Yay!! Vandaag 37 week zwanger!! Zo blij! En eindelijk nieuwe wasmachine bezorgd, dus het is vanaf nu ideaal als de kleine komt Sorry moest ik even kwijt #Happy!
ey dames, beetje goede nacht gehad? hier niet zo.. het lijkt te rommelen... geen regelmaat helaas. zelf nu met vlagen wat weeën, erg lastig moet ik zeggen met 2 kinderen rond huppelen! hopelijk zakt het snel af. hebben jullie al last van voor weeën gehad?
Goede morgen, Spannend Hellen, of vervelend als het inderdaad voorweeen blijken te zijn. Hier twee week geleden gehad, alleen die kwamen om de 4 min en na een uur stopte het ineens (gelukkig) verder zondag twee keer sterke kramp onder gehad, gelukkig bleef het daarbij want die waren best heftig en lang. Ik heb voor de verandering eens een goede nachtrust gehad! Maar twee keer eruit geweest! Maar toch voel ik me nu niet bepaald fit. Al hele ochtend hoofdpijn.. Ben benieuwd hoe het met de rest van jullie is. Angel Yay! Eindelijk in de safe zone
Nou het lijkt gelukkig af te zakken.. @mamasamm ik zou wel schrikken als het met regelmaat kwam..bij mijn tweede hebben de voor weeen er voor gezorgd dat ik als 6 cm had voor het echt begon. dus dat hou ik maar voor ogen.. fijn dat je een betere nacht heb gehad..waarschijnlijk iets te vast geslapen gezien je nu hoofdpijn hebt. hoe is het met de rest?
Ik heb wel al last van regelmatige harde buiken, en soms een soort van menstruatiekram erbij, wat niet erg prettig voelt.....maar aangezien het mijn eerste is, heb ik geen idee hoe weeën nu eigenlijk moeten voelen...? Vanmiddag weer op controle, ben benieuwd naar de bloeddruk, aangezien ik me nog steeds niet goed voel. Maar idd gelukkig zijn we de 37 weken gepasseerd!
sorry meiden heb een paar drukke dagen gehad.. maar nog geen baby's hier... van mij mag hij komen.. ik weet het hoelanger die blijft zitten hoe beter maar ben er toch echt wel klaar mee voel me zo rot vannacht eindelijk wel geslapen maar dat verhoogde bed ik vind het allemaal maar niks... ik heb gister controle gehad bij de verlos mijn bloeddruk was 146/70 klopte ook niet helemaal maar verder was alles goed voelde de kleine niet goed dus moest een uur plat en dan kijken of ik hem voelde anders moest ik naar het ziekenhuis.. maar voelde hem toen gelukkig wel nou mijn klaag uurtje weer achter de rug! spannend hellen hoever ben jij nu? angel ik hoop toch echt dat je bloeddruk iets gezakt is!! mamasamm fijn een nieuwe wasmachine daar kan je echt niet zonder!!!!!!! jullie verder nog plannen? is alles al klaar bij jullie?
hier nog niet echt voorweeen gehad denk ik van de week wel kramp gehad dacht van mijn darmen maar dat was het niet en onwijze steken van onder... niet van het indalen want dat is hij al vanaf een week of 32 daarna geen last meer gehad
Woehoeee hier ook 37 weken. Ook hier druk geweest.. Zondag nacht weer weeen gehad zijn gestopt bij 3cm ontsluiting. Zit nu dus met 3fm thuis te wachten tot het weer verder gaat hahaha.. Morgen gesprek met de arts over eventueel eerder inleiden
hoe een wee voelt...tja! ken je die knijp fruit of yogurtjes... nou als je die op de kop houdt en uitknijpt zonder dat de dop er af is... zo voelt mijn baarmoeder! maar rustig nu. ben 37 wk en 3 dgn.
Hier nog nooit gekeken naar eventuele ontsluiting Waarschijnlijk zou ik mezelf ook helemaal gek maken als ik inderdaad al een paar cm heb. Harde buiken heb ik hier zo vaak, maar kan er echt geen regelmaat in vinden. Duren gewoon uren! Angel: hoe was het op controle? Logan: wat spannend! Ben heel benieuwd of je nu eerder mag. Hellen: haha mooie omschrijving, hoe kom je erop. Hier toch echt meer een nare kramp die steeds heftiger wordt en dan weer rustig weg rolt. En als ze een poosje aanhouden begin ik me ook gewoon anders te voelen. Hier weer rustig dagje achter de rug. Vanmorgen zelfs weer even m'n bedje in gekropen, was zo niet mezelf. Ben er heerlijk van bijgekomen moet ik zeggen, al heb ik niet echt geslapen.
Het was vandaag weer hetzelfde liedje als de afgelopen tijd, weer hoge bloeddruk 160/90, dus weer aan de ctg, bloed en urine controle.....2de meting 125/85. uitslagen goed....wel nog steeds echt flinke klachten qua hoofdpijn en misselijkheid, maar uiteindelijk mocht ik toch weer naar huis. Moet nu zaterdag weer terug komen, omdat ze het wel goed willen blijven controleren.....maar van mij mag die wel komen hoor. Hier ook regelmatig harde buiken met soms menstruatiekrampen erbij, maar idd bij mij nooit gecheckt op ontsluiting. Wel lekker he dat als je je niet super voelt je zo weer het bed kan induiken
Wat spannend! Wel goed dat ze je zo in de gaten houden. Ik hoop voor je dat je het nog even kunt volhouden, al willen we allemaal het liefst vanavond nog onze kleintjes in onze armen. Het beste is geduld Ja heerlijk dat ik dat nu eindelijk kan, de hele zwangerschap was manlief hele dagen van huis, van 7 tot 22.00 maar nu is hij eindelijk vrij en hoeft hij alleen savonds nog. Dus hij kan mooi onze zoon van en naar school brengen. Scheelt me een boel, al dat heen en weer lopen ging steeds moeizamer en slokte al m'n energie op!
wooww wat een rust hier! hahah hoe is het met jullie? hier redelijk.. al paar dagen buikpijn en gister avond bloedverlies.. verder helemaal niks.. vandaag een heerlijk rustig dagje op de bank!!
Hallo, was idd rustig hier! Bloedverlies...? Bedoel je dan dat je de slijmprop bent verloren? Hier nog steeds beroerd, zal waarschijnlijk pas overgaan als de kleine er is.....morgen weer op controle. Vandaag ook veel last van harde buiken, en af en toe wat pijnlijker. Vandaag ook vrij weinig in de planning! Heerlijk
geen idee heb het niet gemerkt misschien met plassen verloren ik weet het niet had ineens bloedverlies is nu wel weg dus ben benieuwd nog steeds niet lekker joh? pf bale ben benieuwd wat ze bij je controle zeggen zo is het ook niks als je zo door blijft lopen
mhhh, spannend inderdaad.....soms wel vervelend dat je niet precies weet wat je te wachten staat, of wat je moet voelen, he. Ja, we gaan morgen wel vragen hoe lang het de bedoeling is dat we zo nog blijven door rommelen, want zo wordt ik er ook niet veel vrolijker van.