nog 4 weekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkiee, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Sterkte Hellen! Doe maar mooi rustig aan vandaag.

Hier ook alles rustig, denk dat ik met 40 week gewoon braaf naar m'n vk afspraak kan. Ik hoopte dan de kleine al te hebben, maar hopen doen we allemaal!

2. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ik mag morgen weer naar de verlos dan 40 weken
    ze zeggen dat wandelen je weeen op kan wekken nou dan moet ik zeker vannacht bevallen aangezien ik lekker op pad ben geweest hahha

hoe is het bij jullie?

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Hier wandel ik nu elke dag, maar zonder effect. :( Om 17.00 had ik even een flinke wee en ik dacht even echt dat het zo ver was. Maar 10 min later kreeg ik weer een en die was al een stuk zwakker en korter. Zit nu nog op de volgende te wachten :(

4. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen dagen ook flinke afstanden gelopen maar het heeft niet mogen baten :( Morgen 40+2. Mijn oudste was toen in de ochtend geboren. Ben benieuwd of er vannacht iets gebeurt of dat deze mijn nieuwe record wordt, hahahaha :D

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Hallo Dames!

We zijn er weer hoor! Heerlijke gebroken nacht gehad om veel te plassen en rare dromen. Maar verder rustig.
    Bij jullie?

6. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou ladies ook hier geen baby! wandelen gaat echt niet lukken meer. ik heb zulke rare steken in mijn boven been/ bil dat ik af en toe gewoon niet meer kan lopen. als of er een zenuw knel zit..

net de kids naar bso en kdv gebracht en dan loop ik terug naar de auto en zak ik zo door dat been heen..
    ben een beetje bang dat het gebeurd als ik een keer op de trap loop of auto rij!

vandaag 40.1 voor mij nog geen record. De eerste is geboren met 41.5 en de tweede met 41.2 ik heb dus nog even te gaan.

vandaag zou bevallen zo goed uitkomen dat het wel niet zou gebeuren! hopelijk is er 1 van ons de gelukkige en mag diegene vandaag bevallen...

7. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh!! Ik heb weer een fijne nacht gehad. Wat dat betreft mag ik niet klagen :)
    De kids weer naar school en ik weer het nodige commentaar gekregen... Nu lekker aan de poets en straks nog een berg strijken. Morgen vk en dan gestript worden. Al wil ik dat eigenlijk niet meer...

8. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreemd van je been hellen?!

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Klinkt niet prettig Hellen. Maar kan inderdaad een afgeknelde zenuw zijn. Hier ook wel eens, weet me dan geen houding te geven :$
    Hopenlijk heb je er niet te veel last van.

Hier is de vakantie nu juist net begonnen. Dus heb een dagje met m'n zoon.:D:D Ook bedacht ik me dat vandaag echt geen goede dag is om te bevallen. Vandaag komen die olympische mensen vanuit eelde naar Assen. Nou mijn vk moet uit eelde komen en ik wil graag in het zh van Assen bevallen. Met een beetje pech sta je dan dik in de file met al die drukte!!

Maar we gaan er gewoon vanuit dat we morgen de 40 week aantikken. Om kwart voor 9 mag ik me dan bij de vk melden. Eens kijken of ze ook over strippen oid zal beginnen.

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wat een stilte dames? Baby nieuws?

11. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Nee geen baby nieuws helaas.... Het is extreem rustig! Stilte voor de storm hoop ik.!

Als het been morgen nog zo erg is bel ik verlos om te zeggen dat ik wil dat ze echt strippen woensdag ochtend. En dat ik niet tot over de 41 weken heen wil!

Lilou83, ikkiee en mamasamm ben benieuwd wat de verlos morgen zegt... En waarom wil je toch niet gestript worden lilou83?

12. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Vandaag 40 week! Vanmorgen bij vk geweest en alles leek goed, volgende week wordt ik pas gecontroleerd en gelijk gestript. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet zo ver komt. Hoe is het bij jullie dames?
    Ik las van Ikkiee dat ze waarschijnlijk haar slijmprop was verloren?

13. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen nouja middag haha
    hier was bij de verlos ook alles goed volgende week controle in het ziekenhuis en bij de verlos!

Heb erg last van me buik en ben indd denk ik net mijn slijmprop verloren

we wachten af hoeft niks te zeggen natuurlijk whaha

Wachten duurt lang hè? Pff haha maar moet zeggen gaat me al beter af dan de afgelopen weken ahah

14. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Nou dames verloskundige is geweest! Ik had gebeld dat ik zeker woensdag tijdens de controle gestript wilde worden..ivm de pijn in mijn been. Toen stelde ze voor om langs te komen om nu te strippen. Dus ze is net weg... Was even tanden op elkaar en nu duimen dat het succes heeft.

Lilou83 hoe hoe is het bij jou gegaan?
    Ikkieee spannend de slijmprop.. En weer een week op stok;)
    Net als bij jou dus mamasamm.. Gewoon weer een week in de wacht?

15. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Spannend Hellen! Nu maar hopen dat de pijn niet voor niets is geweest!
    Hier inderdaad weer een week op wacht.. Pff

16. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Oo hellen ik duim voor je dat het werkt!

17. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanochtend thuis bevallen van onze zoon!! Nog voor het strippen dus ;) Het ging super snel en hartstikke goed. Nergens last van en nu genieten. Hij is 8 pond! :)

18. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ik dacht al zoiets je was zo stil hahaha van harte gefeliciteerd met je zoon! En nu genieten gelukkig voor het strippen!

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Gefeliciteerd lilou!! Geniet maar lekker van jullie mannetje!

20. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier willen ze geloof ik nier strippen maandag weer controle en ook die week in het ziekenhuis en de week erop inleiden dus geen idee

Deel Deze Pagina