Goedemorgen allemaal! En gefeliciteerd met jullie mijlpaal Logan2013! Nog een weekje en dan zit je helemaal goed! Nu is ons zoontje ook echt een papa kindje, maar dat niet luisteren is iets nieuws. Hij komt wel bij me en zegt telkens dat hij me zo lief vind maar als ik hem ook maar iets vraag negeert hij me, of zegt hij nee en maakt gelijk dikke drama! Hier een rustig dagje, heb ik wel verdiend dacht ik zo. Hoop dat bij jullie ook alles mooi rustig gaat vandaag
goedemorgen allemaal! Fijn logan indd een mijlpaal voor jullie hopen dat de kleine nog een weekje wil blijven zitten! hier geen kleintje dus geen ervaringen met mama en papa haha lekker he mamasamm zo een rustige dag? hier ook lekker rustig aan heb keelpijn en hoofdpijn en zit lekker onder de puistjes altijd fijn... ik ga zo wel even naar de kruidvat een voedingkussen halen verder doe ik niks hahah
Goeiemorgen! Hier heerlijk geslapen, eindelijk weer eens een keer na lange tijd . Ik heb mn boodschapen al binnen, en ga zo eens lekker muffins maken.....had ik zin in hihihi. Jullie ook allemaal een fijne dag!
Jej, vandaag 36 weken en bezig met mijn laatste werkdag! Mijn baas had taart gehaald om het te vieren :-D
ja snap ik logan eindelijk geen spanning meer!! oehh muffins... ik heb nog spullen staan voor kwark taart denk dat ik die maar is ga maken straksn haha ow saartje lekker je kan gaangenieten! super lief toch van je baas
hahah af en toe mag je jezelf verwennen....en manlief is er ook blij mee....twee vliegen in een klap @saartje, wat lief van je baas....en lekker genieten van je verlof!
ja daarom lekker toch hebben jullie ook dat jullie de kleine minder en minder krachtig voelen bewegen zat me net te bedenken dat de kleine afgelopen dagen niet meer zo tekeer gaat als daarvoor? morgen is aan de verlos vragen ben er dan toch
Jah ik merk dat ook wel hoor, het zijn vaak wat verschuivingen, heel af en toe nog een echt schop en dan voel ik dat ook wel heel goed. Maar vaak wat schuiven en omhoog komen van je buik. Ik moet ook zeggen dat als ik hem een tijdje niet heb gevoelt, ik ook er wel echt even voor ga zitten om hem te voelen.
ja dat doe ik ook hoor! vaak voel ik dan weer de hik of iets haha ach ze houden je altijd in spanning die kleine guppies
Hier niet. Elke dag de hele dag nog steeds ontzettend druk! Maar de kleine is dan ook niet ingedaald. Bij jullie wel?
Hier ook stuk rustiger, alleen wel vaak de hik de laatste tijd. Trilt helemaal tot onder door... Niet zo prettig dus. Bij poos stilte ga ik haar ook even lopen porren tot ik reactie krijg. Vandaag bijna hele dag weer met harde buik rond gelopen
ja hier is de kleine ingedaald.. en dat hikken van onder voelt dat indd niet heel erg lekker nee hihi ow bah heb je teveel gedaan?
Nee, juist hele dag op de bank gelegen.. M'n navel doet ook weer heerlijk pijn (plekje/huid vlak boven de navel) Gekke is, soms voel ik de kleine toch nog wat bewegen onder de gespannen huid, hebben jullie dit soms ook?
@saar: inderdaad erg lief van je baas zeg. @muffins & kwarktaart: al ben ik net wakker krijg er spontaan trek in hahaha Bewegingen voel ik hier nog heel erg goed en de kleine meid is echt nog heel erg druk. Gister ruim een uur aan het breakdancen geweest daarbinnen. Manlief vond het super grappig om te zien alleen mijn ribben vonden het minder prettig
Ik heb idd echt een superbaas, hij heeft mij ook aangenomen terwijl hij wist dat ik zwanger was! Hier is ons manneke nog steeds lekker druk, ondanks dat hij volledig is ingedaald. Op dit moment heeft hij ook de hik
ik vroeg het bij de verlos vanmorgen je moet de kleine min 10x perdag voelen dus hikken draaien bewegen iets in die richting nou dat red ik wel met min 4 keer de hik
10x voelen? Ik ga het echt niet bijhouden, als ik haar voel ben ik eigenlijk wel gerust. Nu hoofdpijn! Auww
Hoi dames, Hebben jullie een lekker rustig dagje gehad, of veel gedaan vandaag? Ik heb binnen heel veel gedaan, veel schoongemaakt(met pauzes), gekookt en daarna mezelf getrakteerd op een leuke film. We hebben ook een gezellig weekend voor de boeg, naar familie en vrienden, wel zin in, maar het is wel bijna 2 uur rijden.....nu ben ik aan het twijfelen, wel of niet een vluchttas meenemen, wat denken jullie? En jullie verder nog leuke plannen voor het weekend?
Hallo dames, Hier is de kleine ontzettend druk en heb sinds vanmorgen flinke steken in de onderrug en in de zij. kleine is denk ik (hoop ik ) aan het indalen. verder redelijk rustig gehad vandaag weekend word weer poetsen hahah Hoe was jullie dag?
Ik zou die tas wel meenemen, je weet maar nooit! Ik ga morgen eerst sporten en we moeten nog een autostoeltje kopen. Zondag de kast in de babykamer afmaken.