nog 4 weekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkiee, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    hahah dat is goed hellen
    ik hoop dat et morgen dan toch echt door gaat zetten voor je!
    hier zal het wel weer gewoon lekker slapen worden hoor! ik geloof er niet meer in :p

Truste dames!

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    GOedemorgen dames,

Alles rustig hier, wel weer wat slijm maar nog steeds weinig en zonder bloed. Jullie de nacht een beetje door gekomen?
    Succes zometeen Hellen! Hopen dat het nu doorzet.

3. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Nou verlos komt niet ze heeft een bevalling!!!!
    Morgen pas. Dus we wachten weer... Beetje moedeloos, maar kan eigenlijk wel janken... Ben er zo klaar mee.

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Dat is balen Hellen! :( Kon ze niet misschien nog later op de dag langskomen?
    Nou hier eens zien wat ik ga doen vandaag. Wil niet iets doen wat het op gang kan brengen :p (al komt ze toch wel als ze wil)
    Nu wil manlief ineens de ramen lappen! Is ook echt nodig, loop ik de hele week al tegen aan te hikken, maar mij toch echt te veel werk. Maar je hoort vaak dat nadat mensen de ramen hebben gelapt, de kleine komt. Haha zou het? Het mag vandaag best rommelen, als ze maar na 0.00 komt :D
    Wat zijn jullie plannen vandaag?

5. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Ik ga meteen de ramen lappen;)

Net even lattenbodem, dekbed en overtrekken gehaald. Zoonlief heeft een groot bed. (Steigerhout gemaakt door m'n zwager)
    Meteen schoenen gehaald voor dochterlief en boodschapjes!

Verlies trouwens na het strippen veel slijm, met wat roze bloed. Ik heb de ijdele hoop dat het misschien nog vanzelf komt voor morgen en dat het zo heeft moeten zijn maar nog geen teken van een naderende bevalling.

Succes met de ramen mamasamm...en ikkiee hoest bij jou?
    Zullen we anders afspreken dat we 28-2 bevallen?

6. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nou je weet nooi natuurlijk! En anders doe ik graag mee voor de 28e :D :D
    De man is bijna klaar met de ramen, en wil daarna naar de Ikea om planten te kopen. De mijne nogal verwaarloosd deze zwangerschap :p
    Je kan wel zeggen dat manlief echt last van nesteldrang heeft haha.
    Dus moet ik zo toch even de deur uit. Maar beter dan dit thuis zitten niks doen.

7. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ahh bale hellen!! maar wie weet begint het vanavond gewoon lekker uitzichzelf! dat zou helemaal super zijn toch..
    hier niks.... 0,0 hahah vannacht onwijze pijn in mijn knie gehad dit had ik ook altijd als ik ongi werd dus dacht nou misschien ook wel voor de bevalling maar helaas haha er zijn mensen van overtuigd dat ik morgen ga bevallen alhoewel ik er zelf niet echt in geloof

maar wil het best met iedereen afspreken gewoon allemaal morgen bevallen haha
    hier wel weer veel hoofdpijn helaas

vandaag lekker niks doen ik hang lekker op de bank en zie wel hoe snel de dag gaat hahah

jullie zijn in ieder geval lekker actief hier is vl aan het werk dus kan toch geen kant op :D

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nou we zijn weer thuis. De terugweg nog even langs de vk geweest. Ik verlies al paar dagen beetje slijm (van de slijmprop neem ik aan) maar ik vond het vanmorgen wat groenig. Loop ik in de Ikea voel ik weer wat druipen, snel naar de wc en weer dikke slijm nu echt wel wat groenig van kleur. Onderweg naar huis dus toch even vk gebeld, en aangezien we er vlak langs kwamen mocht ik gelijk even langs komen. Maar zolang het echt geen vruchtwater is maakt ze haar geen zorgen. En aangezien ik ook geen last van jeuk of andere irritatie heb wil ze me ook niet zomaar een kuurtje geven. Dus weer terug bij af! :D
    Dus morgen dames! Laten we er voor gaan ;)

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Wat een stilte? Zijn jullie al begonnen zonder mij? :eek: :D

10. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ow lekker mamasamm

gellukkig kon je gelijk even langs komen voor het zelfde geld is het wel vruchtwater en dat zou toch niet goed zijn..

hier nog steeds weinig verandering
    alhoewel toen ik vanmiddag lekker op de bank lag en opstond ineens een natte plek in me shirt had whahah

heel fijn

11. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Lekkende borsten?

12. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    jup...:$:$

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Oké, bah :p hopen dat je er niet te veel last van blijft houden!
    Hier wel af en toe gevoelige borsten, maar gelukkig nog geen lekkage ;)

14. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Tuurlijk niet mamasamm...28-2 toch?
    O fijn lekkende borsten ikkiee had ik bij de eerste ook bij de tweede niet en nu ook nog niet.

Oha mamasamm ik heb de gehele zwangerschap wat groenige afscheiding... Volgens gyn komt het door hormonen... Zodra je jeuk hebt dan aan de bel trekken... Of zo dun dat je het geen slijm meer kan noemen.

Heb net op fb een buik foto genomen om iedereen duidelijk te maken dat het er echt nog niet is.. Vandaag 11 appjes/ berichtjes gehad... Whaaaa ik werd gek

Nou ladies goede nachtrust want morgen is d-dat ;)

15. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    O heerlijk inderdaad al die vragen :( Hier proberen de mensen zich in te houden maar als ze zich dan niet meer kunnen inhouden krijg je gelijk heel verhaal. Nog niets? Nou het kan nog hea. Ik denk dat het dan en dan komt. Hoe voel je je verder? Etcetc. Lief bedoeld, maar grr!
    Hier vreselijke nacht achter de rug. Werd vaak wakker dromend over weeën en brekende vliezen. Ook een keer wakker door een echte flinke wee maar vanmorgen helaas wakker geworden met rustige buik.
    Af en toe komt er nog een, maar echt zo onregelmatig... Word er sjaggie van. Heb ook echt vreselijke hoofdpijn :(
    Eens zien hoe we deze dag doorkomen. Hoe is het bij jullie dames?

16. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    hier ook een hele slechte nacht, van 0:16 tot 3:11 wakker met harde buiken en rare gedachtes (dood geboren kindjes enzo).
    alles deed pijn; mijn nek, mijn knie, mijn buik, mijn rug.

en de avond verliep ook al slecht; werd kotsmisselijk van de geur van het eten en had zelfs zittend last van de zenuwpijn.

dus ben nu stront chagerijnig, ik ben zo dankbaar dat ik zwanger ben en dat we een derde wonder verwachten maar zit er mentaal wel een beetje door heen, en dat had ik niet van mezelf verwacht en dat mag ik van mezelf ook niet. toen vanochtend de verlos belde dacht neeeeee niet weer afbellen dat strippen niet door gaat. belde ze om te zeggen dat het eind van de ochtend werd, en toch voel ik me dan zo teleurgesteld. raar he!

vannacht bedacht ik me dat er zoveel mensen om me heen om het minste of geringste worden in geleid nog voor de 40 weken.
    * kans op zwangerschapsdiabetes ("kans op" tja die kans heb ik toch ook)
    * twee keer een wat hoge bloeddruk
    * rug klachten (ik heb ook pijn in mijn rug en benen)
    * vorige kind was groot ( 52 cm en 4 kg, nou de mijne waren 54cm/3925gr en 52cm/4120 )
    en ga zo maar door.

zullen deze mensen meteen gaan klagen als ze een controle hebben, ik zeg altijd; ja gaat goed wel wat kwaaltjes maar ach dat hoort erbij.

sorry voor mijn geklaag maar lucht wel even op om van me af te schrijven.

succes vandaag meiden

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Haha herkenbaar! Zijn we lekker samen sjaggie vandaag!
    Ik ben ook zo een die snel zegt dat het goed gaat als de vk het vraagt, mij horen ze niet snel klagen. Ik breng wel ter sprake wat me dwars zit of wat dan ook, maar al s hun er geen ernst in zien, dan ik ook niet.
    Al heb ik nu wat twijfels over m'n groene afscheiding aangezien ze mij zo vaak vroeg of het geen vruchtwater was.. Maar het is niet echt groen meer dus leg me er denk ik maar bij neer. Denk dat ik vandaag alles maar even over me heen laat komen. Ik lig ook nog steeds in m'n nachthemd op de bank. Gewoon echt geen zin in vandaag.
    Jij succes straks met strippen! Hoop dat het wat doet ;) (jaloers:p)

18. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jullie meiden! Ik kan me er zo goed in vinden ik klaag ook nuet snel en mij gaan ze pas met 42 weken inleiden blegh hier ook een slechte nacht je bent toch er mee bezig..

Misschien gaat hellen dan wel bevallen vandaag ik krijf een maart kindje had zo gehoopt dat hij er al was :(

19. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou kan er ook wel bij;
    ben ik dus om 9 uur fris gedoucht en al voor het strippen, belde ze dus dat ze het niet ging redden tussen 9-10 ivm spoedje, en dat het spoedje aan de andere kant van de stad is en daar had ze ook twee visites ingepland dus kwam ze daarna tussen 11:30 en 12:00
    om 12 uur telefoon de verlos; ik heb nog 1 spoedje en dan kom ik jouw kant op...
    en ik zeg dan ook gewoon; ja hoor is prima, ik zie je wel verschijnen....

als ik dan heb opgehangen denk ik; nee hellen je had moeten zeggen. als het niet anders kan dan is het zo maar ik zit er door heen en hoop dat je snel kan komen. maar zo zit ik niet in elkaar.

@mamasamm als je op je hand blaast verlies je dan ook groen slijm/vocht?

@ikkiee 42 weken ingeleid maar daarvoor wel strippen neem ik aan?

20. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Pf dan blijf je maar wachten dat is indd niks!

Hier doen ze geloof ik niet aan strippen ze hebben er niks over gezegd

Deel Deze Pagina