nog 4 weekjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikkiee, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Goedemorgen!

Thnx voor je reactie Hellen, het komt dus wel degelijk voor. Vond het zelf alleen zo raar. Het heeft de hele nacht lopen rommelen. Ook een paar flinke bij geweest, maar nu is het al een poosje rustig. Ik heb even een hapje gegeten en gedronken (beetje misselijk) en ga kijken of ik nu nog wat slaap kan pakken. Ergens hoop ik dat het vandaag doorzet, maar na zo'n slapeloze nacht... Best slopend.
    Ik hou jullie op de hoogte, maar zoals gezegd is het nu al anderhalf uur rustig. We zullen zien ;)

2. Chris86

Chris86 Actief lid

Jun 21, 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    Goedemorgen allemaal,

Spannend MamaSamm, hoop voor je dat het doorzet.

Hier nog altijd vrij rustig.
    Afgelopen vrijdag weer in ziekenhuis gezeten ivm rugpijn en vochtverlies dus moest ff gecontroleerd worden.
    's nachts opgezeten met mijn zoontje die erg ziek was dus toen niet geslapen.
    Vrijdag weer controle dus ben eens benieuwd wat ze gaan doen aangezien mijn rug en heupen dus echt pijnlijk zijn mede dankzij de operaties eraan.

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Wat een gerommel allemaal dames :) hopelijk zet het snel door.. Hier nog steeds alleen voorweeen maar inmiddels al een week en begin hrt goed zat te worden

4. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    goeiemorgen dames,

@mamasammm....spannend hoor, ik hoop voor je dat het gaat door zetten....duimen :)

Volgens mij begint iedereen er genoeg van te hebben....ik hoop voor ons allemaal dat het snel mag gaan beginnen, en doorzetten!!!

5. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    hihi zo spannend allemaal
    elke ochtend snel kijken of 1 van de meiden al begonnen is hahha
    ben benieuwd wie er als eerste aan de beurt is!

hier net bij de verlos geweest voor controle maar volgens mij had ze nogal wat haast ofzo..
    ach lekker snel weer buiten
    bloeddruk was weer goed gelukkig
    voel mezelf alleen lamlendig
    begint die verlos ook nog ja je moet er wel rekening mee houden dat je overtijd kan lopen want bij de eerste blablabla een heel verhaaal ik zei als ja dat weet ik.. ik dacht stt houd je mond maar!

hoop dat mijn lichaam is een keer mee werkt en deze week alles in werking zet hahah
    maar dat zal wel niet :p

6. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Chris: lijkt me ook niks :( kalm aan!
    Ikkiee: minder dat ze wat gehaast was, maar je bent dus weer goedgekeurd ;) nu hopen dat ze geen gelijk krijgt en dat je overtijd gaat. Is nooit leuk!

Hier vreemd dagje. Rond 9 begon het gerommel weer, nog altijd onregelmatig maar na uurtje toch vk alvast ingelicht. Ze dacht inderdaad dat het voorweeen waren en ik moest paracetamol nemen en kruik op de buik. Dan rond 12 weer terug bellen. Nou heb ik braaf gedaan, maar zonder resultaat. Kleine werd juist helemaal druk van de warmte zak, dus die later maar lekker op m'n rug gedrukt. Tegen 11 vond ik het wel tijd om uit bed te gaan, het was dikke bende in de keuken, en wou me niet doodschamen als vk zou komen. Dus ff bezig geweest en toen ineens geen gerommel meer (of viel me niet op, sommige zijn zo mild) Ga ik daarna rustig op de bank zitten begint het gedonder weer. Tegen 12 worden ze ineens iets feller en komen ze om de twee minuten, maar nog altijd prima te doen. Inmiddels wordt zoonlief thuis gebracht vanuit school en ik maak hem gewoon broodje, maar weeen houden aan. Kwart over toch maar vk gebeld. Ze vind het wel vreemd dat het zo lang aanhoud. Maar ze was net onderweg naar zh voor een bevalling. Nu moet ik bellen als ik meer pijn krijg, en zo nodig regelt ze dan andere vk voor mij.
    Weeen zijn weer zeer onregelmatig en ene keer sterker dan andere keer maar nog steeds niet alarmerend voor mij.
    Vind dit echt slopend! Wat moet ik hier nu van denken? Bij m'n zoontje kwamen savonds de weeen en paar uur later was meneer er! Niets geen voorweeen.
    Nu maar even weer plat op de bank denk ik. Net even wezen eten. Zoontje is alweer naar school dus.. Eens zien hoe verder.

7. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    ohwww, wat spannend!!!! :)

8. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Wow spannend zeg! Snap wel dat je gesloopt ben kan beter gewoon Door zetten
    met hoeveel ben je met je zoontje bevallen?

Probeer een beetje rustig aan te doen ;)

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Met m'n zoontje was ik 6 dagen over tijd.
    Maar nu ook loos alarm, vk is net geweest en nog geen ontsluiting of wat dan ook.
    Ze vond het ook maar vreemd dat het al zo lang aanhoud. Nu maar hopen dat het of stopt of gaat doorzetten.

10. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Pff vermoeiend en dat allemaal voor niks :(

11. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    het is erg stil is iedereen aan het bevallen? whahah

12. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het maar zo...

13. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    hihi ben je er klaar mee?

14. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk wel ja ;) De laatste weekjes voelen als een eeuwigheid!! Maar goed. Nog even volhouden :)

15. ikkiee

ikkiee Bekend lid

Aug 1, 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    hihihi ik ken het onze smurf zal nog wel een paar weken blijven zitten heb namelijk nergens last van

16. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeft niet. Bij mijn vorige kids begon het spontaan ;) Nooit voorwerk. Nu wel, dus ik denk dat het nu juist langer gaat duren...

17. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    pfff, inderdaad was het maar zo!!
    Begin me nu ook steeds meer te vervelen. En al helemaal met zo'n weer. Het enige wat ik dan doe is van de bank naar de keuken en weer terug....beetje bankhangen, tv kijken en denken aan de bevalling (oh ja soms probeer ik de baby er een beetje uit te praten, maar volgens mij wil die niet luisteren ;) ).

Morgen weer op controle, nog steeds alle klachten dus ben benieuwd hoe deze controle weer gaat verlopen. Nou jah we zitten al op de 38 weken woehoe.

Zijn jullie je ook al aan het vervelen, en zo niet....wat doen jullie de hele dag???

18. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog 2 kids, dus die houden me wel bezig. Maar tussendoor denk ik alleen maar aan "bevallen, bevallen, bevallen" :D

19. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    ohw ja, dat is dan al heel anders natuurlijk, als dat je geen kinderen hebt.

Jah die bevalling, jij weet wat je te wachten staat....zo goed als dan. Maar ik heb er soms zin in (omdat ik weet dat je dan je kindje gaat zien), maar aan de andere kant vind ik het steeds enger worden.....

Heb je fijne bevallingen gehad?

20. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    Hier ook nog geen bevalling... Helaas... Ook hier wachten we rustig verder! Al hoop ik dat het gewoon dat het nu begint... Alleen donderdag wordt lastig.. Geen opvang kids!

Hoopte dat er in iedere geval 1 van jullie al bezig was..:(
    Gelukkig zijn de os er en heb ik twee kids rondlopen... Anders had ik me net als bij de eerste vol gevreten. Toen liep ik van koelkast naar bank en ook nog twaalf dagen over tijd!

Meiden wie begint er is met bevallen? Fijne avond en een goede nacht rust

Share This Page