Even jullie mening checken. Ik heb 10 dagen voor mijn uitgerekende datum een bruiloft van een vriendin. Nu zit ik best wel te stressen over wat ik in vredesnaam aanmoet. Je zwangerschapsjurkjes die strak vallen staan mij niet, heb ik het figuur niet voor. Nu ben ik een leuk ruimer vallend jurkje tegen gekomen alleen, hij is wit. En soms wordt er gezegd dat dat niet mag op een bruiloft, de bruid is de enige die dat een witte jurk heeft... Maar het is na al heel wat speurwerk wel het enige jurkje waarin ik er waarschijnlijk feestelijk uitzie en me ook goed voel. Wat vinden jullie? kopen of niet kopen?
yes ik zeg doenn,, volgens mij kan dat gewoon hoor wit dragen op de bruiloft,, anders maar even checken wat je vriendin er van vind zei is degene die het goed moet vinden
Je kunt het inderdaad altijd even met haar overleggen. Misschien kun je het jurkje combineren met een leuk vestje of bolero?
Tja, op mijn bruiloft kon wit voor een gast perfect! Maar ik trouwde dan ook in het zwart/groen Misschien kun je een leuk vestje vinden wat de kleur breekt? Persoonlijk zou ik nog even verder kijken naar een ander gekleurd jurkje?
Ik zou het even vragen aan je vriendin. Want vaak is het echt not done om wit te dragen op een bruiloft. Ik zou het niet op de gok gewoon doen en je dan de hele dag aangestaard en opgelaten voelen door alle "afkeurende" blikken. Anders misschien mooie tuniek/broek met blouse ofzo.
Vraag het ja. Better safe then sorry. Een vriendin van mij was daggast op een bruiloft en hoogzwanget. De dresscode was cocktail. Maar ze zat echt niet lekker in die kleding. Ze heeft het uitgezongen tot na de familieshots en toen snel naar huis gegaan om wat makkelijkers aan te trekken. Weet niet of je daggast bent of alleen naar het feest gaat? Mocht je vriendin het goed vinden dan neem je lekker dat jurkje. Zo niet is een leuke broek ( zwart ofzo) met een mooi tuniek erop ook heel leuk. Kun je ook netjes maken. Ik zou in ieder geval voor comfort gaan. Denk dat heel veel daar begrip voor hebben.
Ik heb over een paar weken ook een bruiloft. Ben dan niet bijna uitgerekend maar zat ook in de stress wat ik aan ging doen. Ik heb bij prenatal een hele leuke jumpsuit gekocht met een wat netter zwart vestje. Heb foto doorgestuurd naar mijn vriendin. Ben namelijk ook niet van de strakke jurkjes enzo. Ze vond hem geweldig. Ik zou het jurkje aan je vriendin laten zien en vragen wat zij er van vind.
Vaak is het not-done om in het wit te gaan zodat de bruid meer opvalt ofzo. Maar als je twijfelt kun je toch altijd even met de bruid afstemmen?
Oooh pffff moeilijk. Ik had hetzelfde probleem maar dan tijdens de hittegolf in Juli, ik was hoogzwanger en hield zoveel vocht vast dat ik in een kniebroek, t-shirt en teenslippers ben gegaan, hahaha Als ik jou was zou ik ook voor comfort gaan, je hoeft nog maar 10 dagen, iets korter of iets langer en je kindje is er! Ik zou zelf niet in het wit gaan.
Inderdaad even met de bruid overleggen. Ik zou not amused zijn als er iemand op mijn bruiloft in het wit zou komen.. En verder gewoon iets aan trekken wat lekker zit. Je bent tenslotte hoogzwanger dan!
Vraag het wel even aan de bruid, ik zou het namelijk niet op prijs stellen als iemand in het wit kwam. Succes
Mij lijkt t dood eng om iets wits aan te hebben met dat termijn haha Kans is toch behoorlijk aanwezig dat je kan gaan bevallen ben als dat begint met slijmprop/gebroken vliezen/bloedverlies No way dat ik een wit jurkje aan zou doen met dat termijn
Hmmmm, twijfelgevalletje! Als je het jurkje flinkt op kunt kleuren met gekleurde accessoires en een bolero ofzo, dan kan het op zich wel. Maar ik zou mij er niet echt lekker bij voelen en liever een ander jurkje zoeken.
Er zijn zoveel leuke jurkjes op de markt! Desnoods kijk je op Marktplaats voor meer keuze... Jurkjes zitten eigenlijk altijd wel lekker, vind ik persoonlijk... en wit moet je niet doen op een bruiloft, das optie 1 voor de bruid hè
Als je echt gaat bevallen wordt je kleding toch wel vies... of het nu wit is of niet, aangezien je toch niet op de bruiloft blijft dan maakt het niet echt uit haha
Ik zou niet in het wit gaan, zou ik als bruid niet zo leuk gevonden hebben maar je kunt natuurlijk ff overleggen met je vriendin. Ik zou als bruid er dan weer geen moeite mee hebben als het iets minder feestelijk is, maar wel comfortabel voor de zwangere.
Dit! In mijn beleving is het inderdaad not done en gaat er over gesproken worden... Ik zou het echt niet doen. Ik ben al op aardig wat bruiloften geweest en daar werd zelfs met een vreemde blik naar heel licht roze jurkjes gekeken! Het is het belangrijkste dat de bruid er het mooist uitziet... Tuurlijk wil je er ook goed uitzien, maar ik zou dus voor een iets minder mooi maar niet wit jurkje gaan. Misschien een zwart jurkje dan?
Wit is een no go op een bruiloft, tenzij het specifiek in de dresscode vermeld staat. Ik zal op zoek gaan naar een ander jurkje, hoe moeilijk ook. Ik heb volgende maand ook een bruiloft en de dresscode is paars. Nu ben ik niet hoogzwanger, maar het is wel al duidelijk zichtbaar, en probeer maar eens iets in het paars te vinden.
Even overleggen met de bruid. Beste wat je kan doen. Anders even later verder op zoek gaan: het is nu ook nog wel vroeg voor zonnige jurkjes dus wie weet wat er nog voorbij komt