nog 4 weekjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikkiee, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik zou tas meenemen. Maar kleine moeite toch ;)

Hier onverwacht even de deur uit geweest, heerlijk maar nu wel weer heerlijk last van de buik en rug..

2. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier een lekkere rustige dag ik heb buiten de verlos geen afspraken meer gemaakt
    en laat het nou net zo zijn dat ik eem griepje te pakken heb :( dus ik ga nergens heen.
    hier is de kleine al helemaal ingedaald!
    Ik zou de tas meenemen kleine moeite en bespaard een hoop stress voor het geval er wel ineens iets is...
    Hebben jullie ook iets in de auto liggen voor het geval de vliezen breken in de auto??

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Jah, ik ga inderdaad de tas meenemen, idd een kleine moeite. We nemen zo'n bedzeiltje mee voor in de auto, stel dat....

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Ik heb al een poosje een zeiltje uit kraampakket onder mn kont in de auto Haha. Hebben de auto nog niet zo lang, en heb geen zin om hem te verpesten. Al zouden mn vliezen vast niet breken. Eerste keer zijn ze tijdens de bevalling gebroken, tweede keer bij inleiding wel spontaan gebroken. Magoed beter zekere voor het onzekere.
    Jullie nog plannen dit weekend?

5. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    37 weken!! Ben blij :)

Geen plannen dit weekend.

6. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    hier nu toch ook aan aftellen, ben bij de eerste 2 ruim over de 40 weken gegaan maar hoop nu toch dat het wel wat eerder komt.

heb nog niet alles gelezen maar klets graag mee!

7. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Hey meiden,

Even klagen hier.....vandaag weer een ziekenhuisochtend gehad. Had sinds gisteravond weer enorme hoofdpijn(alsof mijn hoofd wel kon ontploffen), misselijk en duizeligheid. Dus ziekenhuis s'morgens gebeld, naar een slechte nacht.....en daar gingen we weer naar de vk-kamers. Urine en bloed ingeleverd en weer aan de ctg. Eerste meting bloeddruk 150/95, tweede 120/80.....alle onderzoeken weer goed en toen mocht ik weer naar huis.

Heel blij dat ik weer naar huis mocht, maar ik wordt er nu ook onzeker van, ik heb echt geen lage pijngrens, en ik ben ook geen aansteller....maar zo begin ik me nu wel te voelen!! Nu de rest van de dag met hoofdpijn en misselijkheid op de bank/bed gelegen, en de klachten worden niet minder....pfffff.....begin er wel een beetje klaar mee te raken eerlijk gezegt.

Nu moet ik weer bellen als ik denk dat het slechter wordt, en anders heb ik woensdag controle, we sukkelen maar een beetje door zo.

Zo dat moest ik even kwijt ;), hebben jullie wel een lekker rustig en ontspannen weekend gehad?

8. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Welkom hellen!

jeetje angel 150/95 das wel heel hoog.. hopen dat het een beetje gaat zakken
    ik hadvan de week ook een verhoogte bloeddruk 138 / 75 geloof ik ben benieuwd als ik van de week controle heb
    hebben ze geen eiwitten of suikers gevonden????

Hier een druk weekend gehad dus zal morgen wel gesloopt zijn hihi

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Welkom Hellen!

Aii, das niet fijn Angel. Maar gelukkig mocht je weer naar huis. Waren de uitslagen dus goed?

Hier gister onverwachts wezen babyshoppen, nog even wat laatste dingetjes gehaald. Ik weer helemaal happy! Met als afsluiting Mac! (ben momenteel helemaal verslaafd) Maar savonds wat misselijk geworden. Hele slechte nacht gehad, en ook nog steeds misselijk met inmiddels ook heerlijke hoofdpijn. Ik hoop gewoon op een griepje. Vanmiddag naar de tandarts en daarna naar de vk. Kan ze gelijk m'n bloeddruk even meten, maar zou wel gewoon in orde zijn.
    O ja, hier gister ook het bed op kratjes gezet. Heerlijk! Wat een luxe, daar kan ik wel aan wennen haha

10. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    jah, de uitslagen waren goed, anders had ik moeten blijven. Maar ze hebben we gezegt dat na 37 weken wel weer een ander verhaal wordt....dan zijn ze sneller met inleiden. Dus elke controle wordt nu wel spannend!

Jah wij hebben gister ook het bed op klossen gezet, moet er wel even aan wennen hoor. Het is echt hoog hihihi

11. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hier bed op Heineken kratten haha maar heb een ladder nodig om erin te komen
    hier nog steeds ziek
    hoe is het bij jullie
    Ik moet morgen weer naar de verlos

12. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ojaaaaa 37 weken dansjeeee whooopppwhooopp

13. Chris86

Chris86 Actief lid

Jun 21, 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Goedemiddag dames,

Hier vanmorgen weer controle gehad bij de gyn.
    bloeddruk van 135/69 pols van 89.
    Buikomtrek van 115cm en totaal 16kg aangekomen.
    baby wilt er niet uit maar is helemaal ingedaald.
    verwachte geboortegewicht 3500 gram ongeveer
    afgelopen weekend paar keer buikkrampen gehad waar ik slecht van
    werd. Maagtabletten helpen wel.

Gaat het slapen bij jullie nog goed of slapen jullie ook slecht?
    Door heup en rug operaties slaap ik echt bijna niks omdat ik geen houding
    kan aannemen..
    14 februari word verder gekeken hoe het dan gaat en hoe verder moet maar heb aangegeven dat ik niet langer als 40 weken kan en wil lopen

zo hoe is het verder met jullie?
    Sorry voor mijn klaagminuut

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Haha en ik maar denken dat ik vroeg was met het bed verhogen. Valt wel mee dus ;)

Hier ook slechte nachten. Word om de twee uur ongeveer wakker.. En dromen.. De raarste dingen. Dus uitgerust wakker worden zit er niet meer bij.

15. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    Pffff, slapen dat is volgens mij voor iedere zwangere vrouw een drama aan het worden op het laatst;).
    Maar kun je dat om een speciale reden aangeven dat je niet langer als 40 weken wil, of kan je dat zoizo?

Haha, ik heb een opstapje naast mijn bed staan zodat ik er niet in hoef te klimmen:p

16. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43

Joepie:p:p:p:p, ik morgen!!!!

17. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    hoi hoi

hier ook al een aantal mindere nachten met rare dromen.
    bij de eerste 2 sliep ik met een voedingskussen. (op mijn linkerzijde voedingskussen tussen de benen en voor mijn buik langs)..nu is het nog niet nodig...gelukkig.

wij hebben al een verhoogd bed, ik klim er in en glij eruit.
    mijn man vond dat het hoge bed zo fijn bij de vorige zwangerschappen dat we een steigerhouten bed hebben laten maken die nu zo hoog is als of er klossen onderstaan en straks gaat hij 15 cm lager..

@ Chris
    ik hoop dat ze je inleiden voor 40 weken als je zo'n last hebt.
    @ Angel voorheen was geloof ik 42 weken de grens, maar nu mag je geloof ik met 41 weken specifiek vragen of ze het willen halen
    @iedereen die zich wat grieperig voelt hopelijk knappen jullie snel op!

zijn jullie allemaal helemaal klaar voor de bevalling of moet er nog het 1 en ander gebeuren?

18. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap nog steeds goed gelukkig. Sterkte voor de dames die niet goed kunnen slapen. Nog heel even volhouden!!

Wij zijn helemaal klaar voor de bevalling. Het mag nu komen. Maar ook geen punt als het nog zo'n 3 weken gaat duren. Na 40+2 word ik ongeduldig denk ik. Verder ben ik namelijk nooit gekomen :D

19. Chris86

Chris86 Actief lid

Jun 21, 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje sliep ik tot het laatste moment heerlijk door.
    ik heb 2 rug operaties gehad en beide heupen zijn geopereerd dus deze zwangerschap
    is voor mij heel zwaar voor de rug en gyn weet dit gelukkig ook.
    daarom word gekeken volgende week vrijdag hoe en wat we kunnen doen.

20. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gaat alles prima, lekker van mijn verlof aan het genieten. Manlief gaf gisteren ineens aan dat hij toch nog even de woonkamer opnieuw wilde (laten) behangen en verven voordat de baby kwam. Gelukkig komt een oom het voor ons doen maar ik wist niet dat mannen ook last konden hebben van nesteldrang!!

Tegelijkertijd neem ik afscheid van de gladde huid op mijn buik, vorige week zag ik al vaag de eerste striemen komen maar nu worden ze echt goed duidelijk. Helaas, ik wist dat de kans erg groot was maar hoopte stiekem dat ik eraan zou ontsnappen!

Share This Page