Ik was zo nieuwschierig wie er allemaal al bevallen was/is, maar ikkie en mamasamm...pffff schiet nog niet op he! Jullie geduld wordt aardig op de proef gesteld. Hoop zo voor jullie dat het maar snel mag gebeuren . Voor de dames die wel zijn bevallen....GEFELICITEERD!! En geniet ervan!
wat fijn hellen dat jullie lekker naar huis mogen! gelukkig voel je je al wat beter en doet de kleine meid het goed! angel: ja nogal haha nog max 8 dagen voordat ze mij gaan inleiden maar hoop toch echt dat het zonder inleiden kan! hoe gaat het bij jullie doet de kleine het goed? hoe voel jij je? hier verder ook niks aan de hand vannacht moest ik rennen met krampen naar de wc diarree nu gelukkig nergens meer last van alleen een zeurende buikpijn tis heerlijk weer dus even kijken wat de dag brengt vandaag misschien even naar de baby dump vl kan niet zogoed stil zitten aha
Ja, alles gaat heel goed met de kleine....voorbeeldige baby Met mij gaat het ook steeds beter, alleen is het zo jammer dat het herstel langer duurt als bij een normale bevalling, want ik wil veel meer doen als dat ik kan . Ik hoop dat inleiden niet nodig is, en dat je kindje lekker vanzelf komt...maar dan wel snel hihih
Mooi om te lezen dat de kleine het goed doet Angel, jammer van het lange herstel Maar dat maakt de kleine vast allemaal wel goed. Hier alweer terug van verjaardag, Pff ben moe en heb nergens zin in. Het rommelt wel wat, maar niets nieuws. Op naar 3 maart!
Gelukkig gaat het goed alleen wel balen dat je indd niet alles kan wat je wilt hier morgen 41 weken en controle bij de verlos ik wil niet meer pff ga aangeven niet lang te willen lopen hopelijk strippen ze! Bij jou al wat mamasamm
Ik zou er gewoon op staan als je het graag wilt! 41 weken is toch echt al een week over tijd! Hier niets, alleen een slechte dag achter de rug. Moe, hoofdpijn, rugpijn, misselijk, sjaggie etc! Kan ook echt niet in slaap komen. Voel me net een spook! Zo maar nog een poging naar bed gaan doen.. Jij succes morgen, ik hoop voor je dat ze je kunnen helpen.
Ahg ook rot dagen dus hier ook een spookhuis hoor tis vreselijk Hier 7+ ondertussen vanmiddag even naar de verlos ben benieuwd heb me vannacht helemaal leeg gespuugd voel me elendig
Bah klinkt niet fijn! Hoop dat je wat kracht en energie overhoud voor de bevalling! Laat je weten hoe het bij de vk was? En of je toch bent gestript? Sterkte!
Dat duurt nog ff dus Hier vreselijke nachten, waardoor er overdag ook weinig puf nog in zit. Maar ondanks m'n gebroken nacht voel ik me nu wel lekker. Maar dat zal vanmiddag wel weer anders zijn. Zoontje is weer naar school, de man op werk dus heb even het huis voor mezelf. Net heerlijk gedouched nu lekker hard muziek aan en eens kijken wat ik ga eten, heb honger! Kreeg gister avond weinig binnen omdat ik zo moe en misselijk was. Verder nog geen krampje te bekennen. Daar?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Sorry moest er even uit! Word gek van die vent van mij. Je zou denken dat ik last heb van de laatste lootjes, maar het lijkt er meer op alsof de man over tijd is. Komt hij eerder thuis (lief dacht ik) heb ik hier een brompot zitten. Mijn vrolijke bui heeft alweer plaats gemaakt voor dikke krokodillen tranen blegh!
Ahg klote zeg! Juist zo gezellig als zw even eerder naar huis komen! Net bij de verlos geweest niet gestript niks vrijdag voor ctg naar het ziekenhuis verder doen ze niks blegh hier ook even tranen ik kan en wil echt niet meer
En toen lag je met je goede gedrag beneden op de bank. Elke nacht word ik een paar keer wakker om naar de wc te gaan en het is dan maar de vraag of ik weer in slaap kan komen. Nou vandaag dus weer niet Ik ben nu ook maar snel uit bed gegaan anders blijf ik toch uren draaien en doen wat niets opschiet. Als manlief en m'n zoontje gaan opstaan duik ik het bed wel weer lekker in. Verder geen krampjes of niks... Het schiet niet op! Vandaag 41 week
Tnx mamasamm wat vervelend van je nacht weer ik denk ook elke keer ik jan maar beter eruit gaan! Ik hoop dat je nu nog even lekker bij kan komen!! Hier gister bijna de hele dag op bed gelegen behalve dat ik natuurlijk naar de verlos moest vannacht redelijk geslapen 3 keer eruit geweest! baby ligt snachts tegen mijn ribben aan te drukken dat ik bijna niet over eind kan komen gelukkig was vl wakker vannacht dat hij me even kon helpen hihi voel me zo een kneus! Hier geen kraampje helemaal niks mijn lichaam gaay het niet zelf doen ben ik bang. .
Ikkiee je bent ruim 41 weken je mag ook eisen dat ze wat doen hoor. Jij kan je wel goed voelen maar je weet toch niet of je baby voldoende vrucht water heeft of placenta... Met 41 weken is een controle volgens mij wel noodzakelijk Kom voor jezelf op meid...loop je in het zknhs of bij verlos? Ik zou gewoon zeggen ik ben 41 weken ik wil weten hoe het met mijn kindje gaat en een controle. Gaan ze bij jou nog wat doen mamasamm?
Ik ben daar niet zo goed in.. ik moet indd op controle maar dat is vrijdag pas ik loop bij de verlos maar sus niet voor lang meer naar zodra ik de kleine ook maar iets minder voel ofzo hang ik gelijk aan de bel Hoe is het hij jou hellen?