Dames lig in zknhs baby dr hartslag is te hoog niet zorgwekkend. Maar ze willen een duidelijk beeld. Ze gaan me of hier houden en inleiden maar dat betekent dat er zorgen zijn om kind. Of strippen me hier en mag ik naar huis hopen dat het op gang komt. hou jullie op de hoogte...
Dat is schrikken Hellen! Ik hoop dat alles goed komt en dat je snel je kleine gezond in de armen mag houden! Het is ook echt niet jouw dag zo te lezen. Kalm aan, en als ze je inleiden succes!! Bij ons doen ze pas aan strippen na 41 week, eerder levert het vaak alleen maar gerommel op zei ze. Dus voor woensdag staat het bij mij op de planning. Dat handblaas trucje doet hier trouwens niets, we gaan gewoon uit van het beste! Net even cake gemaakt, wou ik de hele week al doen maar had geen zin in die troep. Nu toch maar even gedaan en het smaakt goed Verder nog altijd hoofdpijn en nauwelijks gerommel
Jeetje hellen doe je rustig aan! Hopen dat ze gaan strippen want tis niet goed als er wat met de beeb is hou je ons op de hoogte Doe rustig aam!!
Lekker mamasamm! Ik ga zo maar strijken ofzo verveel me kapot! Hier ook niks aan de hand alleen buikpijn en die verdomde koppijn even Door bijten
Dames ik lig aan de weeënopwekkers..ze gaan het halen. Beeb doet het prima, maar hartslag zakte niet volledig en gezien termijn, en beide kinderen ook hulp nodig hadden om te komen...vroeg ze wat ik wilde.... en ik zei laten we haar maar halen.
Ze is er... julia geboren op 1-3-14 om 00:18 Ze doet het goed, mama iets minder. Placenta operatief verwijdert en weer enorm veel bloed verlies.. lig nog in zknhs.... oh ik hoop dat jullie ook snel dat kleine grote wonder mogen vasthoudeen.. succes en ik lees nog net zo intensief mee. En zend jullie digitale weeopwekkers o ja ik had weer dat heerlijke morfine pompje... echt een aanrader...
Wow, gefeliciteerd met jullie dochter!! Toch nog een maart kindje geworden Wel minder de de placenta operatief verwijdert moest worden Ik wens jullie heel veel geluk en sterkte met het herstel! En die digitale weeen opwekkers pak ik maar al te graag van je aan
Wauw wat is het snel gegaan hellen van harte met jullie wonder! Bale va de placenta hoop dat je je snel beter voelt hier de zoveelste nacht uren wakker gelegen ben er zo klaar mee bah! Zal een gezellige dag worden hier thuis heb een behoorlijke pest bui hoe is het met jou mamasamm Ik neem de digitale weeen opwekkers graag aan ben benieuwd of het helpt haha
Gefeliciteerd hellen..ben je zelf toch ook nog ingeleid las je berichtje op de vorige pagina. Ik wil ook zooo graag bevallen ik kan niet meer wachtennn!!! Ik ben 6 maart jarig ik hoop dat ze dan komt
Hier ook weer een beroerde nacht :x veel harde buiken enzo. Maar gelukkig valt m'n humeur nog mee. Wil als de man thuis is even de deur uit, even wat anders aan m'n hoofd, maar ben bang dat ik tegen die tijd al uitgeput ben Vreselijk hea Essie dat wachten.. Maar jij begint nog maar net natuurlijk weet je nooit wanneer je kleine komt, en ik hoop voor jou dat je niet zo lang als ons hoeft te wachten.
Dames zijn jullie een beetje de dag door gekomen... denk aan jullie hoor. hebben de digitale weeopwekkern nog wat gedaan? Hier nog in zknhs heb net bloedtransfusie gehad en voel me een stuk beter! succes en hoop op snel baby nieuws..
Ah dat is lief hellen! Maar na de boodschapoen doen toch echt totall loss op de bank en nog geen teken van bevallen helaas! jeetje ben je zoveel bloed verloren? Hoe doet de kleine meid het? Dikke knuffel
Hier ook nog niets gaande helaas Blij dat het wat beter gaat. Maar volgens mij blijf je nog wel even in het zkh of niet?
Het meiden, Ik wil jullie de drama verhalen van mijn bevalling(en) besparen, maar het komt er op neer dat ik eigenlijk bij alledrie een fluxus heb gehad. Eigenlijk verlies ik bij al mijn. Operaties veel bloed dus ik ben er mee bekend. Dit was mijn derde bloedtransfusie al. Grote voordeel je knapt er enorm van op Ik mag dan ook straks naar huis. Met de kleine meid. Ze doet het goed, het blijft bijzonder ook voor een derde keer. Ik hoop dat er vannacht al iets bij 1 van jullie gaande is en anders zo snel mogelijk. Duim voor jullie
daar ben je klaar mee. Gelukkig mag je snel weer naar huis. Hier niets gaande, vanmiddag zelfs even op verjaardag. Ik zie het al gebeuren dat in de lift vanmiddag mn vliezen breken