Geniet maar lekker van de rust.

Herken de steken niet nee. Had vandaag ook wat vreemde steken, maar dan echt middenin m'n buik. Zal de huid wel geweest zijn.
    Verder onderneem ik weinig. Vandaag toevallig wel zelf op pad geweest. Ik wou even bij wibra neuzen. Alles goed gegaan gelukkig.
    Nu wil ik alleen nog bij xenos neuzen, moet nog vlaggenlijn halen en smeltchocolade voor traktatie van m'n zoontje. (Voor de geboorte van z'n zusje) Maar daarvoor moet ik echt de stad in :(

3. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    ik heb wel steken in mijn onderbuik/ liezen en die trekken dan zo door naar mijn benen dat ik amper kan staan. Soms zak ik er doorheen. Ik onderneem alleen wat nodig is. de rest van mijn energie gaat naar de kids. Buitenshuis het liefst met iemand erbij!

fijne avond ladies, en hopelijk is er deze nacht nog een baby die zich wel aan dient voor de 40 weken!
    ;)

4. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ja kom op meiden we willen baby's voor de 40 weken haha dat zijn hier nog maar 5 dagen ik geloof er niet in bij mezelf whhahaha

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wel wat gerommel hier, maar niet anders dan eerdere keren dus geloof er niet zo in. Iemand anders?

6. Chris86

Chris86 Actief lid

21 jun 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Ow balen , schiet dan ook niet op he..
    Hier nog altijd het zelfde: harde buiken, menstruatieachtige krampen,misselijk en delen van slijmprop..
    Word er gek van, zijn allemaal dingen die ik van mijn zoon niet gehad heb!

Daarom ben ik ook blij dat ik met jullie erover kan kletsen

7. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ow mamasemm hoop echt morgen te lezen dat je kleintje er is hihi hier beetje steekjes meer niet..

ik vind het indd ook fijn hoor chris.. ideaal
    wie had het gerommel bedacht gister lilou toch?
    die is wel erg stil

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Als je zo ver bent 38-39 weken voel je de baby dan ook echt heel erg bewegen of is het dan minder?
    Want ik heb nu wel echt last van de bewegingen krijg er harde buiken van en soms doet ze zulke rare dingen dat t echt pijn doet.

9. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Is hier verschillend ene dag heel druk andere dag heel rustig

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    ssie28;16617850]Als je zo ver bent 38-39 weken voel je de baby dan ook echt heel erg bewegen of is het dan minder?
    Want ik heb nu wel echt last van de bewegingen krijg er harde buiken van en soms doet ze zulke rare dingen dat t echt pijn doet.[/QUOTE]

bewegen is niet minder! bij mij doet soms inderdaad pijn. maar dat komt omdat ze met haar voet op mijn blaas trapt en haar bilen tegen mijn onderste ribben aan drukt.
    daarbij ik kan haar precies voelen. de rugwervel haar hoofdje etc

@andere; geen beebie hier..geen gerommel, niks. ik zei toch dat ze eigenwijs is.

bij jullie?

11. Chris86

Chris86 Actief lid

21 jun 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Goedemorgen,

Hier nog altijd hetzelfde als gisteren.
    Alleen mijn darmen rommelen hahaha best irritant moet ik zeggen.
    Vooralsnog geen kleine uk.

De kleine voel ik zelf wel minder maar zolang ik haar maar paar keer per dag voel is het goed volgens de gynaecoloog.
    Meestal word ze actief in de avond haha

12. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey dames,

Ik wilde dat ik kon beginnen met: HOERA GEBOREN!! Maar nee :x
    Het begon goed met het gerommel, maar ik viel al gelijk in slaap. En ja, als je goed kunt slapen, gebeurt er niet veel. Helemaal niks dus!
    Met deze hummel kan ik geen afspraken maken. Wat een eigenwijs! :(
    Straks naar de vk en dan even vragen wat er precies gebeurt zodra ik richting de 41 weken ga. Jeetje... Beetje een domper zeg ;)

Jullie ook een fijne nacht gehad?

Hier ook nog steeds een hele drukke baby. Ben benieuwd of de baby al ingedaald is.

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Goedemorgen Dames!

Helaas lees ik geen babynieuws :(
    Maar het zal vanzelf allemaal wel komen, ze kunnen moeilijk eeuwig blijven zitten :p:D

Hier HEERLIJK geslapen! Was ik ook wel even aan toe na dat gebroken nachtje. Dus net even aan de kleine meid verteld dat ze vandaag best wel mag komen, dat we allemaal klaar zijn om haar te bewonderen :D

Hier is het de laatste tijd erg rustig in de buik (op dinsdag na dan:$) Moet het ook goed in de gaten houden van de vk.

14. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    hier ook geen baby
    net bij de verlos geweest voor controle dat was niet zo goed me bloeddruk was aan de rechterkant 144 over 96 en de andere kant was iets lager
    geplast en daar zat een spoortje eiwit in
    vanmiddag weer terug kijken of me bloeddruk gezakt is zo niet langs het ziekenhuis voor controle..

vannacht mega slecht geslapen
    nouja eigenlijk gewoon niet..
    blegh ben er klaar mee

15. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Dat is niet best ikkiee, ik hoop dat je bloeddruk snel weer daalt. Maar die eiwitten zijn sowieso niet goed :( En dan ook nog slechte nachtrust.. Heel veel sterkte meid!

16. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    inderdaad ikkiee dat klinkt niet goed....
    hier wel door de keuring heen... alles rustig dus voorlopig weer
    afwachten.

heb wel afgesproken dat ze woensdag gaan kijken of ik ontsluiting heb en als het kan dat ze gaan strippen!

ze wilden eigenlijk pas na 41 weken strippen als ik de controle in ziekenhuis heb gehad. maar heb gezegd; ik ben op een zondag 41 weken en dan heb ik dus maandag met 41,1 een afspraak ik het ziekenhuis en met 41,2 een afspraak bij de verlos om te strippen... nou dat duurt me te lang

dus nu hopelijk met 40,3 strippen en voor 41 weken bevallen. of gewoon zsm, asap......NU

hoe is het bij jullie?

17. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend ikkiee. Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent!

Ik heb inmiddels een afspraak staan om gestript te worden en als dat niks uithaalt, weet ik zelfs al wanneer ik ingeleid zou kunnen worden. Verder dan 41 zie ik echt niet zitten.
    Ik baal een beetje... Ik hoop zo dat het nog voor het strippen spontaan op gang komt!! Het kan gelukkig nog. Maar het gevoel dat deze lekker wil blijven zitten, wordt steeds sterker... :( Maar ik zat er al vaker naast tijdens deze zwangerschap...

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wow Hellen, goed geregeld! Nu weet je in elk geval waar je aan toe bent mocht de kleine zich niet vanzelf melden.

Liliou: we wachten rustig af. Wie weet komt de kleine nu inderdaad juist snel omdat denkt ver overtijd te gaan.

Hier vanmiddag wat slijm bij het afvegen. Slijmprop? Geen idee was niet veel, beetje gelig en niet weer gehad. Wel hele dag al gevoelig daar beneden. Verder rustig :(

19. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier een paar uur in het ziekenhuis geweest controles enzo
    nu 12 uur urine opvangen morgen ochtend 9 uur in het ziekenhuis melden dan kijken of er nog eiwit in zit en bloeddruk meten
    dan een plan maken

ben benieuwd komt nu wel heel dichtbij allemaal

20. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend ikkiee! Zo komt het idd heel dichtbij!!

Deel Deze Pagina