nog 4 weken te gaan en opeens begin ik te twijfelen over de naam..... we hebben nu J.ackie echter weet ik het ff niet meer? (ik had dit bij mijn zoontje ook en toen ben ik drie weken van te voren nog gaan wijzigen hahaha) andere namen zijn T.ess en Z.oe (met puntjes op de e) alleen zijn dat al namen die in de top 20 staan en daar ben ik niet zo van....ik wil een naam die niet veel voorkomt maar toch hip is! ik ben zelf van de namen beginnend met een medeklinker en eindigend op een medeklinker...een lettergreep, kort maar krachtig dus. J.ack vind ik dan ook super vandaar dat we er voor dit meisje maar 'ie' achter hebben gezet. wat jullie? nog ideetjes?
Ik zou ook niet meer wisselen. Ik ken een Jackie (Jacqueline eigenlijk) en dat is een leuke meid. Ik heb er dus ook een goede associatie mee.
Super leuk vind ik Jackie!! Niet meer veranderen Ik herken het zo! Ik ben bijna uitgerekend en blijf twijfelen of we de beste/leukste naam hebben gekozen haha
Tess is leuk als je wil dat je dochter veel naamgenootjes heeft op school. Jackie is leuk hoor, gewoon doen!